قیمت اسپری زعفران برای بازاریابان ایرانی

قیمت اسپری زعفران برای بازاریابان ایرانی

قیمت اسپری زعفران برای بازاریابان ایرانی

بازاریابان ایرانی می توانند بهترین قیمت اسپری زعفران را در سایت بازرگانی فرانیز مشاهده کنند. از طریق این سایت می توان حجم عمده از این محصول را به راحتی و با قیمت بسیار مناسب سفارش داد.

استفاده از محصولات نوین با کارایی بالا باعث تسریع در انجام امور می گردد که بدون شک نتیجه بهتری را نیز به دنبال خواهد داشت. اسپری زعفران یکی از این محصولات است که مورد توجه آشپزان قرار گرفته است.

مقرون به صرفه بودن قیمت اسپری زعفران

قیمت اسپری زعفران برای بازاریابان ایرانی

قیمت اسپری زعفران بسیار مناسب بوده و خرید آن مقرون به صرفه است. این محصول را می توان در تزئین انواع پلو، ژله و بستنی و همچنین در پخت غذا نیز بکار برد.

امروزه زعفران را به عنوان یک گیاه همه کاره می شناسند که دامنه مصرف آن بسیار گسترده شده است. از این ادویه سلامتی در صنایع پزشکی، آشپزی و رنگرزی استفاده می نمایند.

زعفران گیاهی است که از طریق پیاز رشد می کند که این پیاز توسط یک غلاف قهوه ای رنگ محافظت می شود. با رشد پیاز ساقه ای نمودار گشته که با مرور زمان غنچه ای زیبا نمایان می شود. بعد از گلدهی کلاله ها توسط شش گلبرگ بنفش احاطه می گردند.

با مقایسه قیمت اسپری زعفران نسبت به خواص و ترکیبات بی نظیر این گیاه متوجه متناسب بودن آن خواهید شد. بر اساس آزمایشات انجام گرفته بر روی این گل ترکیبات آن به این صورت ذکر شده است؛

  • کروسین: عامل قدرت رنگ
  • پیروکسین: عامل ایجاد طعم
  • سافرانال: علت وجود عطر و بو
قیمت اسپری زعفران برای بازاریابان ایرانی

کلاله ها دارای بیشترین میزان از این ترکیبات، علی الخصوص کروسین می باشند که آن را به گران بها ترین ادویه جهان تبدیل نموده است. قیمت اسپری زعفران با توجه به برند آن و نوع بسته بندی متفاوت است. بعضی از شرکت ها از زعفران اعلا در تهیه محصولات خود بهره می گیرند که بدون شک فرآورده تولیدی آن ها نیز کیفیت بالاتری را دارا می باشد‌.

زعفران دارای انواع گوناگون با قیمت های متفاوتی است که تفاوت آن ها مربوط به نوع کلاله ها بوده که با هم متفاوت هستند. دلیل این تفاوت می تواند مربوط به نوع برداشت، جداسازی کلاله ها، آب و هوای منطقه و کیفیت محصول برداشتی باشد.

نازلترین قیمت اسپری زعفران در فرانیز

قیمت اسپری زعفران برای بازاریابان ایرانی

نازلترین قیمت اسپری زعفران را با خدمات ویژه می توان در سایت فرانیز یافت چرا که این بازرگانی محصولات زعفرانی را مستقیماً از کارخانه به مشتری تحویل می دهد.

سوال داری، من اینجام!