صادرات افشره زعفران درجه یک در استانبول

صادرات افشره زعفران درجه یک در استانبول

صادرات افشره زعفران به همراه صادرات زعفران فله به صورت سر گل و دسته یکی از بخش های فروش تجاری و بازرگانی مربوط به کالا های غیر نفتی را به خود اختصاص می دهد. ایران دارای رتبه اول در زمینه تولید و فرآوری زعفران و تامین بازار های جهانی می باشد. زعفران گیاهی است که برای سلامتی بسیار مفید است و در طب سنتی توصیه زیادی به مصرف و استفاده از آن شده است. افزایش ایمنی بدن، و افزایش گردش خون، و بهبود عملکرد قلب از مهمترین خواص و مزایای موجود در زعفران است که در انواع محصولات آن از جمله افشره آن نیز وجود دارد. 

صادرات افشره زعفران درجه یک در استانبول

خرید افشره زعفران با کیفیت مناسب در تبریز

خرید افشره زعفران با کیفیت مناسب در تبریزافشره زعفران همان طور که از نامش پیداست، نوعی قطره خوراکی تولید شده از زعفران است که با برند های مختلفی تولید می شود. از این نوع زعفران برای درمان و بهبود:

  • درد های قاعدگی
  • درمان افسردگی
  • پیشگیری از سرطان

استفاده می شود. مصرف افشره باید به صورت متناسب بوده و تا روزی سه بار و هر بار شش تا ده قطره توصیه شده است. به منظور خرید این کالا در تبریز مراجعه به فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت دارند یکی از بهترین راه های ممکن است. بسیاری از فروشندگان زعفران افشره آن را نیز در کنار محصولات خود به فروش می رسانند.

این محصول به صورت قوطی کوچکی است که دارای حجم مشخصی افشره می باشد. برای خرید زعفران با کیفیت یا افشره آن توصیه می شود به فروشگاه هایی که بهترین نوع زعفران اصل را به فروش می رسانند، مراجعه کرد.

بازار فروش زعفران در تهران

بازار فروش زعفران در تهرانیکی از ادویه جات و گیاهانی که خواص زیادی برای سلامت انسان دارد، زعفران می باشد. از جمله مهمترین خواص موجود در این گیاه عبارت است از:

  • بهبود دهنده سیستم گوارش
  • بهبود الگوی خواب
  • کاهش خونریزی
  • سلامت تنفس
  • تقویت قلب و افزایش گردش خون
  • جلوگیری کننده از دیابت
  • تقویت استخوان و عملکرد سیستم ایمنی بدن

بازار زعفران تهران یکی از مراکز فروش افشره زعفران صادراتی  و همچنین زعفران به صورت فله و بسته بندی شده است. زعفران در اقسام مختلفی مانند:

  • سر گل
  • دسته یا دختر پیچ
  • پوشال
  • افشره
  • اسپری 

تولید می شود که هر کدام بازار فروش و الیته قیمت ویژه خود را دارد. با مراجعه به این بازار می توان ارقام مختلف زعفران را به صورت گرمی یا مثقالی در ظروف و قوطی های مختلف یا به شکل فله خریداری کرد. 

حداقل سرمایه برای صادرات زعفران به کشور های اروپایی

حداقل سرمایه برای صادرات زعفران به کشور های اروپاییزعفران یکی از کالا های غیر نفتی مهم در کشور است که صادرات آن به کشور های اروپایی توسط شرکت های بازرگانی و تجار انجام می شود.

به طور مثال صادرات زعفران به استرالیا هر ساله بخش قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص می دهد. جهت ارسال زعفران فروشندگان و صادر کنندگان لازم است که قیمت پایه انواع زعفران از جمله قیمت پایه صادراتی افشره زعفران را به کشور خریدار اعلام کرده و بر این اساس به توافق در مورد قیمت نهایی آن بپردازند.

برای صادرات زعفران مهمترین و حداقل سرمایه لازم، زعفرانی است که قرار است صادر شود. از آن جا این محصول گران قیمت است و هر کیلوی آن نیاز به سرمایه قابل توجهی دارد بنابراین افرادی که بودجه کمی دارند قادر به صادرات آن نخواهند بود.

مسئله مهم در صادرات زعفران، نحوه فرآوری و بسته بندی آن است. طبق نظر کارشناسان زعفران با کیفیت ایرانی بدون هیچ نوع فرآوری خاص و به صورت فله به کشور های دیگر ارسال شده و در آن جا بسته بندی می شود. این عمل ارزش افزوده زیادی برای آن ایجاد خواهد کرد و در واقع سود حاصل از فروش زعفران به جیب بازار های خارجی می رود. 

بنابراین در این زمینه لازم است که تحقیقات جدی برای افزایش کیفیت زعفران صادراتی به بهترین شکل ممکن انجام شود.

لیست قیمت افشره زعفران در عمان

لیست قیمت افشره زعفران در عمانیکی از مهمترین خواص موجود در زعفران کنترل دیابت می باشد. دیابت امروزه یکی از بیماری های شایع بین افراد در سراسر جهان است که مصرف برخی منابع طبیعی مانند زعفران می تواند در کاهش و کنترل آن نقش چشمگیری داشته باشد. منگنز موجود در زعفران سبب بهبود سطح قند خون و کنترل بهینه آن می شود.

زعفران و افشره آن دارای بیش از 150 ماده از جمله:

  • کارتنوئید ها
  • آنتی اکسیدان ها
  • سافرانال
  • کروسین
  • و بسیاری از ویتامین ها و مواد معدنی 

می باشد. این طلای سرخ در انواع مختلف به کشور های دیگر مانند عمان با بالاترین کیفی موجود ارسال شده و خرید افشره زعفران طبق لیست قیمت ارسالی انجام می گیرد. لیست قیمت خرید بر اساس میزان و مقدار خرید مشخص شده و بر این اساس قیمت خرید هر کشور با دیگر کشور های وارد کننده زعفران متفاوت خواهد بود.

ارسال افشره زعفران مرغوب از طریق پست

ارسال افشره زعفران مرغوب از طریق پستخرید زعفران از هر نوعی که باشد، نیاز به مراقبت و نگهداری صحیح دارد. بهترین شرایط برای نگهداری زعفران، مکان خشک و خنک بوده و بهتر است زعفران برای مصرف آسیاب شده و سپس پودر شود. البته افشره زعفران، نیازی به این کار ها ندارد و خود محصولی آماده است که برای استفاده می توان چند قطره از آن را مصرف نمود یا با در پخت غذا ها به کار برد.

بنابراین کسانی که به دنبال استفاده آسان از زعفران می باشند، می توانند افشره آن را تهیه نمایند. این افشره به مواد و غذا های مختلف قابل افزودن است و از آن جا طبع زعفران گرم است بنابراین مصرف آن برای افراد سرد مزاج بسیار مناسب می باشد. فروشگاه افشره زعفران ایرانی مکانی است که خدمات ارسال این محصول را از طریق پست نیز برای متقاضیان فراهم می نماید.

از زعفران می توان برای تزیین انوع برنج، تهیه شله زرد، ته چین، مرغ با کمک زعفران و بسیاری از غذا های سنتی و مدرن استفاده نمود.

تعرفه گمرکی صادرات زعفران به استانبول

تعرفه گمرکی صادرات زعفران به استانبولشرکت افشره زعفران که در زمینه صادرات این کالا به کشور های دیگر نظیر استانبول فعالیت دارد، نیاز به پرداخت تعرفه های گمرکی و همچنین گذراندن مراحل اداری مختلفی است.

هر ساله میزان این تعرفه ها با افزایش روبروست و بنابراین صادر کنندگانی که به طور گسترده در این کار فعالیت دارند نیاز به پرداخت این تعرفه ها می باشند.

در واقع یکی از مراحل مهم صادرات و موانع موجود بر سر راه صادر کنندگان همین مسئله است. به گفته بسیاری از تجار و بازرگانان در صورت حمایت دولت و کاهش برخی هزینه ها، صادرات زعفران با افزایش رو به رو خواهد شد.

فروشگاه افشره زعفرانی صادراتی با آماده سازی این محصول به صورت اصولی مکانی برای ارسال و صادرات زعفران به این صورت به شمار می آید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!