قیمت زعفران 1 گرمی در بسته بندی مخصوص

قیمت زعفران 1 گرمی در بسته بندی مخصوص

قیمت زعفران ۱ گرمی در بسته بندی مخصوص

بسته بندی مخصوص صادرات نقش بسزایی در تعیین قیمت زعفران 1 گرمی دارد چرا که بسیار شکیل و زیبا می باشد. برای تهیه این محصول به صورت عمده برای تجارت می توانید از طریق این سایت اقدام فرمایید.

قیمت زعفران ۱ گرمی در بسته بندی مخصوص

گسترش دامنه مصرف زعفران

زعفران گیاهی چند ساله بوده که از طریق پیاز رشد می کند. این محصول که امروزه دامنه مصرف آن به سراسر جهان کشیده شده است ابتدا در کشور ایران مشاهد شد و سپس از طریق تاجران به تمام دنیا انتقال یافت.

دلیل اصلی گسترش جهانی این محصول، مصرف آن در زمینه های مختلف اعم از؛ آشپزی، پزشکی، لوازم آرایشی، رنگرزی و غیره می باشد. از این رو از تمام قسمت های گل زعفران می توان بهره گرفت.

زعفران دارای انواع مختلفی بوده که کیفیت آن ها با هم برابر نمی باشد. به همین دلیل کلاله های زعفران را برای تعیین میزان درصد ترکیبات موجود در آن که شامل؛ کروسین، پیروکسین و سافرانال بوده مورد آزمایش و بررسی قرار می دهند. هر چقدر میزان ترکیبات بیشتر باشد کیفیت آن بالاتر خواهد بود.

قیمت زعفران ۱ گرمی در بسته بندی مخصوص

قیمت زعفران 1 گرمی برای صادرات

برای مشخص شدن قیمت زعفران 1 گرمی برای صادرات باید به نوع زعفران و شکل بسته بندی آن توجه ویژه ای نمود. معمولا محصولی برای صادرات انتخاب می شود که تمام استاندارد های لازم را داشته باشد.

در واقع در زمان جداسازی کلاله ها و بسته بندی، محصولی که باید برای تجارت انتخاب شود جداسازی شده تا بتواند زعفران ایرانی را به جهانیان معرفی کند. در بازار ایران شاهد انواع مختلف زعفران هستیم که نمونه های برتر آن از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

زعفران ۱ گرمی در بسته بندی های زیبا برای هدیه دادن بسیار مناسب می باشد. به همین دلیل کسانی که به شهر های زعفران خیز مسافرت می کنند معمولا از این محصول به عنوان سوغاتی بهره می گیرند.

قیمت زعفران ۱ گرمی در بسته بندی مخصوص

قیمت زعفران 1 گرمی در برند های مختلف

برای مشاهده و مقایسه قیمت زعفران 1 گرمی در برند های مختلف می توان از طریق فرانیز اقدام نمود و حجم عمده در برند دلخواه را به راحتی خریداری نمود. با این روش امکان مقایسه تمام مشخصات محصول شرکت های مختلف وجود دارد تا خریدی اندیشمندانه صورت گیرد.

بهترین و گران ترین نوع زعفران مربوط به سوپر نگین است که به دلیل سختی جداسازی، نسبت به نمونه های دیگر کمتر برداشت می شود. درصد رنگدهی این نوع از زعفران از استاندارد های بین المللی نیز بالاتر بوده که باعث جذب طرفداران بسیاری شده است.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!