سفارش پودر نوشیدنی فوری زعفران 200 گرمی

سفارش پودر نوشیدنی فوری زعفران 200 گرمی

سفارش پودر نوشیدنی فوری زعفران 200 گرمی

جهت سفارش انواع پودر نوشیدنی فوری زعفران در جرم 200 گرمی، به سایت های معتبر فروشگاهی همچون فرانیز سری بزنید و با برقراری تماس با نمایندگان فروش آن ها، این محصول را هرچه سریع تر دریافت نمایید.

سفارش پودر نوشیدنی فوری زعفران 200 گرمی

تحقیقات نوین طب مدرن و پیشینه ی طب سنتی، خواص بسیار ویژه ای را برای زعفران، سلطان گیاهان دارویی، اثبات نموده است. همین خواص بی نظیر و شگفت انگیز سبب شده این چاشنی که رنگ دهنده و طعم دهنده ای بسیار قوی و فوق العاده می باشد، به ادویه ای طلایی بدل شود به طوری که همگان خواستار آن باشند.

به همین منظور تولید کنندگان مواد غذایی محصولات متنوعی را از گیاه زعفران به مرحله ی تولید رسانده اند تا علاوه بر حذف مراحل وقت گیر آماده سازی زعفران و استفاده از طعم و رنگ این ادویه بسیار مقوی، کیفیت آن نیز حفظ شود. با تولید فرآورده های مختلف و متناسب با نیاز خانواده های ایرانی، انواع محصولات همانند پودر زعفران، پودر نوشیدنی فوری زعفران، اسپری زعفران و… تولید شده و به بازار عرضه می گردد.

پودر نوشیدنی فوری زعفران

سفارش پودر نوشیدنی فوری زعفران 200 گرمی

گیاه زعفران سرشار از مواد مغذی و مفید بوده و به همراه آن، ترکیبات آلی و معدنی گوناگون در ریشه آن موجود می باشد. با توجه به این امر بدیهی است که افراد زیادی خواهان استفاده از آن در انواع خوراکی های مورد استفاده ی خود باشند تا به هر نحوی از خواص این گیاه، بهره مند گردند. انواع دسر و نوشیدنی ها مثالی از این خوراکی ها هستند.

پودر نوشیدنی فوری زعفران، حاوی پودر زعفران اصل بدون هیچ گونه ترکیبات مضر شیمیایی بوده که نه تنها باعث رفع تشنگی شما می شود بلکه با خاصیت نشاط آوری که دارد، انرژی شما را در طول روز تأمین میکند. با مصرف آن شما قادر خواهید بود در طول روز سرحال و با انرژی باشید و بدون خستگی به انجام کارهای روزمره ی خود بپردازید.

سفارش پودر نوشیدنی فوری زعفران 200 گرمی

خواص پودر نوشیدنی زعفران

با استفاده از پودر نوشیدنی فوری زعفران میتوانید در کنار مصرف نوشیدنی لذت بخش، از خواص ارزنده ی زعفران بهره مند شوید. نوشیدنی زعفران به عنوان یک درمان طبیعی برای افسردگی، سلامت قلب و عروق، درمان اختلالات قاعدگی، تقویت حافظه و پیشگیری و درمان سرطان شناخته شده است.

لذا محصول پودر نوشیدنی فوری بر پایه زعفران از خواص ذیل بهره مند می باشد:

  • تقویت بافت استخوانی بدن
  • تقویت سیستم ایمنی
  • دفع سنگ کلیه و رفع عفونت سیستم ادراری
  • رفع افسردگی
  • رفع بی خوابی
  • رفع برونشیت مزمن
  • تقویت معده ،کلیه و دفع نفخ معده
  • کاهش فشار خون
  • کاهش سطح کلسترول خون
  • سهولت هضم غذا
  • اثرات بازدارنده بر افزایش بیلی روبین خون
سفارش پودر نوشیدنی فوری زعفران 200 گرمی

همچنین همانطور که گفته شد پودر نوشیدنی فوری زعفران باعث تقویت قوای شما در طول روز می شود زیرا در زعفران کارونوئید هایی وجود دارد که در قسمت برگ ها و کلاله های طلایی آن قرار داشته و باعث رفع خستگی و افزایش انرژی بدن می شود.

طرز تهیه نوشیدنی با پودر نوشیدنی فوری زعفران

سفارش پودر نوشیدنی فوری زعفران 200 گرمی

آماده کردن نوشیدنی بسیار مقوی حاوی زعفران اصل بسیار ساده بوده و در چند دقیقه میتوانید نوشیدنی با خواص ویژه به همراه عطر و طعمی تکرار نشدنی آماده کنید. ابتدا محتویات بسته را در یک فنجان آب جوش ریخته و پس از هم زدن، به آن اجازه دهید تا کاملا رنگ سرخ را به آب بدهد و در آن حل شود. پس از گذشت چند دقیقه می توانید آن را میل فرمایید. قابل توجه است که این نوشیدنی قابلیت سرو به صورت سرد را نیز دارد. در صورت تمایل بعد از آماده سازی با آب جوش، آن را در یخچال گذاشته و یا با یخ سرد نمایید. همچنین می توانید از همان ابتدا نوشیدنی خود را با ترکیب پودر نوشیدنی فوری زعفران با آب سرد تهیه کنید.

سوال داری، من اینجام!