پایین ترین میزان قیمت عصاره زعفران ۶۰ گرمی

پایین ترین میزان قیمت عصاره زعفران ۶۰ گرمی

پایین ترین میزان قیمت عصاره زعفران ۶۰ گرمی

یک سرمایه گذار با توجه به اینکه در حجم عمده خرید انجام می دهد قیمت عصاره زعفران حتی به صورت جزئی نیز برای او مهم است. پایین ترین میزان نرخ این محصول با جرم ۶۰ گرمی را می توان در فرانیز یافت.

عصاره زعفران یا به اصطلاحی اکترکت، طی استخراج از گیاه زعفران به روش سرد با دستگاه های پیشرفته تهیه می شود. در پی تأیید شدن مضرات رنگ های خوراکی شیمیایی و خارج شدن آن ها ار لیست خوراکی های مجاز، استفاده از رنگ های مجاز و طبیعی بیشتر شده است.

آیا قیمت عصاره زعفران مناسب است؟

پایین ترین میزان قیمت عصاره زعفران ۶۰ گرمی

قیمت عصاره زعفران بسیار مناسب است چرا که مایعی بسیار غلیظ بوده که استفاده از آن به صرفه می باشد. به خاطر غلظت بالای این محصول برای تزئین یک بشقاب برنج فقط به پنج قطره و برای یک لیوان شربت به دو قطره از آن نیاز است.

یک نمونه از برند های معروف در زمینه تولید عصاره زعفران، زردبند می باشد که بیشترین میزان تولید در خاورمیانه را دارد. تا سال ۱۳۹۰ عصاره زعفران را از کشور فرانسه وارد می کردند اما امروز خوشبختانه میزان تولیدی شرکت های داخلی مازاد بر نیاز می باشد و بخشی از آن به کشور های مختلف صادر می گردد.

قیمت عصاره زردبند برای بازار داخلی بسیار مناسب است این در حالی می باشد که در کشور هایی مانند؛ فرانسه، سوئیس، آلمان، کانادا و نیوزلند که مقصد های این محصول هستند چند برابر به فروش می رسد.

کاربردهای عصاره زعفران

پایین ترین میزان قیمت عصاره زعفران ۶۰ گرمی

عصاره زعفران دارای کاربرد های بسیاری می باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساشه های تک نفره زعفران جهت رستوران ها
  • مکمل های لاغری
  • ساخت کپسول و ژل های دارویی
  • تولید قطره های خوراکی
  • جهت مصرف های غذایی

خوشبختانه با پیشرفت علم و وجود دستگاه های پیشرفته و مدرن می توان محصولات سالم و متنوع گیاهی را تولید نمود. قیمت عصاره زعفران نسبت به زعفران خشک بسیار به صرفه تر می باشد از این رو خیلی از مردم ترجیح می دهند از فرآورده های زعفرانی استفاده کنند.

پایین ترین میزان قیمت عصاره زعفران ۶۰ گرمی

از آنجا که ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان است انتظار می رود که در تولید محصولات زعفرانی نیز بتواند در جهان پیشرو باشد و به بزرگترین صادر کننده در این زمینه تبدیل شود. فروش عصاره زعفران در سایت های فروش محصولات زعفرانی با تنوع برند ها انجام می گیرد تا خریدار برای انجام این امر آسوده خاطر باشد.

سوال داری، من اینجام!