آف ویژه طرفداران چای زعفرانی شاهسوند

آف ویژه طرفداران چای زعفرانی شاهسوند

آف ویژه طرفداران چای زعفرانی شاهسوند

سایت فرانیز یک آف ویژه و بدون سابقه برای طرفداران چای زعفرانی شاهسوند قرار داده است تا یک خرید به صرفه را تجربه نمایند. این صفحه می تواند راه ارتباطی بین متقاضی و فرانیز باشد.

کشت زعفران در ایران قدمتی دیرینه دارد. در زمان ساسانیان در تولید کاغذ های گران قیمت از زعفران استفاده می کردند و برای عنوان فرمان ها و نامه سلاطین از آن بهره می گرفتند.

تولید چای زعفرانی شاهسوند از زعفران اعلا

آف ویژه طرفداران چای زعفرانی شاهسوند

چای زعفرانی شاهسوند را از زعفران اعلا و چای سیاه مرغوب تهیه نموده و در بسته بندی به صورت تی بگ در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

استفاده از چای در بسیاری از مراسمات مرسوم می باشد. در واقع کمتر خانه ای را می توان یافت که این محصول گیاهی در آن موجود نباشد. چای را با محصولات گیاهی معطر و طعم دار مانند زعفران ترکیب می نمایند تا در کنار متنوع بودن بر خواص آن افزوده شود.

مصرف چای علاوه بر داخل کشور در بسیاری از نقاط جهان مرسوم است. مبدأ کشت چای کشور چین بوده که با گذشت زمان به کشور های دیگر نیز راه یافت. ورود این محصول با ارزش به ایران مربوط به قرن هفدهم میلادی می باشد.

قیمت مناسب چای زعفرانی شاهسوند

آف ویژه طرفداران چای زعفرانی شاهسوند

چای زعفرانی شاهسوند در کنار کیفیت بی نظیری که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. در واقع خرید این محصول بسیار به صرفه تر از آماده کردن این نوشیدنی در منزل به روش سنتی می باشد.

با توجه به قیمت بالای زعفران خشک خرید و مصرف روزانه آن برای همگان میسر نیست لذا استفاده از فرآورده های زعفرانی با قیمت مناسب، باعث برخورداری از خواص طلای سرخ می شود.

صادرات محصولات زعفرانی پرطرفدار باعث برخورداری از یک سود چشمگیر برای صادرکننده خواهد شد. این محصول در کشور های مختلف علی الخصوص کشور های همسایه دارای متقاضیان بسیاری می باشد.

زعفران ایران شهرت جهانی دارد لذا هر کشوری مایل به خرید آن است. علاوه بر تأمین نیاز داخلی، سالانه بالغ بر ۴۰۰ تن از این محصول پر خاصیت به بیش از ۶۰ کشور جهان صادر می گردد.

تخفیف ویژه سایت فرانیز در فروش چای زعفرانی شاهسوند

آف ویژه طرفداران چای زعفرانی شاهسوند

یکی از عرضه کنندگان معتبر چای زعفرانی شاهسوند به صورت اینترنتی در حجم عمده سایت فرانیز می باشد که این محصول را با تخفیف ویژه در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای برخورداری از این تخفیف ویژه می توانید با کارشناسان فروش ما در این صفحه ارتباط برقرار نموده و حجم مورد نظر خود را سفارش نمایید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!