اطلاع از وضعیت فروش چای زعفران سحرخیز

اطلاع از وضعیت فروش چای زعفران سحرخیز

اطلاع از وضعیت فروش چای زعفران سحرخیز

اگر خریدار چای زعفران سحرخیز هستید اما اطلاع لازم در مورد وضعیت فروش این محصول را ندارید پس بهتر است با ما همراه شوید تا شما را برای یک خرید به صرفه راهنمایی کنیم.

سحرخیز یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده مواد غذایی بوده که از سال ۱۳۱۱ فعالیت خود را شروع کرده است و در حال حاضر یکی از برند های محبوب بین ایرانی ها می باشد‌‌.

بسته بندی چای زعفران سحرخیز

اطلاع از وضعیت فروش چای زعفران سحرخیز

چای زعفران سحرخیز از جمله محصولات این کارخانه می باشد که در بسته بندی به صورت تی بگ در اختیار مشتریان قرار گرفته است که سهولت استفاده را برای مصرف کننده به دنبال دارد.

زعفران حاوی ترکیبات مفید و تأثیرگذار بر سلامتی مصرف کننده می باشد. سافرانال یکی از مواد موجود در طلای سرخ است که باعث متمایز شدن طعم زعفران از دیگر محصولات گیاهی شده و به بهبود روحیه، حافظه و قدرت یادگیری کمک می کند.

رفع خستگی با نوشیدن چای زعفران سحرخیز

اطلاع از وضعیت فروش چای زعفران سحرخیز

چای زعفران سحرخیز آرام بخش بوده و مصرف آن باعث رفع خستگی و انرژی زایی می شود. از این محصول می توان در دورهمی ها برای داشتن محفلی شاد و مفرح بهره گرفت.

استفاده از نوشیدنی های گیاهی و پرخاصیت به جای نوشابه های گاز دار و الکی مضر می تواند در حفظ سلامت دستگاه گوارش و آرامش روح و روان بسیار تأثیر گذار باشد.

محصولاتی مانند چای زعفران سحرخیز به دلیل ارگانیک بودن متقاضیان بسیاری دارد از این رو سالانه حجم بالایی از این محصول گیاهی به کشور های مختلف علی الخصوص حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

زعفران ایران به بیش از ۶۰ کشور جهان صادر می شود که در این بین اسپانیا، امارات، سوئد، فرانسه و عربستان بیشترین سهم را دارا می باشند. قیمت زعفران در کشور های مقصد با معادله قیمت زعفران در ایران+ سود تاجر+ هزینه های جاری محاسبه می گردد.

در بحث صادرات علاوه بر کیفیت محصول نوع بسته بندی تأثیر بسزایی در میزان فروش دارد چرا که این موضوع برای خیلی از افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرانیز یک شرکت بازرگانی بوده که در حوزه فروش عمده محصولات زعفرانی به صورت آنلاین فعالیت دارد که بعد از دریافت زعفران و گواهی های بین المللی اقدام به فروش در داخل و خارج می نماید.

برخورداری از تخفیفات با خرید از سایت فرانیز

اطلاع از وضعیت فروش چای زعفران سحرخیز

خرید چای زعفران سحرخیز از فرانیز باعث برخورداری از مزایا و تخفیفات ویژه این سایت خواهد شد و اینکه می توان از مشاوره کارشناسان ما در مورد تجارت بهره گرفت.

سوال داری، من اینجام!