مدیران پخش زعفران در مشهد

مدیران پخش زعفران در مشهد

مدیران پخش زعفران در مشهد

ارسال و فروش طلای سرخ در داخل کشور به تمامی نقاط ایران صورت می گیرد. مدیران پخش زعفران در مشهد مجموعه فرانیز، با عرضه این محصول به بهترین قیمت و کیفیت بازار گام بزرگی در راستای صادرات محصولات ملی بر می دارند.

سهولت پخش زعفران در مشهد برای تاجران

مدیران پخش زعفران در مشهد

پخش زعفران در مشهد نسبت به شهر های دیگر دشوار نمی باشد چرا که یکی از قطب های پرورش این محصول مربوط به خراسان جنوبی بوده و به راحتی می توان به آن دست یافت.

یکی از شغل های اصلی مردم خراسان پرورش زعفران می باشد. تجربه بالای کشاورزان این منطقه در کنار زمین های مسطح و آب و هوای مساعد آن، باعث تبدیل شدن این شهر به بزرگترین تولید کننده طلای سرخ شده است.

پخش زعفران در مشهد معمولا از طریق شرکت های مربوطه انجام می گیرد. البته عده ای از کشاورزان محصول خود را به کارخانه ها تحویل نمی دهند و خود فرد آن را به فروش می رساند.

مدیران پخش زعفران در مشهد

در بعضی نقاط کشور مانند خراسان گلدهی اوایل آبان انجام می گیرد. وقتی دمای منطقه به ۸ درجه برسد بایستی چیدن گل ها در اسرع وقت انجام شود. این عملیات حدود سه هفته به طول می انجامد.

گل ها به صورت غنچه و نیمه باز چیده شوند بسیار بهتر می باشد. چون با طلوع آفتاب گل ها خیلی زود از بین خواهند رفت. پس از چیدن باید بلافاصله کلاله ها را جداسازی نمود چرا که اگر این کار با تأخیر انجام شود گرده بر روی آن ها نشسته و از کیفیت رشته ها خواهد کاست.

موارد لازم برای کشت گلخانه ای زعفران

مدیران پخش زعفران در مشهد

کشت گلخانه ای یکی از روش های پرورش این محصول بوده که از نظر اقتصادی به صرفه می باشد. برای این منظور باید یک سری نکات رعایت شود که در اینجا به آن ها اشاره می گردد؛

  1. 1.      رطوبت سنج: یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری در زمان راه اندازی گلخانه می باشد. رطوبت پایین بر رشد گل ها تأثیر منفی دارد و بالعکس رطوبت بالا گل ها را از بین خواهد برد.
  2. فوگر: با ایجاد محیطی مه آلود و مرطوب مواد معدنی مورد نیاز گیاهان را فراهم می کند.
  3. دما سنج: برای گیاهان در دوران خواب ۱۳ و در زمان بیداری ۱۷ مدنظر قرار می گیرد.

تمام این نکات اگر به خوبی رعایت شوند بدون شک محصول از نظر کمی و کیفی بهترین خواهد بود.

سایت های فروش زعفران در مشهد دایر گردیده اند تا محصولات شهر خود را به همگان معرفی کنند. در این مراکز زعفران با تضمین اصالت کالا در اختیار متقاضی قرارداده می شود.

سوال داری، من اینجام!