اولین صادر کننده چای زعفران شاهسوند

اولین صادر کننده چای زعفران شاهسوند

اولین صادر کننده چای زعفران شاهسوند

 کسب عنوان هایی چون اولین صادر کننده بسیار شیرین به نظر می رسد. اما عرضه چای زعفران شاهسوند برای تجار جایگاه های بهتری را خلق کرده است.

مزیت های صادر نمودن چای زعفران شاهسوند

اولین صادر کننده چای زعفران شاهسوند

اما آیا وارد شدن صرف به این عرصه، اتفاقات بعدی را ضامن می شود؟ و یا به پیش نیاز های دیگری نیز احتیاج پیدا می گردد؟

این فکر که تنها با صادر کردن محموله های محصولات به سایر بلاد، می توان یک فرد را شخصی کار کشته دانست که حتما در این فعالیت با شرایط باور نکردنی رو به رو می گردد، کاملا اشتباه است.

موفقیت چیزی نیست که در طول مدت زمان کوتاهی به دست بیاید، بلکه باید تلاش های فراوانی صورت گرفته شود تا به اهداف رسید.

این جا یکی از مهم ترین راهکار های دست یابی به جایگاه فوق، بیان می گردد. عرضه کالای ویژه و کامل، از گام های اصلی این مسیر خواهد بود.

اولین صادر کننده چای زعفران شاهسوند

وقتی محصولی در خور عرضه بزرگ در سطح جهانی در دسترس باشد، بهترین استفاده را از آن می برند. برند شاهسوند از سالیان گذشته تا به حال، عنوان های مهمی را از آن خود کرده است. که نشان از اهمیت دست اندرکارانش به مقوله فرآوری دارد.

دریافت نشان صادر کننده نمونه کشوری برای محصولات این شرکت در کنار تندیس هایی برای صادر کننده نمونه داخلی، افتخاراتی است که هر تاجری را به کیفیت کاری این برند مطمئن می سازد.

تاثیر شکل ظاهری چای زعفران شاهسوند در تجارت

اولین صادر کننده چای زعفران شاهسوند

ظاهر و پوشش نه تنها در محصولات بلکه در زندگی روزمره افراد نیز جایگاه ویژه و تاثیر گذاری بالایی دارد. در کالا ها این اثرات اهمیت خاصی پیدا می کند. چرا که یکی از دلایل اولیه مهم در جذب خریداران همین مورد می باشد.

در این پاکت، محصول در پک های هرمی شکل تقسیم بندی می گردد که پوسته ای روشن داشته و تمام محتویات آن به طور کامل مشخص است. این کار به راحتی نظر متقاضیان را به خود جلب می نماید. 

 معرفی چای زعفران شاهسوند

بیش تر ایرانیان صبح خود را با نوشیدن چای آغاز می کنند. مصرف چای زعفران در بین مردم رواج جایگزین چای سیاه شده است.

چای زعفران شاهسوند موجب احساس شادی و نشاط در بدن می شود و سیستم ایمنی بدن را قوی می کند  و خاصیت ضد افسردگی دارد.

مکانیزم عمل چای زعفران همانند داروی فلوکستین می باشد. شما می توانید  این محصول را با عسل و دیگر شیرین کننده ها میل کنید تا از عطر و طعم این محصول بیش تر لذت ببرید.

چای زعفران شاهسوند فاقد هر گونه رنگدانه و طعم دهنده مصنوعی بوده و از زعفران درجه یک تولید می شود. و عطر و طعم یی نظیر این محصول نیز به همین دلیل است.

روش تولید چای زعفران شاهسوند

چای زعفران شاهسوند از چای سیاه و زعفران تشکیل شده است. به این صورت که ابتدا چای را با روش خشک کردن پاششی خشک می کنند.

زعفران مرغوب را نیز پس از آسیاب کردن به صادر پدر زعفران در می آوردند و حاصل ترکیب این دو ماده معجونی بسیار خوش مزه به نام چای زعفران شاهسوند می شود.

باید توجه داشت که برای حفظ کیفیت این محصول را یاید در جای خشک و خنک و به دور از سایر ادویه جات نگه داری کنید. تا همواره عطر و طعم آن تازه باقی بماند.

خرید چای زعفرانی شاهسوند

مجموعه شاهسوند از بزرگ ترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان چای زعفران است. در سال 1372 تاسیس و محصول را با تنوع بالا و کیفیت عالی به بازار عرضه می کند.

یکی از دلایل افزایش ارزش ریالی خرید چای زعفران واسطه هایی هستند که چای زعفران شاهسوند را از تامین کننده اصلی تهیه کرده و سپس همان محصول را افزودن هزینه های جانبی به خریدار  تحویل می دهند که این موضوع باعث بالا رفتن قیمت محصول می شود.

خرید چای زعفرانی به صورت آنلاین و اینترنتی از سایت ما

تاجران و بازرگانان گرامی برای کسب سود بیشتر و رونق کسب و کار خود می‌توانند با برقراری ارتباط با کارشناسان سایت ما، مرغوب‌ترین نوع چای زعفرانی را با ارزان‌ترین قیمت از سایت ما تهیه کرده، و با فروش و صادرات چای زعفران درآمد زیادی کسب نمایند.

بازرگانان و تجار محترم با خرید این چای از سایت ما می‌توانند سود زیادی کسب نمایند.

فواید چای زعفرانی 

چای گیاه پرخاصیت آسیایی است، و بسیاری از مردم برای وعده صبحانه و عصرانه از آن استفاده می‌کنند. چای خواص بسیار ‌‌زیادی دارد. این گیاه پرمصرف از گذشته تاکنون به عنوان یک نوشیدنی آرامبخش استفاده می‌شده است.

کافئین موجود در گیاه چای خاصیت آرامبخشی و انرژی‌زایی دارد، و با مصرف یک لیوان چای در وعده صبحانه شما انرژی لازم برای فعالیت‌های روزانه خود را خواهید داشت.

چای زعفرانی شاهسوند، تا حدود زیادی خستگی شما را کم، و سردرد شما را بهبود بخشد.

 چای دارای آنتی اکسیدان‌های فوق‌العاده عالی برای سلامتی است. همچنین به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی بهترین درمان برای رگ‌های آسیب‌دیده و همچنین باز کردن عروق قلب است.

چای بهترین نوشیدنی برای دورهمی‌ها و میهمانی‌های شماست. با توجه به طعم خوب و بی نظیر زعفران بسیاری از افراد از مصرف آن بی‌نهایت لذت ببرند.

 زعفران ادویه‌ای با خواص بیشمار است، که در صنعت آشپزی و دارویی امروز خیلی کاربرد دارد، و از آن برای تهیه نوشیدنی‌های خوشمزه و سالم استفاده می‌کنند.

زعفران  برای سلامتی مغز و رگ‌های مغزی بسیار مفید است. به همین خاطر بعد از مصرف آن فرد بسیار شاداب خواهد شد. زعفران و محصولات زعفرانی، دارای طبع گرم و خشک هستند.

 در چای زعفرانی،  زعفران و چای با یکدیگر ترکیب شده‌اند، و شما می‌توانید با مصرف این چای مفید و پرخاصیت از تمام خواص این دوگیاه برخوردار شوید.

سوال داری، من اینجام!