بازار هدف عصاره پودر زعفران

بازار هدف عصاره پودر زعفران

بازار هدف عصاره پودر زعفران

پس از انتخاب کالا، دانستن بازار هدف در امر تجارت از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت فرانیز علاوه بر تامین عصاره پودر زعفران با ارائه مشاوره توسط کارشناسان مجرب به فروشندگان کمک می کند تا سود حاصل از فروش خود را تا حد زیادی افزایش دهند.

مرکز توزیع عصاره پودر زعفران

بازار هدف عصاره پودر زعفران

باشگاه های اینترنتی مرکز توزیع عصاره پودر زعفران سعی و تلاش می کنند تا با ایجاد برنامه های جدید، کالا ها و محصولات خود را به تمام ملت ها معرفی نمایند. 

هدف همگی ما مشتری مداری بوده و واضح است که همه افرادی که از ما خرید می نمایند نیاز یکسانی ندارند. به خاطر همین کنار آمدن با رفتار آنان و سر و کله زدن با انواع مشتری کار آسانی نیست.

شناسایی دقیق نیاز مشتریان کار بسیار مهمی است که اگر این امر برای ما روشن شود می توان خدمات بهتری به بازار هدف ارائه کرد.

توزیع عصاره پودر زعفران توسط نمایندگی ها انجام می شود که تاجران و بازرگانان بزرگ و کوچک به تولیدی ها و نمایندگی ها مراجعه می گردد و فراورده های زعفرانی را خریداری کرده و آن ها را به صورت عمده برای پخش کردن در سوپر مارکت ها یا صادرات به کشور های خارجی آماده می کنند.

مزایا و کاربرد عصاره پودر زعفران در کاهش وزن

بازار هدف عصاره پودر زعفران

در جامعه امروز همه مردم به دنبال تناسب اندام هستند. هر چه وزن پایین باشد سلامت بدن نیز بیشتر است. طلای سرخ ارزشمند ترین و گرانبهاترین ادویه بوده و یکی از فراورده های آن عصاره پودر زعفران می باشد که تاثیر به سزای در کاهش وزن دارد.

تحقیقاتی در این زمینه ها انجام شده است نشان می دهندکه زرپران سروتونین بدن را افزایش می دهد که از اضافه وزن و افزایش اضافه وزن جلوگیری می کند. مصرف زعفران می تواند به کاهش فرکانس های گرسنگی به مغز کمک کند.

عصاره زعفران در کاهش افسردگی نقش دارد؟

بازار هدف عصاره پودر زعفران

بررسی ها نشان داده که عصاره پودر زعفران در درمان و کاهش افسرگی خفیف تا متوسط موثر است. دانشمندان دلیل تاثیر زعفران بر افسردگی را وجود سروتونین، یک ماده شیمیایی شناخته شده برای تنظیم خلق و خو،  می دانند.

انواع فروش مستقیم عصاره زعفران

  • فروش مستقیم تک ‌سطحی

فروش مستقیم تک سطحی به شکل فرد به فرد یا معرفی حضوری محصولات زعفرانی در خانه صورت می گیرید.

  • میهمانی (طرح میزبانی)

این نوع فروش در محیط گروهی انجام می شود و به طور معمول توزیع کننده یا نماینده شرکت فروش محصول و فرآورده یا خدمات در منزل شخصی یا مکان دیگری کالا را به میزبان معرفی می کند.

سوال داری، من اینجام!