صادرات مایع زعفران صدف ایرانی باکیفیت

صادرات مایع زعفران صدف ایرانی باکیفیت

مایع زعفران صدف یکی از بهترین زعفران های ایرانی می باشد و بسیار با کیفیت و مرغوب تولید می شود و از خرید و فروش و صادرات بسیار بالایی به نقاط مختلف جهان برخوردار می باشد.

زعفران یکی از گیاهان بسیار با ارزشی می باشد که تولید آن در کشور ایران در بسیاری از شهر های کشور انجام می گیرد و بسیار کشت می شود. این گیاه با ارزش خواص دارویی بسیاری دارد و  یکی از محبوب ترین افزودنی های غذای ایرانیان می باشد.
زعفران هطر و طعم و همچنینی زیبایی خاصی به انواع غذاها می دهد و می توان گفت تقریبا مورد استفاده تمام کدبانوهای ایرانی قرار می گیرد. این نوع گیاه رقبای بسیار زیادی در کشور های متعدد دارد و هر کشوری می تواند تولید و صادرات زعفران را انجام دهد اما هیچ یک  به پای کشور عزیزمان ایران نمی رسند.

صادرات مایع زعفران صدف

بهترین نوع زعفران مایع صدف در کشور

عصاره زعفران تولید شده در کشور،به صورت های بسته بندی های پودری و یا مایع به نقاط مختلف کشور تولید می شود که یکی از آن ها نیز زعفران مایع صدف می باشد.
در نقاط مختلف کشور،به دلیل با ارزش و پر اهمیت بودن انواع زعفران این محصول در مکان های متعدد از جمله انواع رستوران ها و بیشتر در منازل ایرانیان مورد استفاده قرار می گیرد.
زعفران مایع صدف یکی از انواع مرغوب زعفران ها می باشد که از فروش بالایی برخوردار است و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین نوع این محصول در نقاط مختلف کشور یافت می شود و تقریبا می توان گفت هیچ ایرانی وجود ندارد که از زعفران و انواع مختلف آن استفاده ننماید.
بهترین و مرغوب ترین انواع زعفران در شهر های زیر که به آن ها اشاره می کنیم کشت و تولید می شود:

  • تربت حیدریه
  • نیشابور
  • تربت جام
  • گناباد
  • قاینات
  • فردوس
  • کرمان
  • فارس

می توان گفت حدودا در بسیاری از شهر ها و استان های ایران زعفران به بهترین نحو تولید می شود که شهر های ذکر شده مهمترین آن ها می باشد.

صادرات مایع زعفران صدف

قیمت زعفران مایع صدف در ایران

انواع مختلف زعفران در کشور از قیمت های بسیار متنوعی برخوردار می باشد و به دلیل کشت سختی که این محصول دارد و بسبار با ارزش و پر خاصیت بودن زعفران،قیمت این محصول گران تر می باشد.
اما برای تهیه آن با قیمت مناسب و توان استفاده تمام مردم،این محصول در بسته بندی های کوچک و اندازه های مناسب به بازار های فروش عرضه می شوند و هموطنان عزیز می توانند انواع مختلف آن و حتی نوع مایع آن که یکی از انواع مهم آن زعفران صدف می باشد را به آسانی تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

صادرات مایع زعفران صدف

صادرات بهترین نوع زعفران به نقاط مختلف

در حال حاضر ایران بیشترین صادرات زعفران را به کشور های مختلف از جمله:اسپانیا،چین،هند،سوئد،ایتالیا و بسیاری دیگر از کشور ها انجام می دهد. قیمت این محصول در کشور هایی که زعفران به آن ها صادر شده است بسیار گران تر از کشور ایران می باشد.
علاوه بر مردم ایران،ملت های کشور های خارجی نیز از خواص زعفران با خبر می باشند و به همین دلیل از این نوع محصول بسیار استفاده می کنند. از این رو صادرات بهترین نوع زعفران به نقاط مختلف جهان بسیار زیاد انجام می گیرد و محبوبیت بسیار بالایی دارد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!