خرید 1 مثقال زعفران نگین گناباد

خرید 1 مثقال زعفران نگین گناباد

خرید 1 مثقال زعفران نگین گناباد

خرید 1 مثقال زعفران در واقع معادل 4 گرم و 608 سوت می باشد. طبق بررسی های کارشناسان از بین زعفران تولیدی 85 نقطه کشور، زعفران نگین گناباد از نظر عطر و طعم از کیفیت بهتری برخوردار است.

خرید 1 مثقال زعفران نگین گناباد

زعفران نگین گناباد در ایران و جهان شهرت خاصی دارد که این شهرت بیشتر به دلیل رنگ و بو و عطر دل انگیز زعفران است که آن را از بقیه زعفرانها متمایز کرده است.

زعفران یک گیاه بسیار شیک است که در هر کجا رشد نمی کند. کارشناسان زعفران معتقدند که کشت صحیح زعفران قطعاً تأثیر بسزایی در کیفیت محصول نهایی دارد. زعفران در  شرایط خاص آب و هوایی به راحتی رشد می کند. به همین دلیل است که ادویه زعفران گناباد دارای بهترین کیفیت در جهان است، زیرا آب و هوای ایران  زیستگاه طبیعی آن بوده و فقط برای تولید زعفران مناسب است.

خرید 1 مثقال زعفران از مناطق مختلف

خرید 1 مثقال زعفران نگین گناباد

در حال حاضر بهترین زعفران ایران در خراسان و به ویژه سه شهر گناباد، تربت حیدریه و قائن کاشت و برداشت می شود.

در شرایط امروز خرید هر چیزی نیاز به بررسی و ارزیابی دارد. یک مثقال زعفران نگین گناباد از نظر عطر و کیفیت، مشتریان و طرفداران خاص خود را دارد زیرا با بهره گیری از دانش بومی و محلی است وبه هیچ وجه از کشت‌های گلخانه‌ای استفاده نمی‌شود و همین علت سبب شده زعفران این منطقه در زمره بهترین‌ها با بهره گیری از استاندارد بالا به عنوان ثبت جهانی در فائو انتخاب شود.

خرید 1 مثقال زعفران نگین گناباد برای مصارف خانگی تقریبا برای مدت زمانی یک الی دو ماه کفایت می کند. برای مصارف صنعتی و رستورانی اصولا مقدار بیشتری نیاز خواهد بود! به همین دلیل رستوران ها و کارخانه ها زعفران را به صورت عمده خریداری میکنند.

چرا برخی سود جویان به فکر تقلب در حوزه زعفران هستند؟

خرید 1 مثقال زعفران نگین گناباد

زعفران نگین گناباد مرغوب ترین ادویه جهان است؛ که تولید محدود و قیمت بالای آن سبب شده است سودجویان زعفران تقلبی را به جای زعفران اصلی به مشتری غالب کنند.

 خیلی مشکل است که یک شهروند عادی  بخواهد زعفرانی را از یک مغازه خریداری نماید و مطمئن باشد که این زعفران اصل است؛ بنابراین باید در هنگام خرید، دقت لازم را داشت تا بهترین نوع را انتخاب کرد. به همین دلیل یکی از اساسی ترین سوال ها و دغدغه های خریداران در هنگام خرید زعفران، اعتماد به فروشنده می باشد.

مطمئن ترین راه خرید زعفران نگین گناباد، خرید از کشاورز می باشد.خریداران می توانند با خیالی راحت به صورت آنلاین  و مستقیم از کشاورز و در اندازه های دلخواه به صورت عمده، کیلویی و جزئی  از طریق قسمت خرید آنلاین زعفران خریداری کنند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!