قیمت زعفران بسته بندی شده درجه یک و اعلا

قیمت زعفران بسته بندی شده درجه یک و اعلا

قیمت زعفران بسته بندی شده درجه یک و اعلا

قیمت زعفران بسته بندی شده درجه یک و اعلا نسبت به مورد مشابه اما به صورت فله ای بدون شک بالا تر می باشد. اگر مایلید از دلایل این تفاوت قیمت مطلع شوید لطفاً تا پایان محتوا ما را همراهی کنید.

قیمت زعفران بسته بندی شده درجه یک و اعلا

در کارخانه ها و شرکت های تولیدی آخرین مرحله در تولید یک محصول بسته بندی می باشد. این مرحله یکی از تأثیرگذارترین مراحل برای تعیین قیمت و جلب رضایت مصرف کننده می باشد.

زعفران از ادویه های گران قیمت می باشد که دارای رقبای مطرحی در سطح جهان در زمینه بسته بندی است. زعفران ایران از لحاظ کیفی در جهان همتا ندارد اما متأسفانه در بحث بسته بندی در رقابت با کشوری مانند اسپانیا ضعیف عمل کرده است.

قیمت زعفران بسته بندی شده درجه یک و اعلا

از آنجا که این محصول را به صورت عمده نیز خریداری می کنند فروش فله ای و بسته بندی آن نیز انجام می گیرد. قیمت زعفران بسته بندی شده با توجه به اینکه هزینه ای مازاد برای آن صرف شده است بیشتر می باشد.

بسته بندی زعفران و کلیه مواد غذایی از لحظ بهداشتی و جلوگیری از انتقال آلودگی بسیار حائز اهمیت می باشد. با توجه به شیوع امراض جدید و انتقال ویروسی استفاده از مواد بسته بندی شده توسط پزشکان توصیه می شود.

از عوامل تأثیر گذار بر قیمت زعفران بسته بندی شده

قیمت زعفران بسته بندی شده درجه یک و اعلا

برای تعیین قیمت زعفران بسته بندی شده یک سری ملاک ها در نظر گرفته می شود که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شکل ظاهری کلاله: هرچه رشته های کلاله صاف تر و بدون پیچ و خم باشند قیمت آن بالاتر می باشد.
  • یک رنگ بودن زعفران: هرچه رشته ها قرمز تر و بدون وجود سفیدی باشند زعفران را اعلا تر می خوانند.
  • نوع بسته بندی: استفاده از ظروفی مانند خاتم که گران تر و شکیل تر می باشند بر قیمت زعفران بسته بندی شده اثرگذار است.
  • شهر محل کشت: زعفران استان های خراسان جنوبی و رضوی قیمت بالاتری دارند.

صادرات زعفران به دو صورت فله ای و بسته بندی شده انجام می شود که متأسفانه بیشتر به صورت فله ای و بدون نام و نشانی از ایران می باشد. اما اگر صادرات با برند ایرانی انجام شود باعث معرفی زعفران کشور به تمام دنیا خواهد شد.

قیمت زعفران بسته بندی شده در تمامی برند ها به صورت روزانه در سایت های فروش قرار داده می شود تا خریدار بتواند با کسب آگاهی خرید خود را انجام دهد.

سوال داری، من اینجام!