سفارش شربت زعفران سنابل 250 میلی لیتری

سفارش شربت زعفران سنابل 250 میلی لیتری

سفارش شربت زعفران سنابل 250 میلی لیتری

سفارش اینترنتی شربت زعفران سنابل یکی از راه های معمول و تازه جا افتاده در تجارت می باشد و این محصول در حجم های 250 میلی لیتری در همین سایت نیز به فروش می رسد.

سفارش شربت زعفران سنابل 250 میلی لیتری

ما انسان ها در طول زندگی خود دچار یکسری مشکلات می شویم. این مشکلات می توانند روحی و یا جسمی باشند که برای درمان آن ها مرحم هایی وجود دارد. در علم پزشکی امروز، برای درمان این بیماری ها از دارو هایی استفاده می کنند که برای تهیه آن نیاز به یکسری مواد شیمایی است که به وفور عوارضی در بدن ایجاد می کند. اما در گذشته طبیبان مختلف برای درمان امراض از دارو های گیاهی و طبیعی استفاده می کرده اند که از طبیعت به طور خالص به دست می آمده است. یکی از این گیاهان مفید، زعفران است.

زعفران یک گیاه با طبع گرم بوده که زمین های کشاورزی زعفران زیادی به طور سالانه در کشور ایران، زیر کشت رفته و محصول ادویه زعفران را تولید می کنند. تامین کننده ها معمولا خشک شده آن را به طور کامل پاستوریزه باید تحویل شرکت های مختلفی بدهند که کارشان تهیه انواع فرآورده های مغذی زعفرانی است. شرکت سنابل نیز یکی از همین تولید کننده هاست که از زعفران خالص و صد درصد طبیعی محصولاتی را تولید می کند که توسط عوامل فروش مختلف به دست مشتریان می رسد.

سفارش شربت زعفران سنابل 250 میلی لیتری

معرفی شرکت دارویی سنابل

شرکت سنابل، یک تولیدی بزرگ بوده که به تهیه انواع محصولات دارویی می پردازد و از گیاهان مختلف شربت هایی تهیه می کند که در جهت بهبود سلامت بدن ما به کار می روند. این شرکت از سال 1377 مشغول به کار شد و با بهره گیری از طب سنتی فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از طب سنتی ایرانی و دانشی که در اختیار اساتید طب بومی سرزمینمان ایران قرار دارد، در صدد پیشرفت در زمینه تولید فرآورده هایی است که در عین طبیعی بودن، تاثیر گذاری سریع و زیادی بر بدن داشته باشد. حال به اختصار به چند مورد از محصولات این شرکت اشاره می کنیم.

  • شربت ماژ یا بارهنگ
  • شربت کاهو
  • شربت سیب و ریحان
  • شربت بادرنجبویه
  • شربت کارا یا زنیان
  • شربت زوفی بل
  • شربت زعفران سنابل
  • و..
سفارش شربت زعفران سنابل 250 میلی لیتری

شربت زعفران سنابل 250 میلی لیتری چیست

یکی از محصولاتی که این شرکت ارائه می نماید، همان طور که گفته شد، شربت زعفران سنابل می باشد که با بهره گیری از زعفران کاملا خالص و طبیعی به دست آمده است. این محصول علاوه بر زعفران دارای شیره انگور نیز می باشد که این دو ماده به طور کاملا علمی و صحیح فرماله شده اند.

سفارش شربت زعفران سنابل 250 میلی لیتری

فرمولاسیون یک اصل مهم برای مواد غذایی است چرا که بعضی مواد در کنار یکدیگر از خود خواص منفی نشان می دهند به همین حهت بسیار مهم است که یک کالا زیر نظر کارشناسان خبره تولید شود.

شربت زعفران سنابل در حجم 250 میلی لیتری عرضه می گردد و بسته بندی زیبایی نیز دارد. مصارف آن به این گونه است که کودکان 4 تا 12 ساله باید در روز یک ساعت پس از وعده های غذایی، یعنی سه بار، به میزان یک قاشق مربا خوری از این شربت مصرف نمایند. افراد بزرگسال نیز، یعنی کسانی که بیشتر از 12 سال سن دارند باید یک قاشق غذا خوری شربت زعفران سنابل را هر روز سه بار باز هم یک ساعت پس از وعده های روزانه میل کنند.

سفارش شربت زعفران سنابل 250 میلی لیتری

یکی از مهم ترین نکاتی که برای استفاده از این شربت باید به یاد داشته باشیم این است که قبل از مصرف خوب تکان دهیم تا مواد و ترکیبات آن با هم مخلوط شوند. همچنین ممکن است برای بعضی حساسیت ایجاد کند که باید مصرف آن را متوقف نمود.

سوال داری، من اینجام!