قیمت زعفران 1 گرم با بسته بندی وکیوم

قیمت زعفران 1 گرم با بسته بندی وکیوم

قیمت زعفران 1 گرم با بسته بندی وکیوم

ايران بزرگترين توليدكننده زعفران جهان است .از این رو شرکت‌های زیادی توانستند با خلاقیت زیاد، بسته‌بندی های جذابی با وزن و قیمت مناسب ارائه کنند که قیمت زعفران 1 گرم با بسته بندی وکیوم جزء این بسته بندی است.

زعفران با بسته بندی وکیوم

قیمت زعفران 1 گرم با بسته بندی وکیوم

زعفران در رقابتهاي موجود در سطح جهاني به عنوان يك محصول غير نفتی صادراتی شايان توجه مي باشد. بيش از 65 درصد توليد جهانی اين محصول به ايران اختصاص دارد. از این رو حائز اهمیت است که در روش بسته بندی و نگهداری آن نهایت سعی را به کار برد تا ممتازترین محصول را با قیمت مناسب، در اختیار استفاده کنندگان محترم قرار داد.

وکیوم در اصطلاح فارسی به معنای خلاء (فضای خالی از ماده) می باشد. بسته بندی وکیوم باعث کاهش فعالیت باکتری ها و همچنین افزایش طول عمر محصولات زعفران، معمولا به عنوان روشی پیشگیرانه برای انقضای دیرتر زعفران بکار می رود.

زعفران به عنوان یک گیاه ارزشمند؛ امروزه در شکل و بسته بندی های مختلف مانند بسته بندی وکیوم عرضه می‌شود.

بسته بندی زعفران اگر خوب باشد علاوه بر افزایش فروش آن، ارزش نام تجاری زعفران را نیز افزایش می دهد.

بسته بندی نخستین جزیی از محصول زعفران است که مشتری با آن مواجه می شود. از این رو، بسته بندی زعفران می تواند مشتری را جذب یا دفع کند.

علاوه بر این، بسته بندی محصول بر تجربه مصرف مشتریان نیز اثر گذار است. از سوی دیگر، بسته بندی های جذابی مثل بسته بندی وکیوم به بخش مهمی از ارزش ویژه این محصول گرانبها تبدیل شده اند.

قیمت زعفران 1 گرم با بسته بندی وکیوم

قیمت زعفران 1 گرم با بسته بندی وکیوم

شرکتها در ارائه زعفران 1 گرم، اهمیت بیشتری به بسته‌بندی آن داده اند که این کار باعث شده  ارائه این محصول نسبت به قبل بیشتر باشد. این محصول در بسته بندی وکیوم که بصورت قوطی کریستالی بر روی کاغذ مقوايی از جنس گلاسه می باشد؛ با وزن خالص ۱ گرم قابل عرضه می باشد.

خرید و فروش زعفران با بسته‌بندی انجام می‌شود و خارج کردن زعفران از بسته‌بندی باعث افت قیمت آن می‌شود.

در واقع ارزش قیمت زعفران 1 گرم برای مشتری فقط به مقدار زعفرانی که می‌خرد نیست، بلکه ارزش قیمت آن به متغیرهای زیادی بستگی دارد: مثلاً تصویر برند در ذهن مشتری، بسته بندی یا حتی مواردی مانند اعتبار شرکت و… .

مراکز تجاری چگونه زعفران را قیمت گذاری می کنند؟

قیمت زعفران 1 گرم با بسته بندی وکیوم

مراکز تجاری زعفران برای قیمت گذاری این محصول چند استراتژی کلی دارند:

  • قیمت‌گذاری بر حسب هزینه زعفران
  • قیمت‌گذاری برحسب ارزش زعفران در ذهن مشتری
  • قیمت گذاری بر حسب بسته بندی زعفران
  • قیمت‌گذاری بر اساس بازار

این چند استراتژی قیمت‌گذاری زعفران ممکن است به‌تنهایی نتیجه خوبی به همراه نداشته باشد. مراکز تجاری زعفران باید توجه به شرایط بازار، قیمت رقبا، ارزشی که برای مشتری ایجاد می‌شود و هزینه تولید تا عرضه کالا، قیمت مناسبی برای زعفران انتخاب کنند.

 با این چند روش کلی قیمت زعفران تا حدودی مشخص می شود اما برای تعیین دقیق قیمت مراحل زیر باید طی شود:

اول: هدف از قیمت‌گذاری زعفران باید مشخص شود.

اصولاً 3 هدف عمده برای قیمت‌گذاری وجود دارد:

  • بقا
  • معرفی زعفران منحصربه‌فرد با تکنولوژی خاص
  • رهبری زعفران – کیفیت

دوم: تقاضا باید بررسی شود.

سوم: هزینه تمام شده محصول زعفران فراموش نشود.

چهارم: مخاطبان را باید شناخت.

اکثر مراکز تجاری زعفران، امروزه سعی کرده اند فاکتورهای بالا را در قیمت زعفران 1 گرم با بسته بندی وکیوم کاملا رعایت کنند.

لذا مراکز فروش زعفران با ارائه تمام قیمت ها و بسته بندی های مناسب برای محصولات خود، انتخاب زعفران را برای مشتریان ممکن ساخته است. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، مشاوره  و انتخاب محصول با واحد پشتیبانی و فروش در تماس باشید.

سوال داری، من اینجام!