خرید اسپری زعفران مصطفوی به قیمت عمده

خرید اسپری زعفران مصطفوی به قیمت عمده

خرید اسپری زعفران مصطفوی به قیمت عمده

خرید اسپری زعفران از یک برند معتبر و قابل اعتماد همچون برند مصطفوی آن هم به قیمت عمده یک روش مقرون به صرفه برای مصارف خانگی و هچنین صاحبان مشاغل مرتبط با صنایع غذایی می باشد.

سال ها پیش که برای اولین بار اسپری زعفران به بازار آمد، افکار عمومی به سمت این موضوع روانه شد که رنگ خوراکی و کمی اسانس زعفران به صورت مایع و در بسته بندی اسپری به فروش می رسد اما حضور برند هایی معتبر همچون برند مصطفوی در این راه، خط بطلان بر تمام این گمانه زنی ها کشید.

خرید اسپری زعفران مصطفوی به قیمت عمده

امروزه به دلیل گران بودن زعفران، خرید اسپری زعفران یک روش مقرون به صرفه است چرا که با پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر، می توان حجم بیشتری از زعفران مایع با همان کیفیت خریداری کرد. حال سوالی که برای مصرف کنندگان مطرح می شود این است که اساسا ترکیبات اسپری زعفران چیست و چگونه تهیه می شود؟ در ادامه به توضیح این موضوع خواهیم پرداخت.

ترکیبات اسپری زعفران

خرید اسپری زعفران مصطفوی به قیمت عمده

محلول اسپری زعفران در واقع از ترکیب زعفران خالص و درجه یک و آب در شرایطی مکانیزه و بدون دخالت دست تهیه شده است. این محلول پس از رسیدن به غلظت مناسب و دم کشی به مدت 5 ساعت به داخل قوطی فلزی دو جداره ای تزریق می شود. مابین جداره های این قوطی گاز نیتروژن قرار دارد که باعث خروج راحت زعفران تا آخرین قطره می گردد.

روش استفاده از اسپری زعفران بسیار آسان می باشد و مصرف کنندگان می توانند بدون نیاز به ساییدن و دم کردن زعفران و تنها با خرید اسپری زعفران در هر لحظه، بدون اتلاف وقت از طعم وکیفیت بی نظیر آن بهره ببرند.

در هر بار مصرف این محصول چه برای مصارف خانگی و چه برای مصرف در مشاغل مرتبط با صنایع غذایی مثل رستوران ها، کافی شاپ ها، بستنی فروشی ها، قنادی ها، تالار ها، هتل ها و … فقط کافیست کمی از آن را روی سطح مورد نظر اسپری کرد و از طعم و عطر زعفران ناب لذت برد. همچنین با این روش دور ریز این ادویه ارزشمند نیز تقریبا به صفر می رسد.

معرفی اسپری زعفران مصطفوی

خرید اسپری زعفران مصطفوی به قیمت عمده

شرکت زعفران مصطفوی یکی از برند های مشهور و مشتری مدار در صنعت کشت و تولید زعفران می باشد که سال ها پیش با تکیه بر دانش متخصصان داخلی و با به کار گیری علم روز دنیا دست به تولید اسپری زعفران با کیفیت زد.

هدف شرکت مصطفوی از این کار ارزشمند، جلب رضایت مشتریان، کاهش قیمت و به تبع آن بالا بردن قدرت خرید مصرف کنندگان با خرید اسپری زعفران به جای زعفران خشک بود. همچنین با خرید اسپری زعفران، از تولید ملی و کارگر ایرانی حمایت می شود و اقتصاد کشور به رونق می افتد.

روش های خرید اسپری زعفران به قیمت عمده

خرید اسپری زعفران مصطفوی به قیمت عمده

برای خرید اسپری زعفران همچون هر محصولی دیگر راه های متعددی وجود دارد اما از آنجا که اسپری زعفران در سال های اخیر مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته و بازار خرید خوبی دارد، افرادی سودجو در این راه دست به تولید محصولات مشابه تقلبی و بی کیفیت زده اند. لذا برای خرید اسپری زعفران اصل و با کیفیت باید به سراغ فروشنده های معتبر رفت.

قطعا نمایندگان رسمی و عاملیت های فروش برندهای معتبر همچون برند زعفران مصطفوی یکی از گزینه های پیش روی خریداران است. اما از آنجا که اغلب این نمایندگی ها در استان خراسان و شهر های بزرگ ایران هستند، لذا دسترسی به آنها برای همگان ممکن نیست.

روش دیگر برای خرید اسپری زعفران، فروشگاه های اینترنتی معتبر است که می توان محصول اصل و با کیفیت را از آنها به قیمت عمده و به صورت مستقیم تهیه کرد.

سوال داری، من اینجام!