قیمت 2 گرم زعفران اصل گناباد

قیمت 2 گرم زعفران اصل گناباد

قیمت 2 گرم زعفران اصل گناباد

مشتریان برای اطلاع از قیمت 2 گرم زعفران اصل گناباد به سایت فرانیز مراجعه و اقدامات لازم برای خرید را انجام می دهند.

قیمت 2 گرم زعفران اصل گناباد

گناباد شهرستانی واقع در خراسان رضوی می باشد. این شهرستان قدمت بالایی دارد و ارزش های زیادی به آن اطلاق می شود.

اگر افراد به آن توجه نشان بدهند و با دقت بیشتری به گناباد نگاه بیندازند، متوجه می شوند که از سرمایه های ملی به حساب می آید.

معادن زیادی در حومه این شهر وجود دارد اما متاسفانه به علت بی توجهی مسئولین تمامی آن ها به صورت غیر قانونی به فروش می رسند.

آب و هوای آن به علت مجاورت با کویر، گرم و خشک می باشد اما محصولاتی همچون گندم، جو، زعفران و غیره در این منطقه کشت می شوند. مهم ترین محصول زراعی آن زعفران است.

این محصول ارزش بسیار زیادی دارد به طوری که به گران ترین ادویه در تمامی جهان بدل گشته است. میزان تولید زعفران در گناباد بالاست و کشاورزان نیز به این محصول اهمیت زیادی می دهند.

پس به طور کلی کیفیت کالا های تولیدی بالا می باشند و مردم زیادی در سراسر ایران تمایل دارند که از زعفران این منطقه بهره ببرند.

شرکت های پخش و تاجران نیز باید از این فرصت استفاده کنند و سعی نمایند که از طریق تامین کنندگانی معتبر، به قیمت 2 گرم زعفران گناباد دست پیدا کنند.

قیمت 2 گرم زعفران خوش طعم برای هتل ها

قیمت 2 گرم زعفران اصل گناباد

بازار های مصرف زعفرانی بسیار گسترده هستند. آن ها به قیمت 2 گرم زعفران و یا دیگر اجرام آن که توسط برند ها و شرکت های گوناگون ارائه می شود، توجه ویژه ای دارند تا با استفاده از اطلاعاتی نظیر قیمت و کیفیت تصمیم بگیرند که کدامین آن ها انتخاب بهتری به شمار می رود.

برخی هم محصولات فله ای را خریداری می کنند و به این ترتیب قیمت 2 گرم زعفران برای آن ها تا حد زیادی پایین می آید. جدای از مصارف غذایی، از آن در صنایع مختلف استفاده می شود.

به عنوان مثال از زعفران جهت تهیه دارو و مواد آرایشی بهداشتی بهره می برند و ویژگی ها و خواص آن را به کار می گیرند. در صنعت رنگ سازی از این گیاه استفاده می شود و تولید کنندگان به قدرت رنگ دهی آن واقف هستند.

قیمت 2 گرم زعفران اصل گناباد

علاوه بر این ها مثال های دیگری هم وجود دارد که ثابت می کند زعفران کاربرد های فراوانی دارد و از این جهت هم بسیار با ارزش و گران قیمت است.

آشپزانی که در رستوران ها، هتل ها و کترینگ ها مشغول به فعالیت هستند، همواره از زعفران برای پخت غذا های گوناگون بهره می برند. شرکت های پخش و تاجران می توانند از این فرصت استفاده کنند و به آن ها کالا هایی که در اختیار دارند را بفروشند.

قیمت 2 گرم زعفران اصل گناباد

این افراد برای خرید محصولات زعفرانی، باید به تامین کنندگان حجم های عمده مراجعه کنند. یکی از عرضه کنندگان اصلی مواد غذایی فرانیز است و می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد.

شرکت های پخش و تاجران کافیست که با نمایندگی های شرکت تماس بگیرند و از آن ها راجع به قیمت 2 گرم زعفران بپرسند و در صورت رضایت، حجم مورد نیازشان را سفارش دهند.

قیمت زعفران در بازارهای صادراتی

قیمت زعفران در بازارهای صادراتی به مواردی مرتبط است که شامل کیفیت و پاکت های استاندارد و برند های مختلف و غیره می باشد. برای اطلاع از قیمت زعفران می توانید به متخصصان سایت ما مراجعه فرمایید.

امروزه زعفران قائنات در مجموعه فرانیز در پاکت های شیک و زیبا به ابعاد های مختلف مشاهده می گردد. این مجموعه برای فروش بالای محصول خود و حذف هزینه های اضافی، زعفران را در پاکت های گرمی طراحی می نماید.

همینطور محصول را به روش های مختلف مانند: خرید مستقیم، حضوری و آنلاین درون سایت خود با تمامی مشخصات و جزئیات در دسترس مردم قرار می دهد.

این موضوع مشتریان زیادی را وادار به خرید می کند. با کسب آگهی بیشتر و خیالی آسوده کالای خود را با بهترین قیمت و کیفیت سفارش و با حمل آسان درب منزل دریافت می کنند.

لازم است بدانید عرضه مستقیم زعفران سبب حذف واسطه ها و دلالان در بازار این محصول شده است. به هر حال این خوراکی پرخاصیت در بازارهای داخلی و بازارهای صادراتی فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

تولید کننده زعفران مرغوب صادراتی

زعفران دو گرمی در بازارهای صادراتی با طعم خوش و رنگ دهی بالا، از با ارزش ترین زعفران های ایران و جهان شناخته شده است. اغلب مردم این زعفران را به نام محلی خود می شناسند.

تربت حیدریه و قائنات یکی از اصلی ترین تولید کننده های زعفران مرغوب صادراتی در ایران می باشد. زعفران ایرانی با استقبال زیاد مردم جزء مشهورترین زعفران ها شناخته شده است.

اما دلایلی وجود دارد که باعث می شود خریداران نتوانند زعفران اصل را از تقلبی تشخیص دهند. این دلایل فروشگاه های نامعتبر و افراد سودجو بوده است.

سودجویان با استفاده از رنگ های مصنوعی و مواد افزودنی زعفران را تولید و با قیمت پایین به مشتریان می فروشند. لازم است بدانید که تولید کننده زعفران مرغوب، ابتدا زعفران را از کشاورزهای مورد اعتماد خریداری می نماید.

سپس توسط دستگاه های مخصوص پاکت آن را در پاکت های گرمی، میلی لیتری، کیلویی و فله ای تقسیم بندی می کند.

پس از پاکت مشخصات کاملی چون: تاریخ انقضاء، برند، گواهی استاندارد وغیره را بر روی آن درج نموده و به بازار فروش ارائه می گرداند. پس با این نتیجه زعفران اصل و با کیفیت توسط تولید کننده معتبر صورت می گیرد.

عمده فروشان زعفران با کیفیت

یکی از بهترین و در عین حال پرکاربردترین محصولات غذایی، فروش زعفران مرغوب ایرانی می باشد که نه تنها در بازار داخلی بلکه در بازارهای صادراتی به صورت عمده به فروش می رسد.

زعفران مجموعه ما دارای ماندگاری بالا، کیفیت عالی و مصارف زیاد می باشد. کیفیت این محصول به حدی تمامی مردم را راضی نگه داشته که رفته رفته صنایع از آن به عنوان رنگ خوراکی، اسانس و‌‌ غیره فایده می برد.

بنابراین شما می توانید با دریافت قیمت زعفران در بازارهای صادراتی بهترین زعفران اعلا را به صورت عمده و جزئی خریداری نمایید.

قیمت زعفران ۲ گرمی

قیمت زعفران ۲ گرمی سرگل با قیمت ۲ گرم زعفران پوشال با یکدیگر متفاوت می باشد. نوع ظرف پاکت نیز بر قیمت زعفران تاثیر گذار می باشد. این محصول با اصالت عطر و طعم بی نظیری دارد که افراد بسیاری را مجذوب خود کرده است.

قیمت زعفران ۲ گرمی که در این سایت با پاکت های  بسیار زیبا با نقوش سنتی که مناسب برای سوغات و هدیه است مقرون به صرفه می باشد.

برای خرید زعفران در حجم های عمده می توانید به سایت بزرگ فرانیز مراجعه نمایید و با اطمینان خاطر یک خرید مطمئن که دارای کیفیت و مرغوبیت لازم است را انجام دهید.

زعفران یکی از گران ترین چاشنی و طعم دهنده ها در دنیا است که با زحمت و تلاش فراوان به دست می آید. زعفران ها قیمت متفاوتی دارند که علت اصلی آن تفاوت نوع زعفران و کیفیت آن می باشد.

کشت زعفران

در ابتدا باید یک قطعه زمین مناسب را برای کشت پیاز زعفران آماده کرد. سپس باید پیاز سالم را برای کاشت خریداری نمود. کشت پیاز هر چند سال یکبار انجام می گیرد.

در بعضی جاها تا ۱۰و ۱۵ سال از آن بهره برداری می شود. قطعا مقدار برداشت آن در سال های آخر نسبت مقدار زعفران در سال های اول کمتر است. چرا که میزان املاح معدنی در زمین پایین می آید.

برای هر هکتار کشت زعفران حدود ده تن غده نیاز است. تقریبا بعد از هفت سال به دلیل تکثیر تعداد به حدود چهل تن می رسد.

کشت زعفران به صورت ردیفی انجام می گیرد که فاصله آن ها باید از هم ۳۰ سانتی متر باشد تا غده ها به هم آسیبی نرسانند و فضای کافی برای تغذیه را داشته باشند.

خرید پیاز زعفران

پیاز زعفران را می توان همانند دیگر محصولات زعفرانی از این سایت خریداری نمایید. مزیت خرید از این مرکز این است که شما قبل از اقدام به سرمایه گذاری در این زمینه می توانید تمام جوانب کار را به خوبی بسنجید.

برای دریافت اطلاعات کاملی در این مورد کافی است که با این مرکز تماس بگیرید و با کارشناسان خبره این مجموعه صحبت نمایید تا شما را در این راستا راهنمایی کنند.

سوال داری، من اینجام!