قیمت زعفران ۵۰ گرمی برای خریداران واقعی

قیمت زعفران ۵۰ گرمی برای خریداران واقعی

قیمت زعفران ۵۰ گرمی برای خریداران واقعی

با پیشرفت علم و همه گیری فضای مجازی آمار بالایی از خرید و فروش ها به صورت آنلاین انجام می گیرد. قیمت زعفران ۵۰ گرمی برای خریداران واقعی در سایت فرانیز با تخفیفات ویژه ای قرار گرفته است.

ملاک های تعیین قیمت زعفران ۵۰ گرمی

قیمت زعفران ۵۰ گرمی برای خریداران واقعی

برای تعیین قیمت زعفران ۵۰ گرمی یک سری ملاک ها در نظر گرفته شده است که از جمله آن ها می توان به نوع آن، شکل بسته بندی و هدف از عرضه آن اشاره کرد.

زعفرانی که از کشاورز به شرکت تولیدی فروخته می شود دارای قیمتی متفاوت نسبت به عرضه همان نوع برای صادرات می باشد. همچنین نرخ همین جرم در خارج از کشور چندین برابر قیمت داخلی است.

بسیاری از مراحل کاشت، داشت و فرآوری زعفران به صورت سنتی و بر پایه دانش بومی انجام می شود. این امر مزایا و معایبی را دارا می باشد. از جمله معایب آن می توان به رعایت نکردن فواصل ردیف ها و بوته ها در زمان کشت اشاره نمود.

متکی بودن به دانش بومی باعث شده است که کشاورزان از سموم شیمیایی در تولید محصولات خود استفاده نکنند. مدیریت حاصلخیزی معمولا مبتنی بر کمپوست گاوی می باشد و برای کنترل آفات و بیماری ها از روش هایی مانند کنترل بیولوژیک، تله های مکانیکی، خفه کردن و بخار دادن و آبیاری غرقابی استفاده می شود.

قیمت زعفران ۵۰ گرمی برای خریداران واقعی

قیمت زعفران ۵۰ گرمی برداشت شده از زمینی که کشت آن به روش ارگانیک بوده بالاتر از نمونه دیگر می باشد. چرا که کاملا طبیعی و سالم است و البته متقاضیان بسیاری دارد.

از زعفران نه تنها در مصارف آشپزی بهره گرفته می شود بلکه از آن در صنایع دارویی، بهداشتی، فرش ، خوشنویسی و مجسمه سازی استفاده می گردد. این ادویه سلامتی از افزایش کلسترول و چربی در خون جلوگیری کرده و از رسوب آن ها در رگ ها ممانعت می کند.

قیمت زعفران ۵۰ گرمی برای افراد و یا اماکنی مانند رستوران ها که مصارف بالایی دارند می تواند مناسب باشد چرا که خریدن وزن های پایین به تعداد زیاد بی شک هزینه بالاتری را در بر خواهد داشت.

فروش تمامی محصولات زعفرانی در فرانیز

قیمت زعفران ۵۰ گرمی برای خریداران واقعی

فروش زعفران و فرآورده های آن اعم از؛ عصاره، پودر، رنگ، اسپری، قطره و… با برند های مختلف ایرانی و خارجی در فرانیز به صورت عمده انجام می گیرد. خرید از این مرکز معادل با خرید از کارخانه می باشد زیرا شما خرید را بدون واسطه انجام داده اید. در ضمن سایت ضمانت عودت و مرجوعی نیز دارد.

سوال داری، من اینجام!