ارسال چاشنی زعفرانی آلس پایس به کل کشور

ارسال چاشنی زعفرانی آلس پایس به کل کشور

ارسال چاشنی زعفران آلس پایس به کل کشور

وجود بیماری کرونا موجب افزایش خرید های غیر حضوری و اینترنتی شده است. چاشنی زعفرانی آلس پایس از جمله این محصولات است که مجموعه فرانیز امکان خرید عمده غیر حضوری و ارسال آن به کل کشور را فراهم کرده است.

مواد تشکیل دهنده چاشنی زعفرانی آلس پایس

ارسال چاشنی زعفران آلس پایس به کل کشور

در شهرها و کشورهای مختلف ذائقه ها متفاوت هستند و علاوه بر محصولات چاشنی هایی که برای طعم دار شدن غذاها استفاده می شود متناسب با طبع آنها عرضه می شود.

در ترکیب چاشنی زعفرانی آلس پایس؛ عصاره طبیعی زعفران، پیاز، عصاره طبیعی لیمو، فلفل سبز، فلفل شمشیری، ادویه های محلی، سبزیجات معطر، نمک و روغن وجود دارد. کاربرد اصلی این چاشنی برای کباب است و به دلیل وجود تمامی مواد مورد نیاز برای یک کباب خوشمزه ایرانی، نیازی به اضافه کردن مواد دیگر نیست.

ارسال چاشنی زعفران آلس پایس به کل کشور

چاشنی زعفرانی آلس پایس علاوه بر خوش طعم کردن گوشت آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و فقط در 3 دقیقه ترد و به اصطلاح مرینیت می کند ولی نگهداری مواد در زمان بیشتر از این مقدار موجب خوشمزه تر شدن آن می شود. لازم به ذکر است هر چند که کاربرد اصلی این چاشنی در تهیه جوجه کباب است اما استفاده از آن در طبخ انواع غذاهای دیگر از جمله پاستا، سبزیجات، حبوبات پخته، ماکارونی، دیگر غذاهای گوشتی، پیتزا، لازانیا، کوکو و کتلت موجب خوش طعم شدن آنها می شود.

مزیت خرید چاشنی زعفرانی آلس پایس

ارسال چاشنی زعفران آلس پایس به کل کشور

این چاشنی همانطور که گفته شد از ترکیب 9 نوع مواد درست شده است که تهیه همه این مواد باهم کار آسانی نیست و علاوه بر آن مقدار لازم هر کدام از این مواد برای به دست آوردن این چاشنی برای هر کسی آسان نیست و ضمن اینکه به صرف زمان زیادی نیاز دارد. و همچنین در روش سنتی بسیاری از این مواد در ته ظرف باقی می ماند. در حالی که در این ترکیب مقدار مورد نیاز برای هر کیلو گوشت مشخص است و میزان مواد مورد نیاز برای این ترکیب بارها مورد بررسی قرار گرفته است و  چون 3 دقیقه زمان برای اثر گذاری این چاشنی کافی است از تجمع میکرب ها جلوگیری می کند.

این خصوصیات در کنار هم سبب شده است که چاشنی زعفرانی آلس پایس محصولی مورد نیاز برای هر خانواده ای گردد به طوری که تقاضا برای خرید آن بسیار زیاد است. فروشگاهها برای تهیه این محصول  با قیمت مناسب و عرضه آن به مصرف کننده ها می توانند آن را از مجموعه فرانیز و بدون واسطه و با تخفیف های ویژه خریداری نمایند.

سوال داری، من اینجام!