صادرات چای زعفران قاشقی به مالزی

صادرات چای زعفران قاشقی به مالزی

صادرات چای زعفران قاشقی به مالزی

چای زعفران قاشقی یکی از محصولات پرطرفدار و بسیار محبوب است که توسط فرانیز عرضه می ‌شود. اگر برای صادرات چای زعفران قاشقی به مالزی، به‌ دنبال خرید محصول باکیفیت از یک فروشنده معتبر و خوب می ‌گردید، فرانیز پیشنهاد ماست.

نوشیدنی چای زعفران قاشقی

صادرات چای زعفران قاشقی به مالزی

بسیاری از ما ایرانی‌ ها با زعفران در آشپزی آشنا هستیم. چرا که از زعفران در آشپزی برای افزودن رنگ، عطر و طعم به غذاها استفاده می‌ شود. زعفران مانند بسیاری از گیاهان و ادویه ‌جات می ‌تواند به ‌عنوان چای نیز آماده شود. به گفته‌ محققین خوردن زعفران و حتی استشمام آن می ‌تواند مصرف دارویی و سلامتی داشته باشد. یکی از انواع مختلف چای که علاوه‌ بر داشتن خاصیت دارویی، طعم فوق ‌العاده‌ای دارد و باعث نشاط و شادابی انسان می ‌شود، چای زعفرانی می ‌باشد.

صادرات چای زعفران قاشقی به مالزی

از گل ‌های زعفرانی که خشک‌ شده است، می‌توان یک چای کاملاً گیاهی تهیه کرد. وجه تمایز چای زعفران با بسیاری از نوشیدنی‌ های مشابه خودش، در این است که چای زعفران سنتی هیچ ‌گونه کافئینی در خود ندارد.

زعفران گران ‌ترین گیاه در جهان است و استفاده از چای زعفرانی خواص و مزایای بی ‌نظیری را به‌ همراه دارد. زعفران انرژی بدن را تامین می ‌کند، گردش خون را افزایش می ‌دهد و درنتیجه متابولیسم را بالا می ‌برد.

قیمت ارزان خرید چای زعفران قاشقی

صادرات چای زعفران قاشقی به مالزی

قیمت چای زعفران قاشقی با توجه به کیفیت آن بسیار به‌ صرفه و ارزان بوده و به دلیل بسته‌ بندی آن تاکنون توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده ‌است. کشور ایران یکی از بزرگ ‌ترین تولیدکننده و عرضه‌ کننده های انواع محصولات زعفرانی می ‌باشد. کشور ما محصول چای خود را به‌ صورت خشک‌ شده و بسته‌بندی، به تعداد زیادی از کشورهای دنیا صادر می‌ کند. چای قاشقی یک محصول بسیار درجه یک و باکیفیت در بازار ایران بوده و در تولید آن از کافئین استفاده نشده‌ است که یکی از مزیت‌ های بزرگ این محصول محسوب می‌ شود.

فرانیز یکی از فروشگاه‌ های معتبر در کشور می ‌باشد که محصول چای زعفرانی را در حجم‌ های عمده در اختیار تجار، شرکت ‌های پخش، فروشگاه‌ ها و غیره قرار می‌ دهد. شما می ‌توانید برای اطلاع از لیست قیمت چای زعفران قاشقی و سفارش و خرید این محصول، به این سایت سر بزنید. فرانیز شما را به خرید بهترین محصولات زعفرانی دعوت می‌ کند.

سوال داری، من اینجام!