فروش اسپری زعفران جدید بیز ۲۰۰ میلی لیتر

فروش اسپری زعفران جدید بیز ۲۰۰ میلی لیتر

سایت پیش‌رو اسپری زعفران جدید بیز 200 میلی لیتر را با قیمت درب کارخانه به فروش می‌رساند. این محصول از سطح کیفیت مطلوبی برخوردار ‌می‌‌باشد.

فروش اسپری زعفران جدید بیز ۲۰۰ میلی لیتر

 صادرات اسپری زعفران جدید بیز

شرکت بیز اسپری زعفران را با فرمولاسیون جدید، تولید و به بازار های داخل و خارج عرضه می نماید.

 بیش از سه هزار سال است که زعفران به عنوان چاشنی، عطر دهنده و رنگ دهنده استفاده می شود. در گذشته تنها راه بهره مند شدن از خواص زعفران، خرید کلاله های خشک بود.

اما امروزه با وجود فرآورده های مختلف، می توان از زعفران در اشکال مختلف بهره برد. در همه موارد استفاده از زعفران، باید آن را با آب ترکیب نمود. 

فروش اسپری زعفران جدید بیز ۲۰۰ میلی لیتر

فروش اسپری زعفران جدید بیز برای تالار های پذیرایی

تالار های پذیرایی همانطور که از نامشان پیداست مکانی برای پذیرایی در جشن ها و مراسمات می باشند. سرآشپزان تالار ها برای تزئین غذا های خود به دنبال بهترین محصولات مانند اسپری زعفران جدید بیز هستند‌.

شرکت بیز اسپری زعفران خود را با قیمتی مناسب برای تالار ها به فروش می رساند تا بتوانند زیبایی را به مهمانان خود تقدیم نمایند.

فروش اسپری زعفران جدید بیز ۲۰۰ میلی لیتر

کشاورزی زعفران و فروش عمده در فصل برداشت

زعفران رستنی ارزشمند بوده که به عنوان گران ترین ادویه در جهان شناخته می شود. فروش عمده این محصول بیشتر در فصل برداشت صورت می گیرد.

بیشتر مراحل کشاورزی زعفران در ایران به صورت سنتی و با نیروی انسانی انجام می شود که هزینه بر بوده و باید زمان زیادی را صرف نمود.

اسپری زعفران جدید

با استفاده از اسپری زعفران جدید لذت آشپزی برای خانم‌ها چندین برابر می‌شود. این محصول بی‌نظیر دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد.

 گاز موجود در قوطی اسپری زعفران نیتروژن می‌باشد. این گاز هیچ دخالتی با مواد اسپری زعفران ندارد. زیرا مایع در یک پک آلومینیومی در داخل قوطی از گاز جدا شده است.

بعد از اتمام محصول گاز موجود در محفظه نیز خارج نمی‌شود. استفاده از اسپری زعفران جدید در هر حالت واژگون، ایستاده و متمایل آن هم تا آخرین قطره امکان پذیر است.

این فرآورده با توجه به همگن و تک فاز بودن ته‌نشین نمی‌شود و نیازی به تکان دادن قبل از مصرف نیز ندارد. اسپری زعفران جدید فاقد هر‌گونه مواد‌ افزودنی و شیمیایی می‌باشد.

اسپری زعفران مطابق استاندارد‌های روز دنیا و با استفاده از تکنولوژی نانو تولید شده است. برای اطلاع از قیمت این کالا به سایت بازرگانی فرانیز مراجعه فرمایید.

از آنجا‌ که قیمت این محصول نسبت به کالا‌های مشابه در خارج‌از‌کشور مناسب‌تر است از کشور‌های دیگر متقاضیان بسیاری دارد. به همین منظور سالانه حجم زیادی از این محصول صادر می‌شود.

فروش اسپری زعفران جدید در بسته‌بندی شیک

قوطی‌های دارای افشانه یکی از مناسب‌ترین و شیک‌ترین گزینه‌ها برای بسته‌بندی زعفران مایع می‌باشند. این ظروف باعث سهولت در مصرف و جلوگیری از هدررفت می‌شوند.

نوع بسته‌بندی نقش بسزایی در جذب مشتری دارد. فروش اسپری زعفران جدید در بسته‌بندی شیک و کاربردی از طریق شرکت‌های بازرگانی صورت می‌گیرد. انتخاب برند مشتری پسند و عرضه آن در سطح کشور باعث کسب درآمد بالا می‌گردد.

اسپری زعفران جدید یک محصول کاربردی و باکیفیت می‌باشد. همین موضوع باعث افزایش فروش این محصولات شده‌است.

با افزایش تولید زعفران در کشور  بر میزان تولید محصولات زعفرانی افزوده می شود. اسپری زعفران یکی از فرآورده‌های پرمصرف بوده که کارخانجات آن را در اوزان مختلف به بازار عرضه می‌نمایند.

بی‌شک زمان‌بر بودن آماده‌سازی سنتی زعفران سبب ترغیب افراد برای خرید نمونه آماده‌به‌مصرف آن شده‌ است.

یکی از بزرگترین مزایای خرید اسپری زعفران جدید، استفاده راحت و کاربردی از آن است. وجود افشانه بر روی در آن باعث شده تا بتوان زیباترین تزئینات را با آن خلق نمود.

سفارش اسپری زعفران برای رستوران‌ها

رستوران‌ها یکی از مکان‌های دنج برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه می‌باشند. میزان ثبت سفارش اسپری زعفران از سوی این اصناف همواره رقم بالایی را نشان می‌دهد.

استفاده از افشانه زعفران زعفران بسیار راحت و لذت از آشپزی می شود. آشپزان برای تهیه انواعی از غذا‌ها از جمله کباب، انواع خورشت و خوراک از این محصول استفاده می‌کنند.

قیمت افشانه زعفران زعفران نسبت به کارایی بالای آن بسیار مناسب تعیین شده است. رستوران‌ها همیشه یکی از شلوغ‌ترین اماکن طبخ غذا به‌حساب می‌آیند.

بی‌شک آشپزان فعال در این حوزه‌ها باید از سرعت و مهارت بالایی برخوردار باشند. آماده‌سازی سنتی زعفران مایع زمان‌بر بوده و وقت آزاد را می‌طلبد.

اما با وجود اسپری زعفران جدید می‌توان در کمترین زمان ممکن بهترین غذا‌ها را تدارک دید. اصناف پرمصرف می‌توانند حجم عمده از این فرآورده ارزشمند را به‌صورت آنلاین سفارش دهند.

برای سفارش بالاتر قیمت اسپری زعفران نیز پائین‌تر در نظر گرفته می‌شود. با خرید زیاد محصولات زعفرانی از پرداخت یکسری هزینه‌های اضافی جلوگیری می شود.

این محصول موردپسند تمام آشپزان بوده و بی‌شک هر مشتری با یک‌بار استفاده مجذوب آن خواهد شد. بهره‌وری از چنین محصولاتی می‌تواند سبب رونق کسب‌و‌کار شود.

عرضه زعفران در بازار‌های جهانی

ایران بزرگترین تولیدکننده زعفران در کل دنیا می‌باشد طلای‌سرخ کشور ما از عطر، طعم و قدرت رنگ‌دهی بسیار بالای برخوردار است. حدود ۹۰ درصد از نیاز بازار جهانی توسط کشور ما فراهم می‌شود.

اسپانیا یکی از واردکنندگان اصلی زعفران ایرانی محسوب می‌گردد. سهم این کشور در تولید جهانی طلای‌سرخ، تنها یک درصد است.

در حالی که بیشتر برندهای مطرح زعفرانی در دنیا مربوط به اسپانیا می‌باشند. 

قیمت زعفران در آن‌سوی مرزها چندین برابر نرخ داخلی تعیین می‌گردد. قیمت طلای سرخ به نوع و درجه کیفیت و البته به توافق بین شما و مشتری بستگی دارد و تابع قانون خاصی نمی‌باشد.

 بسته‌بندی يکی از عوامل تأثیرگذار در این زمینه می‌باشد. اگر بسته‌بندی درست و اصولی باشد می‌توان امیدی به عرضه حداکثری زعفران با برند‌های داخلی داشت.

باید شرکت‌های بسته‌بندی مجهز به آزمایشگاه باشند تا کیفیت و خلوص زعفران را تأیید نمایند. طبعا اگر بسته‌بندی درست و اصولی با نقوش زیبا باشد سبب جذب مشتریان بیشتر در آن سوی مرزها می‌شود.

 زعفران یک گیاه گرمسیری است و بیشتر مناطق ایران آب و هوایی گرمسیری دارد. کاشت و برداشت زعفران در کشور ما رونق بسیار خوبی دارد. زعفران به حدود ۶۰ کشور دنیا صادر می‌گردد.

قیمت اسپری زعفران جدید فروشگاه‌ها

فروشگاه‌ها از مشتریان اصلی مشتقات زعفرانی محسوب می‌شوند. قیمت اسپری زعفران جدید برای این اصناف همراه با تخفیفات ویژه‌ای خواهد بود.

کارشناسان این فرآورده را به‌ شیوه تقطیر از گیاه زعفران تولید می‌نمایند. این فرآورده کارایی زیادی داشته و از عطر بی‌نظیری برخوردار می‌باشد.

افزایش جمعیت در تمامی شهرها، تعداد فروشگاه‌ها هم زیاد شده است. فروشگاه ها در عرصه رقابت با هم قرار گرفته اند.

بی‌شک صاحبان این اماکن برای پیروزی در این زمینه باید بهترین محصولات را خریداری نمایند. ارائه مواد‌غذایی سالم و خوش‌طعم باعث جلب رضایت مشتری خواهد شد.

خرید افشانه زعفران جدید با رنگ و عطر بی‌نظیر می‌تواند یک برگ برنده محسوب شود. تمامی فرآورده‌های زعفرانی خواص طلای‌سرخ را با خود به‌همراه دارند.

فروش زعفران و فرآورده‌های آن در انواع مختلف از طریق این سایت صورت می‌پذیرد. این محصولات دارای رنج‌های قیمت متفاوتی بوده که عرضه آن بستگی به نیاز مشتری دارد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!