حراج اینترنتی عصاره زعفران سی سیب تهران

حراج اینترنتی عصاره زعفران سی سیب تهران

حراج اینترنتی عصاره زعفران سی سیب تهران

حراج اینترنتی عصاره زعفران با برند معروف سی سیب و آلس پایس در کلان شهر تهران آغاز شده است. برای خرید این محصول ناب خراسان سایت های بسیاری در حال فعالیت هستند که قیمت اکثر آنان منطقی و ارزان به نظر می آید. معاملات عصاره زعفران در بورس نیز نشان از اهمیت یافتن زعفران در جهان می باشد.

عصاره زعفران و سایر فرآورده های زعفران به عنوان یکی از محصولات استراتژیک کشاورزی در کشورمان محسوب می شود.

از این رو توسعه صادرات عصاره زعفران و حراج اینترنتی آن سبب خواهد شد تا مشتریان خارجی نیز برای خرید آن اقدام نمایند.

حراج اینترنتی عصاره زعفران سی سیب تهران

در این زمان است که حمایت دولت از کارآفرینان و تجار ضرورت می یابد که این امر سبب توسعه و افزایش ارزش افزوده این کالا خواهد گردید.

حراج اینترنتی عصاره زعفران جهت صادرات

گاهی دولت ها سبب می شوند تا امر صادرات برخی از کالاها چون عصاره زعفران مایع از رونق بیفتد. راهکارهایی چون استفاده از کارت های بازرگانی یکبار مصرف و قاچاق آن سبب شد تا میزان و حجم صادرات این محصول باکیفیت و ناب خراسان کاهش یابد.

این در حالی است که اکثر تجار این حوزه با راه اندازی سایت های حراج اینترنتی امید به توزیع جهانیعصاره زعفران سی سیب دارند.

حراج اینترنتی عصاره زعفران سی سیب تهران

حال شاید این سوال در ذهن مخاطبین پیش بیاید که چرا این محصول قاچاق می شود؟ یکی از دلایل اصلی آن قیمت بالای زعفران در ازای حجم کم آن می باشد که این انگیزه را جهت حمل راحت تر به قاچاقچیان می دهد. متاسفانه منابع خبری بسیاری اعلام نموده اند که حجم وسیعی از زعفران ایران به کشور افغانستان انتقال داده شده که برای مسئولین مربوطه بسی جای تامل می باشد.

زمانی که کالاهایی چون پودر عصاره زعفران و انواع زعفران بسته بندی شده به زحمت بسیاری تولید می شود، عرضه کنندگان انتظار دارند تا وجه حاصل از معاملات از طریق سیستم بانکی کشور به دستشان برسد.

سوال داری، من اینجام!