کارخانه اسپری زعفران با قابلیت ظرفیت خالی

کارخانه اسپری زعفران با قابلیت ظرفیت خالی

کارخانه اسپری زعفران با قابلیت ظرفیت خالی

کارخانه اسپری زعفران در ایران با قابلیت ظرفیت خالی همچنان در حال تولید این محصول پر طرفدار برای بازار داخلی و صادرات گسترده می باشد. برای خرید از این کارخانه می توانید از طریق این سایت اقدام فرمایید.

کارخانه اسپری زعفران با قابلیت ظرفیت خالی

تعدد کارخانه اسپری زعفران در ایران

با توجه به استقبال مردم از تولید فرآورده های زعفرانی، با گذشت زمان بر تعداد کارخانه اسپری زعفران و دیگر شرکت های تولیدی این حوزه افزوده می شود. یکی از دلایل این موضوع مناسب بودن قیمت این محصولات نسبت به خود طلای سرخ می باشد.

بیشترین حجم زعفران برداشت شده توسط کارخانه ها خریداری شده که نمونه های اعلا آن که شامل کلاله های سالم می باشند در اوزان مختلف و اشکال گوناگون بسته بندی شده و مابقی برای تولید فرآورده های متنوع استفاده می گردد.

کارخانه اسپری زعفران با قابلیت ظرفیت خالی

صادرات اسپری زعفران به جنوب شرق آسیا

 کارخانه اسپری زعفران علاوه بر تولید بازار داخلی، بخشی از تولید خود را به صادرات اختصاص می دهد. جنوب شرق آسیا علی الخصوص کشور مالزی یکی از مقاصد زعفران و فرآورده های آن می باشد.

صادرات زعفران به مالزی برای ایران سودآور می باشد زیرا این کشور یکی از شرکای تجاری ایران در آسیا محسوب می گردد. در پخت خیلی از غذا ها در مالزی از ادویه سلامتی بهره گرفته می شود از این رو زعفران ایران در بازار این کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بیش از سه هزار سال است که زعفران به عنوان چاشنی، رنگ دهنده و دارو استفاده می شود. این محصول ابتدا در ایران و کشمیر بهره برداری و مصرف می شد که با گذشت زمان توسط تجار به سایر کشور ها راه پیدا کرد.

کارخانه اسپری زعفران با قابلیت ظرفیت خالی

خرید مستقیم از کارخانه اسپری زعفران

اگر قصد خرید از کارخانه اسپری زعفران را دارید می توانید به طور مستقیم از سایت فروش این کارخانه اقدام نمایید. همچنین سایت فرانیز می تواند با برقراری ارتباط بین شما و عوامل فروش این شرکت این کار را برای شما بدون پرداخت هزینه اضافی به نحو احسن انجام دهد.

خرید حجم عمده از یک محصول به دلیل پرداخت هزینه بالا باید از طریق مراکز معتبر صورت گیرد تا از اصل بودن کالا و مناسب بودن قیمت آن اطمینان حاصل نمود.

کارخانه تولید اسپری زعفران در زنجان

زنجان یکی از شهرهای صنعتی و موفق در زمینه تولید فرآورده‌های زعفرانی می‌باشد. کارخانه اسپری زعفران زرپاش واقع در این منطقه توانسته باکیفیت‌ترین محصول را تولید نمایند. زرپاش ابداع‌کننده افشانه زعفران در جهان بوده که با اختراع خود، تحولی نوین در دنیای چاشنی‌ها ایجاد نمود.

رقابت در بین کارخانجات موادغذایی همواره بالا بوده و مرکزی در این بین موفق می‌شود که تمام جوانب را بسنجد. یکی از رموز موفقیت در این زمینه، توجه به نیاز بازار و تلاش برای آسایش مصرف‌کننده می‌باشد.

زعفران یکی از رنگ‌دهنده‌های طبیعی محسوب می‌شود که آماده‌سازی آن زمان‌بر است. متأسفانه خیلی از افراد به دلیل ضیق وقت امکان استفاده از این محصول ارزشمند را ندارند.

در چنین مواقعی شرکت‌ها به فکر ساخت فرآورده‌های زعفرانی خواهند افتاد تا بتوانند محصولی آماده‌به‌مصرف را تولید نمایند. امروزه دنیای فرآورده‌های زعفرانی به‌حدی متنوع بوده که مشتری برحسب سلیقه و نیاز خود، ثبت سفارش می‌نماید.

افزایش تولید محصولات زعفرانی باعث بالارفتن آمار صادرات نیز شده است. تجار برندهای باکیفیت و مطرح داخلی را به چندین کشور آسیایی و اروپایی صادر می‌نمایند.

استفاده آسان اسپری زعفرانی در غذا

یکی از بزرگترین مزایای خرید اسپری زعفرانی، استفاده آسان از آن در تهیه غذا می‌باشد. افشانه موجود در روی درب آن باعث شده تا میزان مصرف را بتوان مدیریت کرد.

از دیگر فواید استفاده از این محصول ارزشمند می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • امکان نگهداری در دمای محیط
  • استفاده آسان تا آخرین قطره
  • کاملا بهداشتی
  • مقرون به‌صرفه
  • آماده‌به‌مصرف بودن

مشتری باتوجه به کارایی کالا برای خرید آن اقدام می‌نماید. میزان استقبال از عرضه این محصول به‌حدی بالا بوده که شاهد ورود برندهای جدید به بازار می‌باشیم.

کارشناسان در کارخانه اسپری زعفران از بهترین مواد برای بسته‌بندی این فرآورده استفاده می‌نمایند. آماده‌سازی زعفران مایع به‌وسیله دستگاه‌های مکانیزه و بدون دخالت نیروی انسانی صورت می‌پذیرد.

عوامل تولید حجم بالایی از زعفران خشک را به‌وسیله دستگاه آسیاب نموده و سپس به تانکرهای مخصوص انتقال می‌دهند. این مخزن‌ها حاوی آب داغ بوده و ترکیب حاصل حدود ۵ ساعت در داخل آن باقی خواهند ماند.

بعد از آماده‌شدن مایع زعفران خوش‌رنگ، نوبت به انتقال آن به داخل ظروف بسته‌بندی می‌باشد. مهندسین از قوطی‌های استاندارد برای این منظور استفاده می‌کنند تا فرآورده از آسیب‌های ناشی از حمل‌ونقل مصون بماند.

در داخل قوطی یک کیسه آلومینیومی وجود دارد که محل نگهداری آب زعفران است. یکی از ابتکارهای تولیدکنندگان اسپری زعفران، استفاده از گاز ازت در فضای بین کیسه و قوطی می‌باشد.

هدف از انجام این کار، خروج فرآورده تا آخرین قطره ممکن می‌باشد. در واقع استفاده از این محصول سبب پیشگیری از هدررفت محصول می‌گردد.

ایران مهد تولید زعفران در دنیا

کشور ایران مهد تولید زعفران در جهان محسوب می‌شود. حدود ۸۵ درصد از طلای‌سرخ موجود در جهان در داخل کشور ما تولید می‌گردد.

بیشترین میزان صادرات این محصول ارزشمند نیز مربوط به ایران می‌باشد. تجار طلای‌سرخ را به‌صورت فله‌ای و بسته‌بندی‌شده به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر می‌کنند.

گیاه زعفران در اقلیم گرم و نیمه خشک بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد. استان خراسان از این شرایط برخوردار بوده و توانسته بیشترین آمار برداشتی در جهان را به‌خود اختصاص دهد.

زمین‌های مسطح و حاصلخیز این منطقه، بستری مناسب را برای گیاه زعفران فراهم آورده‌اند. بذر موردنیاز برای پرورش طلای‌سرخ، پیاز بوده که کشت آن هر هفت سال یک‌بار انجام می‌گیرد.

انتخاب پیاز مناسب تأثیر بسزایی در میزان محصول برداشتی دارد. از مشخصات یک بذر مرغوب می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • انتخاب غده ۳ تا ۴ ساله
  • شکل ظاهری آن گرد باشد.
  • باید پیازی با وزن حداقل ۸ گرم در کشت سنتی و حداقل ۱۵ گرم در گلخانه‌ای انتخاب شود.
  • سالم و عاری از آکنه و بیماری باشد.

کشاورز برای موفقیت در کار خود باید به تمامی نکات به‌خوبی دقت نماید. هرچه کیفیت محصول برداشتی بالاتر باشد، طبعا تقاضا برای عرضه آن بیشتر خواهد بود.

عوامل فروش، زعفران تولیدشده را به‌صورت کلاله خشک و یا در قالب فرآورده به بازار داخلی و خارجی عرضه می‌نمایند.

کارخانه اسپری زعفران با خرید زعفران باکیفیت از کشاورز، فرآورده‌ای پرکاربرد تولید می‌نماید. هرچه مواداولیه بکاررفته مرغوب‌تر باشد، محصول نهایی بهتر خواهد بود.

تولید اسپری زعفران با برندهای مختلف

با نگاهی به جدول فروش اسپری زعفران می‌توان به تنوع برندها پی‌ برد. حجم، کیفیت، بسته‌بندی و قیمت این فرآورده در مارک‌های مختلف، متفاوت می‌باشد.

تعدد کارخانه اسپری زعفران باعث شده تا مشتری قبل از اقدام برای خرید اسپری زعفران، یک مقایسه کلی انجام دهد. در روش خرید حضوری نمی‌توان تمامی برندها را در یک فروشگاه با هم مشاهده نمود.

اما در روش آنلاین می‌توان با مراجعه به سایت‌های فروش مخصوص، اطلاعات لازم را در مورد هر برند کسب نمود. این امر علی‌الخصوص برای مشتریان عمده از اهمیت بالایی برخوردار است.

متقاضی تمایل دارد در ازای پرداخت بهای بالا، کالایی مرغوب و پرطرفدار را خریداری نماید. کیفیت برخی از برند‌ها به‌حدی زیاد بوده که می‌توان آن‌ها را برای صادرات برگزید.

خوشبختانه همواره تقاضا برای عرضه زعفران و فرآورده‌های آن از سوی کشورهای مختلف بالا می‌باشد. دلیل این امر، اثبات شدن برتری طلای‌سرخ ایرانی بر محصول دیگر کشورها است.

خط تولید کارخانجات به‌حدی گسترده است که آماده پذیرفتن سفارشات از سوی تمامی مشتریان می‌باشند. ظرفیت تولید این شرکت‌ها بسیار بالا بوده و می‌توانند نیاز بازار را به‌خوبی تأمین کنند.

پخش اسپری زعفران در شهرهای شمالی

پخش اسپری زعفران در شمال کشور همواره به‌صورت حداکثری انجام می‌گیرد. شهرهای شمالی از آب‌و‌هوا و طبیعت بکری برخوردار هستند که باعث جذب مسافران زیادی در طی سال می‌گردند.

 این موضوع سبب شده تا سرمایه‌گذاران این منطقه به‌فکر برپایی هتل‌ها و رستوران‌های شیک برای استقبال از گردشگران باشند. طبعا رقابت بین این اصناف برای جذب مشتری زیاد است.

صاحبان این اماکن علاوه بر اهمیت به ظاهر بنا، باید از بهترین نیروها و موادغذایی باکیفیت بهره گیرند. زعفران محصولی گیاهی بوده که آشپزان از آن به‌عنوان چاشنی و رنگ‌دهنده در تزئین و پخت غذا استفاده می‌نمایند.

استفاده از اسپری زعفران به‌جای کلاله خشک در این اماکن، باعث تسریع در آشپزی می‌گردد. همچنین سرآشپز می‌تواند زیباترین تزئینات را به‌وسیله این فرآورده ترسیم نماید.

یکی از مهم‌ترین اهداف کارخانه اسپری زعفران کمک به اقتصاد خانوار می‌باشد. خرید این محصول، مقرون‌به‌صرفه بوده و باعث جلوگیری از اتلاف هزینه می‌گردد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!