بازار صادرات اسپری زعفران در کشور چین

بازار صادرات اسپری زعفران در کشور چین

بازار صادرات اسپری زعفران در کشور چین

برای وارد شدن به تجارت طلای سرخ و اطلاع از بازار صادرات اسپری زعفران می توانید قیمت محصولات و آمار روز در کشور هایی همچون چین را از طریق سایت های فرانیز پیگیری نمایید.

بازار صادرات اسپری زعفران در کشور چین

کشور چین از جمله مناطقی است که علاقه مند به مصرف زعفران در صنایع مختلف خود و خصوصا مصارف خوراکی می باشد. به دلیل همین نیاز نیز چین تلاش دارد تا در تولید زعفران خودکفا شود اما موفق به کشت کیفیتی حتی نزدیک به مرغوب ترین زعفران جهان یعنی زعفران ایرانی نشده اند و مجبور به خریداری و واردات آن از کشور ما هستند.

از آنجایی که زرپران در این کشور بیشتر مصرف دارویی دارد و این چاشنی در بازار مصرف آن ها به عنوان ماده ای کمیاب و گران بها تلقی می شود، صادرات اسپری زعفران با تبلیغ مناسب این محصول، می تواند بسیار سود آفرین باشد.

صادرات اسپری زعفران به چین چگونه انجام می شود

بازار صادرات اسپری زعفران در کشور چین

چگونه انجام شدن صادرات اسپری زعفران به چین از طریق حمل بار و صادرات آنقدر هم مشکل نیست و تنها با آگاهی کمی به راحتی می‌توان کالا های مورد نظر خود را از ایران به چین ارسال کرد.

برای حمل و نقل بار اسپری زعفران به این کشور، روش‌ های مختلف وجود دارد که هرکدام از آنها در زمان رسیدن محصول به مقصد و همچنین هزینه های نهایی و حتی سالم بودن زعفران از نظر کیفی تفاوت زیادی دارند. بنابراین بازرگانان موفق ابتدا بهترین روش را که متناسب با روند کاری خودشان هست تعیین می کنند و مقرون به صرفه ترین روش ممکن را انتخاب خواهند کرد.

به طور کل پنج روش حمل و نقل هوایی، زمینی، ریلی، دریایی و ترکیبی از این روش ها برای انتقال بار به چین وجود دارد. پس از حمل و نقل، بحث بازاریابی و فروش اسپری زعفران مطرح است که با وجود تقاضای بسیار بالای این گیاه در آنجا به هیچ عنوان کار مشکلی نیست.

بازار صادرات اسپری زعفران در کشور چین

صادرات اسپری زعفران به چین در ابتدای فصل کشت بسیار سودمند تر است چرا که بازرگان ها و تجار از چین به ایران آمده و برای خرید زعفران با قیمت پایین تر اقدام می نمایند و در صورتی که بتوانید با شناسایی این افراد محصول خود را به آن ها معرفی کنید، صادرات موفقی نیز خواهید داشت.

توجه داشته باشید که کیفیت محصولی که عرضه می کنید برای مردمان این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و قیمت زعفران اصل در چین در حدود هر یک گرم 5 دلار نیز می رسد که می تواند سود بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. برای سفارش کالای مناسب صادرات به چین به همراه بسته بندی مناسب و صادراتی و همچین سوالات خود در این خصوص با کارشناسان فرانیز تماس گرفته و مشاوره بگیرید.

سوال داری، من اینجام!