نحوه خرید مایع زعفران نشاط از تهران

نحوه خرید مایع زعفران نشاط از تهران

خرید مایع زعفران نشاط

مایع زعفران نشاط یک محصول بسیار مقرون به صرفه برای مصرف کننده علی الخصوص برای اماکن پر مصرف می باشد. برای آشنایی با نحوه خرید این محصول از تهران با ما همراه باشید.

از فواید استفاده از مایع زعفران نشاط

مایع زعفران نشاط یکی از خانواده فرآورده های زعفرانی می باشد. این مایع در دو حجم نیم لیتری و یک لیتری موجود است. استفاده از عصاره زعفران باعث سهولت در آشپزی گردیده است. به راحتی و بدون صرف زمان برای آماده سازی زعفران، می توان از خواص رنگ زعفران بهره مند شد.

زعفران گیاهی با قدمت است که تاریخچه کشت آن به ایران باز می گردد. استان های خراسان رضوی و جنوبی با سطح زیر کشت بالغ بر ۷۵۰۰ هکتار بیشترین کاشت را دارند. زعفران به آب و هوای این مناطق سازگاری بیشتری دارد به همین دلیل است که زعفران آن از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است.

مایع زعفران از بهترین زعفران های ایران تهیه شده است. به همین خاطر هنگام استفاده عطر مایع زعفران به خوبی قابل استشمام می باشد. این محصول در فضایی کاملا بهداشتی و با استفاده از دستگاه های مدرن تهیه می شود.

زعفران را پس از برداشت، خشک کردن و جداسازی به پنج دسته تقسیم می کنند.

فواید مایع زعفران نشاط

البته دسته بندی زعفران انواع مختلفی دارد و معمولا بر اساس جدا کردن کلاله از خامه انجام می شود که ما در اینجا این نمونه را عنوان می کنیم؛

  1. نگین: شامل شبه نگین، نگین و سوپر نگین می باشد که گران ترین نوع است.
  2. سرگل: شامل ممتاز قائنات، سر ریشه و سر قلم است که در بین عموم بیشتر شناخته شده است.
  3. پوشال
  4. دختر پیچ
  5. سفیدی

نوع زعفران بر روی قیمت آن تأثیر بسزایی دارد. ارزان ترین گونه در اینجا سفیدی بوده که فقط شامل خامه می باشد. این نوع به نوبه خود از خواص خوبی برخوردار است.

موارد استفاده از مایع زعفران نشاط

مایع زعفران نشاط را در پخت انواع خوراک هایی که به زعفران نیاز دارند و همچنین در تهیه کیک و شیرینی های زعفرانی به کار می گیرند همچنین از آن در تهیه آبمیوه و بستنی استفاده می شود.

خرید مایع زعفران در تهران می تواند از طریق نمایندگی های فروش و یا فروشگاه های معتبر و همچنین از طریق سایت های فروش محصولات زعفرانی انجام گیرد. این محصول علاوه بر بازار داخلی در کشور های مختلف نیز عرضه می شود.

سوال داری، من اینجام!