تیم فروش حرفه ای عصاره زعفران مهنام

تیم فروش حرفه ای عصاره زعفران مهنام

تیم فروش حرفه ای عصاره زعفران مهنام

عصاره زعفران مهنام یکی از چاشنی های مورد نیاز هر خانواده برای خوش طعم تر شدن غذا ها می باشد. برای تهیه این محصول می توانید از تیم فروش حرفه ای فرانیز کمک بگیرید تا بهترین محصولات را در اختیار شما قرار دهند.

تیم فروش حرفه ای عصاره زعفران مهنام

از جمله محصولاتی که در سال های اخیر توانسته جایگاه خوبی در بین آشپزخانه ها پیدا کند عصاره ها هستند که در طعم های گوناگون به بازار عرضه می شوند. از جمله این محصولات می توان عصاره های گوشت، پیاز، سبزیجات، برنج، لیمو، زعفران و… را نام برد.

علت تنوع در ارائه این محصولات، استقبال مردم به دلیل قیمت مناسب و کاربرد فراوان آن ها می باشد که می توانند جایگزین مناسبی برای مواد اصلی باشند.

با توجه به گرانی زعفران استفاده از فرآورده های آن با توجه به قیمت مناسب آن ها بسیار رایج گردیده است.  این محصولات جانشین خوبی برای ادویه آفتاب می باشند چرا که تمام خواص آن را با خود دارا هستند.

در ترکیب عصاره زعفران مهنام علاوه بر زعفران از مواد دیگری استفاده گردیده که آن را پربار تر و لذیذتر نموده است. نشاسته گندم، روغن گیاهی هیدروژنه، عصاره مخمر، ادویه، نمک خوراکی از جمله مواد تشکیل دهنده این محصول می باشند.

طریقه مصرف عصاره زعفران مهنام صادراتی

در هر بسته از این محصول ۸ عدد مکعب از این چاشنی قرار گرفته است که مصرف کننده می تواند با توجه به حجم غذای تهیه شده، از یک عدد یا بیشتر از آن بهره گیرد. استفاده از آن بسیار آسان است به  گونه ای که ابتدا آن را با دست پودر کرده و به یک فنجان آب جوش اضافه می کنیم. محلول پس از ۵ دقیقه آماده مصرف می باشد.

نحوه خرید و فروش عصاره زعفران مهنام

تیم فروش حرفه ای عصاره زعفران مهنام

بنا بر توضیحاتی که عنوان شد عصاره زعفران مهنام می تواند سود خوبی را عاید سرمایه گذاران در این زمینه کند. سابقه شرکت مهنام به بیش از ۵ دهه می رسد که خود دلیلی بر اعتماد مردم به خرید این محصول شده است. علاوه بر این موارد کیفیت بالای محصول دلیل اصلی استقبال مشتریان می باشد.

بنابراین اگر این محصول را برای عرضه در فروشگاه ها و یا عطاری می خواهید نگرانی بابت فروش آن نخواهید داشت. برای تهیه این محصول بدون واسطه و با قیمتی مناسب تر نسبت به دیگر مراکز می توانید به سایت فرانیز مراجعه فرمایید و با کلیک بر روی گزینه تماس با مشاوران ما ارتباط برقرار نمایید.

سوال داری، من اینجام!