فروش مایع زعفران در آستانه سال نو

فروش مایع زعفران در آستانه سال نو

فروش مایع زعفران در آستانه سال نو

فروش مایع زعفران در آستانه سال نو بالطبع نسبت به زمان های دیگر درصد بالاتری را نشان می دهد. چرا که نوروز با خود دوستی و محبت را به دنبال می آورد و مهمانی ها در این ایام بیشتر می شود.

فروش مایع زعفران در دو شکل اسپری و بطری

معاملات این محصول در دو مدل اسپری و بطری انجام می شود که معمولا نوع اسپری آن طرفداران بیشتری دارد. دلیل این مسئله نیز سهولت استفاده می باشد که یکی از ابتکارات در این زمینه به حساب می آید.

طلای سرخ یکی از محصولات گیاهی است که مصرف آن در اشکال گوناگون توصیه شده است. این روییدنی به آب و هوای گرم و خشک سازگاری بیشتری دارد و در واقع اقلیم منطقه سهم به سزایی در کیفیت و کمیت آن دارد.

کشور ما دومین تولید کننده گیاهان دارویی در جهان است که باید از این نعمت به خوبی بهره برد. خیلی از این گیاه ها پس از برداشت به همان صورت صادر می گردند. اما اگر از آن ها دارو های طبیعی تولید شده و بعد صادر شوند، می توانند باعث معرفی محصولات داخلی به جهانیان شوند.

کشت و صادرات زعفران جایگاه ویژه ای در بین محصولات کشاورزی دارد. زیرا کشور ما حدود ۹۰ درصد از نیاز جهانی به این ادویه گران بها را تامین می کند. بنابراین دولت در کنار صادرات فرآورده های نفتی می تواند به بخش های دیگر نیز توجه و سرمایه گذاری لازم را انجام دهد.

فروش مایع زعفران به کشور های مختلف می تواند ارز آوری خوبی را به دنبال داشته باشد. محصول بعضی از شرکت های داخلی از کیفیت و بسته بندی مناسبی برخوردار می باشند و می توانند به تمام نقاط جهان صادر شوند.

دلیل افزایش فروش مایع زعفران در آستانه سال نو

فروش مایع زعفران در آستانه سال نو

فروش مایع زعفران در آستانه سال نو به صورت چشمگیری افزایش می یابد. این زمان، عید باستانی ایرانیان می باشد که دارای آداب و رسوم خاصی است که از جمله آن ها می توان به مهمانی رفتن و هدیه دادن اشاره کرد.

ایرانی ها دوست دارند که به بهترین نحو از مهمان خود پذیرایی کنند که فرآورده های طلای سرخ به دلیل زینت بخشیدن به مهمانی ها، یکی از مواد مورد نیاز می باشد. همچنین می توان از این محصول به عنوان هدیه نیز استفاده کرد.

فروش مایع زعفران برای شرکت های پخش و یا کسانی که شخصا قصد ایجاد نمایندگی این محصول را دارند در سایت بازرگانی فرانیز انجام می گردد تا خریدار با قیمت درب کارخانه و اطمینان از اصالت کالا محصول خود را خریداری کند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!