صادرات رنگ زعفران به خارج از کشور

صادرات رنگ زعفران به خارج از کشور

صادرات رنگ زعفران به کشور های دیگر و برسی سود آنها در هر کشور به چه صورت است.و خریدار رنگ ایران کدام کشور ها می باشد. چگونه بتوان تشخیص داد خریدار زعفران در کدام کشور کم و یا زیاد است و  از کدام محصول زعفران در غذا هایشان استفاده می کنند و دلیل اینکه بتوان نظرشان را جلب کرد چیست؟

صادرات رنگ زعفران به خارج از کشور

خرید رنگ زعفران در بازار جهانی

خرید رنگ زعفران در بازار جهانیامروزه مهندسان فکر کرده اند تا محصول جدیدی از زعفران را درست کنند و به این نتیجه رسیده اند که می توانند زعفران را به صورت پودی یا افشانه و یا اسپری و یا دم کرده عرضه بازار کنند.

خرید رنگ زعفران در بازار جهانی بسیار می باشد و فروش رنگ زعفران صادراتی ایران در برخی از کشور ها بسیار است و ولی در برخی از کشور ها کم است دلیل آن را نداشتن دانش کافی در مورد رنگ زعفران دانسته اند و برخی از شیرینی پز ها بیش تر از حد معمول استفاده می کنند که به دلیل خواص مهم زعفران  است. ایرانی ها باید در تمام کشور ها همایشی بگذارند و از زعفران دانش کافی را در اختیار مردم قرار بدهند. خریداران زعفران ایرانی به دلیل اینکه زعفران خواص فراوانی دارد در بازار های جهانی بسیار است . هرساله در نزدیکی های عید نوروز به دلیل پخت شیرینی های خانگی مصرف زعفران را در کشور بسیار بالا می برند و توصیه های پزشک این است که خانم های باردار به هیچ وجه نمی توانند از زعفران در غذا و یا دم نوش زعفران استفاده کنند . و در اسلام از زعفران به نام قوت دهنده یاد شده است.

بازار فروش زعفران در استانبول ترکیه

بازار فروش زعفران در استانبول ترکیهنمایندگی رنگ زعفران در ترکیه و فروش اندک آن در بازار های ترکیه اندک است و مردم به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از زعفران خیلی خریداری نمی کنند.قیمت زعفران ترکیه مناسب تر از کانادا یا دیگر کشور ها می باشد. ارسال رنگ زعفران به کشور ترکیه اندک تر از چیزی است که در فکر ها بگنجد و فروش به آن صورت نیست در صورتی که پخت شیرینی های خانگی در این کشور بسیار زیاد است.

پخت حلوا های مختلف از رنگ زعفران استفاده می شود خیلی از مردمی که در این کشور زندگی می کنند از دم نوش های زعفران استفاده می کنند به دلیل نشاط آور بودن و ضد افسرگی بودن زعفران است. ولی اکثر آنها نمی دانند و از بهترین خواص زعفران طبیعی اطلاعات لازم را ندارند و به دلیل این است سود صادرات زعفران را در این کشور بالا نیست ایران در نظر دارد یک همایش نامه ای را راه اندازی کند تا به مردم در مورد خواص زعفران و کاربرد های آن در غذا ها را بیاموزد تا بلکه بتوان فروش زعفران و رنگ زعفران را در این کشور افزایش داد.

خریداران رنگ زعفران ایرانی در عمان

خریداران رنگ زعفران ایرانی در عمانرنگ‌ زعفران جز آن دسته رنگ خوراکی است که هر بانو ایرانی از آن استفاده می کند عرضه زعفران در عمان بسیار بوده و فروش آن اندکی بیش تر بوده است به دلیل وجود شیرینی پز های حرفه ای و شهر پر گردشگر است.

بهترین زعفران مشهد در بازار های عمان هم یافت می شود.و فروش افشانه زعفران صادراتی در این کشور بسیار زیاد است و دلیل آن اطلاعات کافی مردمان این کشور بوده است و در بیمارستان ها و تیمارستان های ایمن کشور فروش دم نوش زعفران هم بسیار بوده است هر روز در یک وعده به بیماران خاص دم نوش زعفران می دهند و برای آن ها حکم بهبود بخشی را دارد و اریال دم نوش زعفران در این کشور بسیار است مصرف دم نوش از زعفران بیش تر است به دلیل اینکه دم نوش زعفران خاصیت های عالی را دارد و توصیه می شود از آن استفاده کنند.

نکاتی قبل از صادرات رنگ زعفران به کشور های اروپایی

نکاتی قبل از صادرات رنگ زعفران به کشور های اروپاییبعد از جمع آوری محصولات و آوردن آن ها به شرکت آزمایش هایی را انجام می دهند تا از سالم بودن آنها و درجه کیفیت آن ها اطلاعات فوق را به دست آورند و هر محصولی را که می خواهند با زعفران ها درست کنند آموزش کافی برای جدا سازی زعفران درجه یک و درجه دو به کارکنان شرکت بدهند تا برای جدا سازی به مشکل نخورند و قبل از بسته بندی باز هم آزمایش هایی را انجام می دهند و بعد از آزمایش های پی در پی و سالم بودن زعفران ها آنها را بسته بپدی می کنند.

قبل از ارسال زعفران و رنگ زعفران به کشور های اروپایی از شکنندگی و آن ها و سالم بودن ظرف ها اطلاعات لازم را به عمل می آورند. و قبل از ارسال دوباره محل قرار گیری آن ها و نحوه ی چیدن آن ها در لنج و یا هواپیما دقیق برسی می شود که خساراتی را وارد نکند.

صادرات تولید مایع زعفران ایرانی به نسبت رنگ زعفران و افشانه آن کم تر دیده شده است.

نحوه ارسال رنگ زعفران به خارج از کشور

نحوه ارسال رنگ زعفران به خارج از کشوراز طریق لنج و هواپیما های باربری به خارج از کشور رنگ زعفران را ارسال می کنند. ارسال به دیگر کشور ها هم کار راحتی شده است ایران در زمینه تولید زعفران و رنگ زعفران بسیار حرفه ای شده است و یک دلیل دیگر این است که زعفران رشدش در ایران رونق بهتری را دارد تا دیگر کشور ها تولید زعفران کار راحتی نیست نیاز به تجربه کاری فراوان دارد.

بسته بندی زعفران صادراتی در شیشه ای کوچک و دارای کاتالوگ انواع زعفران و رنگ زعفران و خواص آن است که در جعبه قرار دارد.

کاتالوگ زعفران در جعبه باعث می شود تا از زعفران اطلاعات کافی را به دست بیاورند و از مصرف زیاد آن پرهیز کنند تحقیقات علمی نشان داده است که زعفران برای درد های معده و اعصاب مفید بوده و بیش تر کسانی که از این درد ها رنج می برند استفاده می کنند امروزه روز تمام اطلاهات در مورد زعفران را می توان در اینترنت سرچ کرد و اطلاعات کافی را به دست آوردند و در مصرف آن کوشا باشند.

اعطای نمایندگی رنگ زعفران صادراتی در کانادا

اعطای نمایندگی رنگ زعفران صادراتی در کانادانمایندگی زعفران در کشور های خارجی و صادرات زعفران به صورت عمده در کانادا و فروش بالای آن ها در کشور کانادا بیش تر است به دلیل مصرف زیاد شیرینی های خانگی و انواع حلوا ها و غذا های مصرفی. 

نمایندگی تمام اطلاعات در مورد رنگ زعفران درجه یک را در اختیار مشتری قرار می دهد و مشتری با اطلاعات کامل خریداری می کند.

رنگ زعفران فروش بیش تری در برخی از کشور های خارجی دارد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!