صادرات میلیون دلاری عصاره زعفران مهنام از کشور

صادرات میلیون دلاری عصاره زعفران مهنام از کشور

صادرات میلیون دلاری عصاره زعفران مهنام از کشور

تاجران بزرگی که در حوزه صادرات در حال فعالیت در کشور می باشند، به خوبی می توانند معاملاتی میلیون دلاری را صورت دهند. متقاضیان می توانند جهت دریافت عصاره زعفران مهنام از فرانیز، به همین سایت مراجعه نمایند.

کشور ایران از پهناور ترین و بزرگترین بخش های خاورمیانه می باشد. این کشور دارای آب و هوای متنوع است. در آن افراد مختلفی مشغول به کار هستند و کشاورزانی که از هر ناحیه آب و هوایی که واقع می باشند، بهترین استفاده را می برند.

به این ترتیب محصول مورد نظرشان را از طریق خاک به عمل می آورند و در این امر کوشا هستند. زعفران نیز یکی از همین محصولات است که در ایران کشت شده و به طور سالانه پرورش داده می شود. حجم تولید شده از گیاه زعفران در ایران به قدری بالاست که تبدیل به بزرگترین و اصلی ترین تولید کننده گیاه زعفران در کل جهان به شمار می رود. رقبایی نیز در این میان دارد اما در مقابل با تولیدات ایران بسیار ناچیز می باشند.

صادرات میلیون دلاری عصاره زعفران مهنام از کشور

شرکت ها و کارخانه هایی از سال های دور تاسیس شده اند که در زمینه بسته بندی محصولات زعفرانی فعالیت نمایند. این شرکت ها با بهره گیری از بهترین تکنولوژی ها دست به تولید فرآورده هایی می زنند که برای دیگر کشور ها نیز دارای اهمیت بوده و آن ها هم دریافته اند که استفاده و بهره وری از اینگونه محصولات نسبت به زعفران اصلی به صرفه تر و بهتر است.

ولی نکته ای قابل توجه وجود دارد. تاجرانی که در ایران به صادرات زعفران می پردازند، معمولا آن را به صورت خام و فله ای ارسال می کنند که این کاملا به ضرر ایران و کشاورز ایرانی تمام می شود. چرا که محصولات خام به قیمتی بسیار ناچیز به دست خارجی ها می افتد و آن ها نیز از این امر بهره می برند.

صادرات میلیون دلاری عصاره زعفران مهنام از کشور

تارجانی که به فکر سود می باشند و قصد دارند که به ایران هم کمک نمایند، بهتر است محصولات زیرمجموعه و فرآوری شده از زعفران را صادر کنند. عصاره زعفران مهنام یکی از آن هاست.

عصاره زعفران مهنام چیست

صادرات میلیون دلاری عصاره زعفران مهنام از کشور

عصاره زعفران که به طور معمول به صورت مایع می باشد، انتخابی بسیار عالی به شمار می آید. این محصول ویژگی ها و خواص زعفران را به خوبی حفظ نموده و برای استفاده بسیار مفید عمل می کند.

عصاره زعفران مهنام یکی از محصولات تولید شده در این زمینه است که تولید کننده های موجود در شرکت بسته بندی آن، با بهره گیری از دانش روز دنیا و فرمولاسیون هایی که توسط متخصصین تغذیه ای آماده شده اند، آن را تهیه می نمایند. عصاره زعفران مهنام از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که مواد اولیه مورد استفاده توسط شرکت بهنام کاملا طبیعی و سالم هستند.

صادرات میلیون دلاری عصاره زعفران مهنام از کشور

این محصول برای آشپزی و پخت و پز انتخابی بسیار عالی به شمار می آید. چرا که می تواند رنگ زیبایی به آن ببخشد و عطر و طعمی را ایجاد کند که هیچ ادویه ای به تنهایی از پس آن بر نمی آید. همچنین عصاره زعفران مهنام برای سلامتی هیچ خطری را ایجاد نمی کند و کسانی که از آن در وعده های مختلف بهره می گیرند، پس از مدتی آثار آن را نیز مشاهده خواهند نمود.

عصاره زعفران مهنام برای صادرات

صادرات میلیون دلاری عصاره زعفران مهنام از کشور

از آنجایی که این محصول از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بسیار مناسب عمل می کند، می تواند به دیگر کشور ها نیز عرضه شود. اگر یک تاجر بتواند عصاره زعفران مهنام با خارجی ها معامله نماید، اتفاقی بسیار عالی رخ خواهد داد و آن نیز صادرات محصول ایرانی به دیگر کشور ها می باشد.

تاجرانی که قصد دارند عصاره زعفران مهنام را با بهترین قیمت در حجم های بالا و عمده دریافت کنند، می توانند از طریق راه های ارتباطی موجود در همین سایت استفاده کنند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!