عرضه چای زعفرانی شاهسوند پوشش دار

عرضه چای زعفرانی شاهسوند پوشش دار

چای زعفرانی شاهسوند

با عرضه چای زعفرانی شاهسوند با بسته بندی مناسب و پوشش دار به صورت غیر حضوری، می توان این محصول را در حجم دلخواه سفارش داده و از خواص بی نظیر آن بهره مند گشت.

عرضه چای زعفرانی شاهسوند پوشش دار

خواص چای زعفرانی شاهسوند

یکی از دلایل فروش چای زعفرانی شاهسوند، دارا بودن خواص مفید برای سلامتی می باشد. خواص زعفران بی شمار بوده که در ذیل به بیان چند مورد از آن ها می پردازیم؛

  • کاهش کلسترول در شریان ها
  • تنظیم فشار خون
  • کاهش درد معده
  • پیشگیری و درمان آلزایمر
  • تقویت بینایی

استفاده از گیاهان دارویی از دیرباز توسط پزشکان طب سنتی توصیه شده است. این محصولات را می توان به طور مستقیم و یا به صورت ترکیبی استفاده نمود. البته در ترکیب این گیاهان باید در مورد طبع و خواص آن ها آگاهی لازم را کسب کرد.

چای زعفرانی شاهسوند را از ترکیب دو گیاه ارزشمند تهیه می نمایند. این محصول در کنار خواص بسیاری که دارد از عطر و طعم دلنشینی برخوردار بوده به گونه ای که آن را به یک نوشیدنی مجلسی تبدیل نموده است.

چای زعفرانی به دلیل دارا بودن طبع گرم، نوشیدن آن در فصل زمستان بسیار توصیه می گردد. اما به دلیل خاصیت فرح بخشی و رفع خستگی معمولاً مصرف آن در تمام فصول سال صورت می گیرد.

عرضه چای زعفرانی شاهسوند پوشش دار

تجارت چای زعفرانی شاهسوند

چای زعفرانی شاهسوند به دلیل کیفیت و بسته بندی مطلوبی که دارد به یکی از گزینه های صادراتی تبدیل شده است. تجارت این محصول ارز آوری خوبی را برای کشور به دنبال داشت.

برای خرید این محصول در حجم عمده برای صادرات می توان از طریق فرانیز اقدام نمود و راهنمایی های لازم را از مشاوران فروش این شرکت دریافت کرد. خرید از این سایت تخفیفات ویژه ای را برای خریدار به دنبال خواهد داشت.

عرضه چای زعفرانی شاهسوند پوشش دار

صادرات زعفران و محصولات زعفرانی به امارات

امارات یکی از مشتریان اصلی زعفران و محصولات زعفرانی ایران می باشد که به دلیل روابط گسترده با خیلی از کشور های جهان، از بازار بزرگ و متنوعی برخوردار است.

زعفران خشک معمولاً در حجم عمده به صورت فله ای به این کشور صادر می شود. اما علاوه بر خود زعفران، محصولات آن مانند چای زعفرانی شاهسوند نیز با بسته بندی مناسب ارسال می گردد تا تمام دنیا با زعفران ایرانی آشنا شوند.

در صادرات زعفران باید در انتخاب محصول صادراتی دقت نمود و کلاله های سالم ، یکدست و قرمز رنگ را انتخاب نمود. برای تهیه زعفران صادراتی می توانید از طریق مراکز معتبر اقدام نمایید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!