عرضه قطره زعفران در بازار ایران

عرضه قطره زعفران در بازار ایران

عرضه قطره زعفران در بازار ایران

فرانیز، یکی از بهترین مراکز پخش عمده و غیر عمده زعفران در بازار ایران می باشد که محصولات خود مانند قطره زعفران را با قیمت عالی و ارائه مشاوره به مصرف کنندگان عرضه می نماید.

افرادی که مایل به خرید و یا فروش قطره زعفران هستند می توانند این محصول را از مراکز معتبر خریداری نمایند که محصولات 100 درصد طبیعی و مرغوب عرضه می کنند.

زعفران گران بها ترین و محبوب ترین ادویه در سراسر جهان است که می توان آن را به خوراکی های مختلفی افزود و طعم بی نظیری ایجاد کرد. به همین علت نیز بسیار خرید و فروش می شود و حتی جزو کالاهای مهم صادراتی ایران می باشد. تجارت زعفران در دنیا سبب شده که محصولات گوناگونی از آن تهیه و تولید شوند و یکی از این کالا ها، قطره زعفران است.

خرید قطره زعفران طبیعی

عرضه قطره زعفران در بازار ایران

مسلما در خرید هر محصولی طبیعی بودن آن برای خریدار یکی از فاکتور های مهم است. قطره زعفران نیز اگر از زعفران اصل و مرغوب تولید نشده باشد خواص آن را در خود ندارد و کاربردی ندارد البته این در مورد هر چیزی صادق است.

با این وجود شرکت های بزرگ بسیاری با تجربه چندین ساله به استخراج عصاره زرپران می پردازند و آن را به صورت اسپری ها، مایع، شربت، قطره زعفران و موارد مختلف دیگری به بازار وارد می کنند. هر کدام از این محصولات برای عده خاصی کارایی بالاتری دارند و برای نیاز به خصوصی به کار می روند.

عرضه قطره زعفران در بازار ایران

قطره زعفران نسبت به سایر این محصولات خلوص بالاتری دارد اما به طور معمول در حجم های کمتری بسته بندی می شود. علت آن هم این است که ماندگاری زعفران کم نشود و تا زمان استفاده آن در صورت  نگهداری در شرایط مناسب، فاسد نشود. همچنین از آنجایی که قطره زعفران خالص به طور عمده و بیشتر برای مصارف دارویی به کار می رود، برای اثر بخشی نیاز به مقدار آنچنان زیادی ندارد.

یکی از علت های دیگر نیز قیمت زعفران می باشد. تولید کنندگان ایرانی برای عرضه این کالا با بهترین قیمت آن را درون بسته بندی در مقادیر لازم عرضه می کنند و به این ترتیب همه افراد می توانند از خواص بی نظیری که دارد استفاده ببرند و هزینه بالایی نپردازند.

نحوه مصرف قطره زعفران

عرضه قطره زعفران در بازار ایران

 قطره زعفران را می توان از طریق آشامیدن و یا همراه با غذا میل کرد. نحوه مصرف آن به این شکل است که روزانه سه مرتبه و یا به دلخواه خود 6 تا 10 قطره از محلول را با شربت، آب، چای و دمنوش و یا در غذایی که می خورید حل کنید. همچنین باید در نظر داشت که این محصول را دور از نور مستقیم خورشید و رطوبت در جای خنک نگهداری کرد.

سوال داری، من اینجام!