صادرات اسپری زعفران زرشاد به کویت

صادرات اسپری زعفران زرشاد به کویت

صادرات اسپری زعفران زرشاد به کویت

امر صادرات اسپری زعفران زرشاد به کشورهای کویت، عمان و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس مهیا شد. برای اطلاع از بهترین قیمت محصولات زعفرانی می توانید با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید 22 کشور عربی وجود دارد که از میان آن ها 10 کشور آفریقایی و 12 کشور آسیایی می باشد. کشور های عربستان سعودی، عمان، دوبی، کویت و… مقاصد بسیار مناسبی جهت صادرات گیاه ارزشمند زعفران هستند. کویت از جمله بازار هایی می باشد که نظر تجار بسیاری را از جهت قابلیت زیاد خود برای صادرات کالا و خدمات جلب کرده است. همچنین از آنجایی که یکی از محصولات خوب و پرطرفدار صادراتی از ایران، زعفران می باشد که متاسفانه بیشتر به صورت چمدانی به دیگر کشور ها صادر می شود، تاجران به دنبال افزایش در آمد از این طرق می باشند و پیشنهاد ما به آن ها ارسال فرآورده های زعفرانی است.

صادرات اسپری زعفران زرشاد به کویت

برای توضیح بیشتر می توان گفت که از جمله روش هایی که با آن بازدهی صادرات خود را افزایش می دهند، صادرات کالا های شرکت های معتبر و بسته بندی شده همانند اسپری زعفران زرشاد است.

مزیت صادرات اسپری زعفران زرشاد به کشور های عربی چیست

صادرات اسپری زعفران زرشاد به کویت

مزیت آن این است که کشورهای عربی همچون کویت زعفران را به خوبی می شناسند و به آن نیازمند می باشند. پس بازار مصرف آن داغ بوده و فروش بالایی را به دنبال خواهد داشت. پس صادرات اسپری زعفران زرشاد می تواند بسیار مفید و پرسود واقع شود با توجه به این که مردمان این کشور توانایی مالی جهت خریداری این ادویه گران قیمت را دارند و این نشان دهنده مواردی همچون ثروتمند بودن این کشور هاست.

مجموعه فرانیز سال ها در زمینه ی عرضه ی محصولات زعفرانی، اسپری زعفران زرشاد، پودر های زعفران، شربت ها و طعم دهنده های زعفرانی و موارد بسیار دیگری که برای صادرات مناسب اند، فعالیت داشته و به همین دلیل انتخاب اول همگان است.

نکاتی راجع به صادرات اسپری زعفران زرشاد

صادرات اسپری زعفران زرشاد به کویت

کشور های عربی و نیز کویت کیفیت محور هستند و از شناخت بالایی نسبت به زعفران برخوردارند. این به این معناست که با انتخاب محصول باکیفیتی مانند اسپری زعفران زرشاد قادر خواهیم بود تا سود بسیاری را از طریق صادرات نصیب خود کنیم.

اگر شما نیز قصد ورود به این بازار و صادرات اسپری زعفران زرشاد را دارید، سعی نمائید کالا ها را با بسته بندی مناسب تهیه کنید و یا حتما به بسته بندی که خودتان در نظر دارید توجه نموده و آن را به زبان عربی برچسب گذاری کنید.

با وجود اینکه علاوه بر سایر تاجران بسیاری از کالا های صادراتی ایران مثل اسپری زعفران زرشاد از طریق تجار خوزستانی و بوشهری به صورت سنتی و غیر سنتی صادر می شود، حضور بسیاری از کالا های ایرانی همچنان در این کشور خالی است. اما با برنامه ریزی مناسب و با خریداری عمده محصولات تجاری دیگر از تامین کنندگانی همانند فرانیز که قیمت به صرفه و مناسبی را ارائه می نمایند، می توان حجم صادرات را به چندین برابر افزایش داد.

صادرات اسپری زعفران زرشاد به کویت به چه شکل است

صادرات اسپری زعفران زرشاد به کویت

حدود ۴۰۰ نوع کالا که غالبا متشکل از مواد غذایی اند، از حقوق گمرکی معاف بوده و به این شکل انتقال هر گونه ارز خارجی در این بازار آزاد است. بنابراین وجوه حاصل از صادرات اسپری زعفران زرشاد به کویت به طور عمده از طریق صرافی ها به ایران منتقل می شود.

داشتن مجوز به روند صادرات سرعت می بخشد و کلیه محصولات صنایع غذایی و زعفرانی از جمله اسپری زعفران زرشاد پس از اخذ مجوز از وزارت بهداشت کویت قابلت ترخیص خواهند داشت.

سوال داری، من اینجام!