فروش اسپری زعفران ارزان برای صادرات به آلمان

فروش اسپری زعفران ارزان برای صادرات به آلمان

فروش اسپری زعفران ارزان برای صادرات به آلمان

فروش اسپری زعفران ارزان توسط این سایت اینترنتی امکان پذیر شده است. برای صادرات این محصول باکیفیت و مرغوب به کشورهایی همچون آلمان می توان با کارشناسان مربوطه ارتباط گرفت.

تجارت و استفاده از اسپری زعفران ارزان

فروش اسپری زعفران ارزان برای صادرات به آلمان

بیش از 3000 سال است که زعفران را به صورت یک ماده ی با ارزش می شناسیم و از آن استفاده می کنیم. در کارهایی نظیر چاشنی غذا یا حتی مصارف دارویی و همچنین دمنوش های سنتی. زیرا این ماده از ارزش زیادی برخوردار است.

از این روست که این ماده در نزد ما انسان ها بسیار مهم،ارزشمند و شگفت انگیز است. به همین دلیل بشر از قدیم تا کنون به تجارت و بازرگانی آن پرداخته است.

صادرات اسپری زعفران به کشورهای خارجه

فروش اسپری زعفران ارزان برای صادرات به آلمان

صادرات اسپری زعفران ارزان در طی سال های اخیر در کشورمان رشد به سزایی داشته است. کشورهایی نظیر عراق، کره جنوبی، پاکستان ، ترکیه، آلمان ، امارات چند سالی می شود که خریدار پرطرفدار اسپری زعفران ارزان هستند.

همانطور که می دانید تقریبا می توان گفت این محصول با ارزش در همه جای دنیا مشتری دارد. به همین خاطر در کشورمان هر ساله حدود 300 تن زعفران ارزان صادر می شود.

سودآوری صادرات اسپری زعفران ارزان

فروش اسپری زعفران ارزان برای صادرات به آلمان

با توجه به اینکه این عمل در سال های گذشته رونق و سود قابل توجهی برای صادر کننده ها داشته ، مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. اما باید به این نکته دقت کرد که به دلیل دخیل بودن دلار در پول ایران، این محصول تحت تاثیر آن قرار می گیرد.

بنابراین با افزایش و کاهش قیمت دلار، تفاوت هایی نیز در قیمت اسپری زعفران ارزان به وجود می آید. در نتیجه با راه و روش مناسب و تلاش کافی می توان از این فرآیند، سرمایه ی کلانی کسب نمود.

راه و روش فروش اسپری زعفران ارزان

فروش اسپری زعفران ارزان برای صادرات به آلمان

به این دلیل که این عمل مخاطبان و رقیبان زیادی دارد، باید به آن بسیار اهمیت داد. اسپری زعفران در طرح و بسته بندی زیباست که خریدار را به خود جذب می کند. همین طور در کنار آن باید کیفیت محصول آنقدر خوب باشد تا مشتری هایتان را زیاد و ماندگار نماید.

همچنین قیمت مناسب نیز میتواند به شما کمک کند. بدون شک هر مصرف کننده ای به دنبال اسپری زعفران ارزان و مرغوب می باشد. رفتار و کردار نیک هم در بهبودی و زیاد شدن خریدارن بی تاثیر نیست. اما تمام این کار ها زمانی به خوبی انجام می شود که شما فردی لایق و آشنا با کار باشید.

طرز تهیه اسپری زعفران

فروش اسپری زعفران ارزان برای صادرات به آلمان
  1. اول باید آب به وسیله ی دستگاهی مخصوص (RO) تصفیه شود. سپس بعد جداسازی ناخالصی ها از آن، با اشعه ی (UV) استریل می شود. (آب باید قابل شرب باشد)
  2. آب در تانکر هایی خاص ذخیره شده و بعد میزان معلومی از آن وارد لوله ی پمپ می شوند.
  3. دمای آب نیز با استفاده از بخار داغ تا حد مشخصی زیاد می شود.
  4. آب داغ با مقدار معینی از زعفران که قبلا با روش های مخصوص و متفاوتی به شکل پودر در آمده با استفاده از دستگاه مکش به تانکرهای ذخیره افزوده شده و سپس ترکیب می شود.
  5. بعد از اینکه کاملا آب و زعفران با هم مخلوط می شوند؛ برای دم کشیدن و همچنین دریافت رایحه و رنگ طبیعی آن، به مقدار مشخصی همانطور باقی می ماند و پاستوریزه می شود.
  6. بعد این محلول به پمپ های تزریق منتقل می شود.
  7. حال مایع تزریق شده در کیسه هایی از جنس آلومینیم هستند. سپس با گاز پیشرانه برای عملکرد اسپری، محدوده ای از کیسه و ظرف مورد نظر را پر می نمایند. به طوری که این گاز حتی اندکی با مایع تماس نداشته باشد و از قوطی خارج نشود.

در پایان، درب بندی، بسته بندی و شیرینگ با دستگاه هایی خاص و با توجه به نکات بهداشتی انجام می شود. حال محصول آماده ی رفتن به بازار می شود.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!