پخش کننده پودر زعفران مرغوب در بازار داخلی و خارجی

پخش کننده پودر زعفران مرغوب در بازار داخلی و خارجی

زعفران یک ماده غذایی بسیار ارزشمند است که نقش مهمی به عنوان چاشنی در غذاهای ایرانی ایفا می کند، این ماده علاوه بر استفاده در غذا به عنوان چاشنی، کاربرد دارویی نیز دارد، یکی از مشتقات زعفران پودر آن است که خرد شده است، به علت استفاده زیاد از آن در کشورمان بهتر است با نحوه پخش و فروش پودر زعفران آشنا شوید، پخش کننده پودر زعفران تقریبا این ماده را برای استفاده مردم به سراسر کشور و دیگر نقاط مختلف دنیا ارسال می کند.

پخش کننده پودر زعفران مرغوب در بازار داخلی و خارجی

پخش کننده اصلی پودر زعفران در ایران

پخش کننده اصلی پودر زعفران در ایراناستان خراسان رضوی و به خصوص شهر قائنات قطب اصلی تولید زعفران در کشور است.

البته در سایر نقاط کشورمان نیز این محصول کشت می شود اما در این استان به صورت گسترده ایی کشت می شود.

پودر این محصول در اثر خرد شدن کلاله های آن تولید می شود، به علت کشت زیاد این محصول در کشورمان که حدود ۳۰۰ تن است، پودر زعفران نیز طبیعی است که در کشورمان تولید شود.

در استان خراسان رضوی به عنوان قطب اصلی تولید  پخش کننده های اصلی پودر زعفران وجود دارند که این ماده غذایی را به فروشگاه ها و پخش کننده های کوچک تر ارسال می کنند.

البته در سراسر کشور پخش کننده های این محصول وجود دارند که به صورت بسته بندی شده و یا فله، این محصول را پخش می کنند.

علاوه بر این، پخش کننده اسانس زعفران نیز در کشورمان وجود دارد که با تولید اسانس کاملا طبیعی از زعفران آن را برای استفاده مردم در سراسر کشور پخش می کنند، اسانس آن کاربرد زیادی در طعم و رنگ غذا و شیرینی دارد، همچنین خاصیت دارویی نیز دارد.

سوپرمارکت پودر زعفران درجه یک

سوپرمارکت پودر زعفران درجه یکتقریبا در تمامی سوپرمارکت های سراسر کشور می توان زعفران و پودر آن را خریداری کرد.

این محصول که از آن به عنوان طلای سرخ یاد می شود، به علت کاربرد زیادی که در کشور دارد توسط اکثر سوپر مارکت ها در سراسر کشور توزیع می شود.

در هنگام خرید انواع عصاره زعفران حتما باید پودر زعفران تقلبی را از اصل تشخیص دهید تا بتوانید زعفران درجه یکی را خرید کنید.

پودر زعفران اصل که عصاره زعفران است باید همان خواص محصول اصلی را دارا باشد و در غیر این صورت از خرید آن خودداری کنید.

زعفران اصل و پودر آن در هنگام حل شدن در آب باید به کندی رنگ بدهند و در صورت رنگ دهی سریع، تقلبی است.

زعفران و عصاره ان باید دارای بویی شبیه ترکیب عسل و یونجه باشد و بوی تقریبا هیجان انگیز و تندی دارد.

پودر زعفران درجه یک نباید دارای طعمی شیرین باشد، برعکس اکثرا دارای طعمی تلخ مانند هستند و برخی دیگر هیچ طعم خاصی ندارند.

رنگ زعفران درجه یک در آب زرد مایل به نارنجی و قرمز است اما این رنگ به صورت شفاف است و مات نیست، در صورت مشاهده رنگ دهی بالا، بالا رفتن غلظت و مات شدن آب بدانید محصول شما تقلبی است.

این ها تنها چند راه برای تشخیص نمونه های اصلی هستند اما راه های دیگری نیز وجود دارند.

بنابراین در هنگام خرید این پودر از سوپرمارکت ها و فروشگاه ها حتما از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید زیرا در برخی از موارد، عسل و شکر و سایر مواد افزودنی را به زعفران اضافه می کنند تا وزن آن بالا برود.

حمل و نقل پودر زعفران

حمل و نقل پودر زعفرانابتدا گل های زعفران توسط کشاورزان چیده می شود و سپس کلاله های آن از گل جدا می شود.

در هنگام حمل و نقل این محصول باید نهایت دقت را به کار برد تا زعفران آسیب نبیند، چون در صورت وجود کمترین فشار، این محصول خرد می شود و به صورت پودر در می آید.

در اثر خرد شدن محصول، معمولا آن را به عنوان پودر عرضه می کنند اما شرکت پودر زعفران با خرد کردن کلاله های سالم و تولید انواع عصاره و اسانس، آن را برای استفاده های مختلف به بازار عرضه می کند.

فروشگاه عرضه مستقیم پودر زعفران در کشور

فروشگاه عرضه مستقیم پودر زعفران در کشوردر سراسر کشور فروشگاه زعفران اصلی با عرضه مستقیم پودر زعفران وجود دارند که این محصول را با قیمت های مناسبی به فروش می رسانند، قیمت زعفران معمولا بالا است پس نیاز است مراکز فروش به صورت مستقیم این محصولات را از شرکت و کشاورز خریداری و به بازار عرضه کنند.

به علت وجود واسطه های زیاد در زمان برداشت زعفران تا بسته بندی از شرکت و انتقال آن ها به بازار، قیمت نهایی این محصول بالا می رود.

بسیاری از این فروشگاه ها، محصولات برداشت شده توسط کشاورزان و پودر تولید شده در کارخانه را به صورت مستقیم و بدون واسطه در بازار عرضه می کنند که همین موضوع باعث کاهش قیمت نهایی آن می شود.

قیمت پودر زعفران در فروشگاه ها به کیفیت و نوع زعفران، اصل و یا تقلبی بودن و … بستگی دارد اما به طور کلی قیمت پودر زعفران از خود زعفران پایین تر می باشد.

بازار عمده فروشی پودر زعفران با ارسال رایگان

بازار عمده فروشی پودر زعفران با ارسال رایگاندر بسیاری از استان های کشور همچون استان خراسان رضوی این محصولات با قیمت مناسب تری در بازارهایشان به صورت عمده عرضه می شوند زیرا به علت کشت زیاد در این استان، به صورت مستقیم و بدون واسطه این محصولات را به فروش می رسانند که شما می توانید در هنگام سفر انواع پودر زعفران ارزان قیمت را خریداری نمایید، اما در دیگر نقاط کشور که این محصول کشت نمی شود، فروشگاه ها قیمت بالاتری در نظر می گیرند.

بسیاری از مراکز مختلف، شیرینی پزی ها، رستوران ها و … نیاز به پودر زعفران ارگانیک دارند، آنها با خرید عمده این پودر و سایر مشتقات آن در هزینه های خود صرفه جویی می کنند.

علاوه بر مصرف خوراکی این محصول در درمان و ساخت دارو نیز کاربرد دارد به همین دلیل بازار پودر زعفران ایرانی از رونق خوبی برخوردار است.

زعفران نشاط آور است و برای سلامت قلب، بهبود سیستم ایمنی بدن، گردش بهتر جریان خون، کاهش مقدار خون ریزی و بهبود عملکرد اعصاب و خواب راحت تر مفید است.

شرکت بازرگانی پودر زعفران اصل در بازار ایران

شرکت بازرگانی پودر زعفران اصل در بازار ایرانتعدادی شرکت  بازرگانی در کشورمان وجود دارند که در بسته بندی و تولید انواع زعفران و عصاره های آن نقش دارند.

این شرکت ها محصولات خود را در بازار ایران با برندهای گوناگونی عرضه می کنند.

این شرکت ها محصول ایرانی را به اکثر کشورهای دنیا صادر می کنند به گونه ایی که در اکثر کشورهای اروپایی، آسیایی و دیگر نقاط جهان، این محصول ایرانی صادر می شود.

یکی از مشکلات در حوزه صادرات، عدم بسته بندی مناسب و ایجاد مشتقات و فرآورده های مختلف از زعفران است که باعث شده است کشورهای دیگر زعفران ما را با نام خودشان حتی صادر کنند.

سوال داری، من اینجام!