چای زعفران مصطفوی در بسته بندی متنوع

چای زعفران مصطفوی در بسته بندی متنوع

چای زعفران مصطفوی در بسته بندی متنوع

چای زعفران مصطفوی از جمله محصولات این شرکت بزرگ می باشد که در بسته بندی متنوع در بازار عرضه می شود. با یک بار استفاده از این نوشیدنی از خواص آن آگاه خواهید شد.

چای زعفران مصطفوی همانطور که از نامش پیداست، از ترکیب این دو گیاه می آید. که هر دو نیز دارای خواص بی شماری هستند. این نوشیدنی یک گزینه مناسب برای نشاط بخشیدن به دور همی ها می باشد.

این گیاه جز شاخه نباتات گلدار و تیره زنبقیان می باشد. ایران با تولید سالانه ۳۳۰ تن و صادرات ۲۸۰ تن بزرگترین تولید کننده و صادر کننده است. تربت حیدریه واقع در خراسان رضوی با سطح زیر کشت ۷۵۰۰ هکتار بیشترین میزان کشت را از آن خود نمود.

چای زعفران مصطفوی در بسته بندی متنوع

میزان برداشت شده زعفران در سال های اخیر افزایش داشته است که دلیل آن کشت این گیاه در دیگر استان ها به مقادیر متفاوت می باشد. پرورش این محصول یک سرمایه گذاری مناسب محسوب می شود ولی به شرطی که نسبت به عملیات کشاورزی به خوبی آگاهی داشت.

طلای سرخ در آشپزی، داروسازی، لوازم آرایشی، مجسمه سازی و صنعت فرش کاربرد های خوبی دارد. علاوه بر اینکه به خاطر طبیعت گرم و خشکش، یک نوشیدنی تمام عیار محسوب شده و مصرفش در تمام فصول سال به خصوص زمستان توصیه می شود.

چای زعفران مصطفوی دارای خواص درمانی می باشد. از این رو مصرف آن در طب سنتی توصیه شده است. خاصیت آرام بخشی، رفع خستگی و تسکین درد معده تنها چند نمونه از خواص آن هستند.

صادرات بالای چای زعفران مصطفوی به کشور های همسایه

چای زعفران مصطفوی در بسته بندی متنوع

این فراورده به کشور های مختلفی صادر می شود. اما ارسال به مناطق همسایه بیشتر است که دلیل آن نزدیک بودن ذائقه ها و ارسال راحت تر نسبت به کشور های اروپایی می باشد.

کشور ما از جمله موفق ترین منطقه ها در زمینه پرورش گیاهان دارویی است. اگر به عطاری ها مراجعه کرده باشید تنوع این محصول ها را متوجه خواهید شد که از آن ها علاوه بر حالت طبیعی دمنوش ها، عرق نیز تولید می شود.

اشکال بسته بندی چای زعفران مصطفوی

چای زعفران مصطفوی در بسته بندی متنوع

محصول فوق در بسته بندی به صورت قوطی، پاکت و جعبه های ۲۰ عددی تی بگ تولید می شود. شکل کیسه ای به خاطر سهولت استفاده در محل کار گزینه مناسب تری می باشد و می توان آن را همه جا به همراه داشت.

خرید نوشیدنی های مفید و گیاهی می تواند به حفظ سلامت و نشاط خانواده کمک کند. قبل از خرید به نشان استاندارد محصول دقت کنید تا از سالم بودن محصول اطمینان خاطر حاصل فرمایید.

سوال داری، من اینجام!