قیمت زعفران بهرامن 2 گرمی در انگلیس

قیمت زعفران بهرامن 2 گرمی در انگلیس

قیمت زعفران بهرامن 2 گرمی در انگلیس

زعفران بهرامن در وزن های گرمی متفاوت با انواع بسته بندی و در قیمت های متفاوت در بازار موجود می باشد. قیمت زعفران بهرامن 2 گرمی در انگلیس چندین برابر قیمت آن در ایران می باشد.

بهرامن شرکت تولید و بسته بندی مواد غذایی می باشد. شرکت زعفران بهرامن در سال ۱۳۴۹ در زمینه عرضه و بسته بندی زعفران کار خود را آغاز نمود که در طی این چهار دهه توانسته یکی از برند های معروف زعفران در کشور باشد.

قیمت زعفران بهرامن 2 گرمی بر طبق معیار های تعیین قیمت مشخص می شود. بهرامن، زعفران را در وزن های مثقال و گرم به صورت جزئی و در وزن های کیلوگرم به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 دلیل گران بودن زعفران چیست؟

قیمت زعفران بهرامن 2 گرمی در انگلیس

زعفران یکی از محصولات کشاورزی گران قیمت می باشد که تنها از گل آن استفاده می شود که برای به دست آوردن زعفران خالص باید کلاله های موجود در داخل آن را خشک کرد. در انتها محصولی که برداشت می شود نسبت به سطح زیر کشت بسیار ناچیز می باشد که یکی از دلایل اصلی گران بودن آن همین موضوع می باشد.

قیمت زعفران بهرامن 2 گرمی نیز همانند دیگر اجناس با نوسانات بازار تغییر می کند. برای آگاهی از قیمت روز این محصول بهتر است به سایت های اطلاع رسانی و فروش محصولات زعفرانی مراجعه کنید.

قیمت زعفران بهرامن 2 گرمی در انگلیس

در شرکت بهرامن، زعفران قبل از استفاده از نظر رنگدهی و کیفیت در آزمایشگاه مجهز به دستگاه های پیشرفته مورد آزمایش قرار می گیرد که بعد از تأیید از سوی مهندسین ناظر کیفی به بازار روانه می کنند ‌

از آنجا که زعفران جزء کالا های پرفروش و گران بها می باشد نمونه های تقلبی آن توسط افراد سود جو با قیمت پائین به بازار روانه می شود. همواره سعی کنید خرید خود را از جایی معتبر انجام دهید تا مبادا متحمل ضرر شوید.

زعفران بهرامن علاوه بر اثبات خود در بازار داخلی توانسته در بازار های خارج از کشور نیز خود را مطرح کند یکی از مقصد های زعفران بهرامن کشور انگلیس می باشد.

راهی مطمئن برای خرید زعفران بهرامن

قیمت زعفران بهرامن 2 گرمی در انگلیس

خرید زعفران بهرامن در حجم های بالا برای صادرات به تمامی کشورها در سایت فرانیز میسر است که قبل از خرید می توانید از قیمت آن مطلع شوید. قیمت زعفران بهرامن 2 گرمی در این سایت روزانه قابل مشاهده است و هنگام خرید از تخفیفات ویژه ای برخوردار خواهید شد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!