مرکز ارائه افشانه زعفران زرافشان ۱۰۰ میلی

مرکز ارائه افشانه زعفران زرافشان ۱۰۰ میلی

مرکز ارئه افشانه زعفران زرافشان ۱۰۰ میلی

فرانیز یک مرکز پخش عمده زعفران در بازار داخلی و خارجی می باشد که محصولات خود را مانند افشانه زعفران زرافشان ۱۰۰ میلی با ارائه مشاوره و قیمت عالی به مشتریان عرضه می نماید.

افشانه زعفران زرافشان

مرکز ارئه افشانه زعفران زرافشان ۱۰۰ میلی

افشانه زعفران زرافشان همانند دیگر فرآورده هایی که از این گیاه به دست می آیند پر طرفدار می باشد. این محصول یکی از زیر مجموعه های اصلی شرکت زرافشان بوده که با عطر و طعم عالی نظر بسیاری را به خود جذب کرده است.

افشانه زعفران زرافشان در بهترین شرایط ممکن تولید می شود و دارای استاندارد های روز دنیا و سیب سلامت نیز می باشد و به همین علت مرغوبیت بالایی را دارا است. از این محصول می توان در مکان های مختلفی بهره برد و استفاده ویژه ای از آن داشت.

خاک و تنوع آب و هوایی ایران مستعد برای کاشت و پرورش گیاهان مختلف می باشد. زعفران از سال های گذشته حدود ۳۵۰۰ سال پیش در این منطقه پرورش داده می شده است. در زمان های قدیم برای درمان انواعی از بیماری ها از آن بهره می گرفتند ولی امروزه راه های سریع تری را برای درمان بیماری های خود در پیش می گیرند.

این گیاه ارزشمند دارای خواص بسیار زیادی برای بدن می باشد و یکی از گران قیمت ترین ادویه ها در سطح جهان شناخته شده است.

اسپری زعفران زرافشان در مکانی مکانیزه، بدون دخالت دست و از آب و زعفران خالص تهیه و تولید می شود. همچنین از گاز نیتروژن جهت فشرده کردن سطح مایع و از سطح آلومینیومی برای عدم ورود نور و هوا به داخل مخزن بهره می گیرند. وظیفه گاز نیتروژن فقط خارج کردن مایع زعفران تا آخرین قطره از قوطی فلزی می باشد.

مرکز ارئه افشانه زعفران زرافشان ۱۰۰ میلی

زعفران ادویه طلایی هم نامیده می شود که بیش از ۱۵۰ ترکیب آنتی اکسیدانی از جمله؛ سافرانال، کروستین، کارتنوئید ها، کروسین و پیکروکروسین دارد و حاوی املاح معدنی و غنی از ویتامین A نیز می باشد.

قدیمی ترین اسنادی که درباره مصرف زعفران موجود می باشد از دوره شاهان پارس یعنی هخامنشیان است که مواد مورد استفاده در دربار را بر روی ستون مفرغی حک کرده اند. همچنین در روغن آرایشی از زعفران استفاده می کردند.

کلاله سه شاخه زعفران مهمترین بخش تجاری آن است. این بخش از گل مواد چرب، املاح معدنی و موسیلاژ را شامل می شود. عطر و بوی زعفران به علت وجود اسانس بی رنگ تروپن دار و یک ترکیب اکسیژن دار همراه با سینئول به نام سافرانال  می باشد.

سوال داری، من اینجام!