قیمت زعفران مثقالی با نرخ روز گناباد

قیمت زعفران مثقالی با نرخ روز گناباد

قیمت زعفران مثقالی با نرخ روز گناباد

لففلفابرای آگاهی از قیمت زعفران مثقالی با نرخ روز گناباد، لزومی به مراجعه حضوری نیست چرا که اطلاع رسانی نرخ زعفران از طریق این سایت صورت می گیرد.

قیمت زعفران مثقالی با نرخ روز گناباد

تفاوت نرخ زعفران مثقالی در انواع مختلف

قیمت زعفران مثقالی با توجه به دیگر زعفران ها متفاوت می باشد. زعفران را بر حسب شکل ظاهری کلاله و کیفیت آن در انواع مختلفی تقسیم بندی می کنند که تفاوت قیمت ها را سبب می شود.

برای تقسیم بندی زعفران معیار های مختلفی در نظر گرفته می شود. متداول ترین روش نقسیم بندی زعفران شکل ظاهری و درصد خلوص کلاله ها می باشد. یک نمونه از پاکت های زعفران به ۵ دسته اصلی تفکیک شده است.

  1. نگین: این نوع از زعفران که گران ترین و با کیفیت ترین بوده به میزان کمتری تولید می شود چرا که جداسازی آن بسیار دشوار می باشد و دقت زیادی را می طلبد.  نگین بیشتر برای صادرات استفاده می گردد.
  2. سرگل: شناخته ترین نوع زعفران در بازار بوده و میزان تولید آن بالاست. بیشتر خصوصیات آن از قبیل شکل ظاهری کلاله که باید سالم و جدا هم از باشد مانند نگین است.
  3. زعفران پوشال: در نوع اول و دوم نباید هیچ گونه سفیدی به همراه کلاله باشد اما در این نوع انتهای کلاله خامه دارد.
  4. دخترپیچ: پایه ای ترین نوع زعفران است و رشته کامل یعنی کلاله و خامه را شامل می شود.
  5. زعفران سفید: فقط خامه است.
قیمت زعفران مثقالی با نرخ روز گناباد

تأثیر پاکت بر قیمت زعفران مثقالی

علاوه بر نوع زعفران یکی دیگر از عوامل تأثیر گذار بر قیمت زعفران مثقالی، پاکتی می باشد. بدون شک شرکت های عرضه کننده این محصول، مبلغی که صرف پاکت می شود را به قیمت زعفران می افزایند.

اما پرداخت بهای بیشتر برای دریافت یک محصول بهداشتی کاری خردمندانه است. چرا که زعفران فله ای تحت تأثیر مواد آلاینده موجود در فضا آلوده و مصرف آن از نظر پزشکی  توصیه نمی شود.

اشکال و ظروفی که برای پاکت استفاده می شوند بسیار متفاوت می باشند. در شرکت های تولیدی پاکت معمولا با استفاده از؛ نایلون، پاکت، ظروف پلاستیکی، ظروف کریستال و ظروف خاتم صورت می گیرد.

قیمت زعفران مثقالی با نرخ روز گناباد

فروش زعفران مثقالی برای تجارت

تجارت طلای سرخ یکی از سود آورترین معاملات محسوب می شود. فروش زعفران مثقالی به تجار در حجم عمده از طریق سایت بازرگانی فرانیز معمولا با تخفیفات ویژه صورت می گیرد.

فروش ۳ مثقال زعفران در مشهد مقدس

قیمت ۳ مثقال زعفران در بازار مشهد مقدس در انواع مختلف متفاوت می باشد. هر ساله تعداد بالایی از افراد داخلی و خارجی به این شهر سفر کرده و بعد از زیارت، در بازار بزرگ آن سیاحتی می کنند.

در بازار مشهد می توان شاهد غرفه های زعفران و زرشک در انواع مختلف بود. خیلی از افراد زائر مایلند برای عزیزان خود سوغاتی مخصوص این شهر را به همراه ببرند. زرشک و زعفران محصولات اصلی این استان بوده که به عنوان سوغاتی مشهد شناخته می شوند.

شرکت های تولید و پاکت های زعفران، با عرضه طلای سرخ در وزن های گرمی و مثقالی امکان خرید را برای همه افراد فراهم نموده اند. رسم سوغاتی فقط مختص ایرانی ها نیست. زائران کشورهای دیگر در ایران مشمول این آداب می شوند.

استفاده از زعفران در همه کشور ها انجام می شود لذا مسافران خارجی با دیدن این ادویه ارزشمند با بالا ترین کیفیت، ترغیب به خرید آن می شوند که خوشبختانه با وجود پاکت های مناسب، می توانند آن را با شرایط مطلوب خریداری نمایند.

مصرف زعفران در سطح جهانی

مصرف زعفران فقط مختص به یک کشور و یا قاره نبوده، بلکه تمامی آشپزان را مجذوب خود نموده است. از جمله غذا هایی که در نقاط مختلف جهان با این ادویه طبخ می شود می توان به چند نمونه در ذیل اشاره نمود:

  • پای مخصوص آلمانی: آلمانی ها با افزودن زعفران به پای مخصوص که یک نوع خوراک مرغ بوده و روی آن نودل های مربعی می چینند ان را خوش عطر و رنگ می کنند.

  • غذا های بریانی هندی: هندی ها در پخت انواع بریانی که با برنج تهیه می شود از زعفران بهره می گیرند.
  • کوفته مراکشی: اهالی مراکش در تهیه کوفته که یکی از غذا های سنتی آنان بوده از این ادویه ارزشمند استفاده می کنند.

نرخ ۳ مثقال زعفران در حجم عمده

مناسب بودن قیمت ۳ مثقال زعفران تاجران را ترغیب به خرید حجم عمده و صادرات زعفران نموده است. خیلی از مصرف کنندگان خانگی طالب وزن های مثقالی برای مصرف یک یا چند ماه خود هستند. لذا صادرات طلای سرخ در این جرم می تواند سود آوری خوبی به دنبال داشته باشد.

قیمت 1 مثقال زعفران در گناباد

شهرستان گناباد در جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد و فاصله آن تا مشهد 287 کیلومتر است. در ایران اگر یک شهر قدیمی و کهن را بخواهیم نام ببریم می توانیم به گناباد اشاره کنیم.

از نظر جمعیت خوب و به عنوان شهر دانشجو پرور در ایران شناخته شده می باشد. سیستم آبیاری کشاورزی گناباد قنات که محصولات کشاورزی خوبی را پرورش می دهد که شامل زعفران و پسته است.

اگر از شما بپرسند که بهترین زعفران در خراسان رضوی، زعفران کدام شهرستان است؟ حتما پاسخ می دهید زعفران قائنات و تربت ولی من به شما می گویم زعفران گناباد بهترین زعفران در ایران و جهان می باشد.

 چطور زعفران گناباد بهترین زعفران در ایران و جهان شناخته شده است؟ ولی طبق آزمایشات زعفران ارگانیک گناباد بهترین زعفران از نظر عطر، طعم، رنگ دهی در بین زعفران های دیگر است.

قیمت 1 مثقال زعفران را در گناباد می سنجند، چون این زعفران معیار خوبی برای قیمت گذاری می باشد. طبق گزارش های مختلف 60 درصد زمین های شهرستان گناباد به زعفران اختصاص دارد. برداشت زعفران در شهرستان گناباد بسیار بالا است که می توان بخش زیادی از بازار های داخلی و خارجی را پوشش داد.

مصرف کنندگان و تولید کنندگان محصولات زعفرانی می توانند با تهیه زعفران گناباد، یک زعفران مرغوب برای خود داشته باشند که از سایت فرانیز هم می توانند سفارش خود را انجام دهند.

ارزش 1 مثقال زعفران صادراتی در سال 1400

در بخش صادرات استفاده از مواد اولیه درجه یک بسیار مهم است. طبق آزمایش های مختلف از زعفران در زمین های مختلف کیفیت زعفران گناباد از استانداردهای جهانی بالاتر و از نظر عطر و رنگ بسیار بی نظیر عمل می کند.

نرخ روز زعفران در سال 1400 نسبت به سال های دیگر افزایش چشمگیری داشته است و عوامل زیادی روی قیمت زعفران تاثیر گذار بوده است که می توانیم به این عوامل اشاره کنیم:

  1. کمبود منابع آبی
  2. خشکسالی
  3. شرایط اقلیمی
  4. کمبود نیروی انسانی و عوامل فیزیکی

که این عوامل مشکلاتی بود که باعث بالا رفتن قیمت زعفران شد. برای کسانی که می خواهند از قیمت 1 مثقال زعفران گناباد مطلع شوند می توانند با کارشناسان ما تماس بگیرند.

سوال داری، من اینجام!