چاشنی زعفرانی کارتنی درجه یک

چاشنی زعفرانی کارتنی درجه یک

چاشنی زعفرانی کارتنی درجه یک

از لازمه های هر آشپزخانه چاشنی هایی ست که طعم غذا را لذیذ و دلچسب تر می کنند. چاشنی زعفرانی از پر طرفدارترین ادویه و طعم دهنده های غذا ست که در بازار های داخل و خارج از کشور، از عرضه و تقاضا بالایی برخوردار است. جهت سفارش چاشنی زعفران درجه یک با ما همراه باشید.

اهمیت زعفران در آشپزی

چاشنی زعفرانی کارتنی درجه یک

زعفران طلای سرخی که پر از خاصیت های گوناکون برای حفظ و بهبود سلامتی می باشد و همواره از مهمترین مواد اولیه هر غذا، شیرینی، بستنی، دسر و نوشیدنی ست.

به علت بالا بودن قیمت زعفران استفاده از طعم دهنده ها و چاشنی های زعفرانی بسیار متداول است و برای مصارف هتل ها، تالار ها و رستوران ها نیز انتخاب و جایگزین بسیار  مقرون به صرفه تری نسبت به اصل زعفران است.

چاشنی زعفرانی به صرفه سریع و خوش عطر و بدون نیاز به ساییدن، آسیاب شدن و دم کردن سرعت و سهولت بیشتری در آشپزی را فراهم می آورد و برای انواع غذا به خصوص سوپ و خورش و آبگوشت بسیار مناسب است.

موارد مصرف چاشنی زعفرانی

چاشنی زعفرانی کارتنی درجه یک

به غیر از کاربرد زیاد چاشنی زعفرانی در مصارف خانگی این چاشنی برای رستوران ها، کافه رستوران ها، تالار های پذیرایی و غیره انتخاب بسیار مقرون به صرفه ای نسبت به اصل زعفران  و سرگل زعفران می باشد. استفاده از چاشنی زعفرانی در این رستوران ها به فرایند طبخ و آماده سازی غذا نیز سرعت زیادی می بخشد و سرو غذا هم سریع تر صورت می گیرد.

لذا جدا از فروشکاه و هایپر مارکت ها و آجیل فروشی، خوار و بار فروشی ها و غیره این مراکز بهترین مخاطب و بازار فروش کلی این چاشنی ها هستند و می توان با عقد قرار داد های کوتاه و بلند مدت با آن ها به سود ثابت و خوبی دست یافت.

عرضه چاشنی زعفرانی درجه یک

چاشنی زعفرانی کارتنی درجه یک

جهت تهیه چاشنی زعفرانی درجه یک از برند های برتر که با بهره گیری از فناوری روز دنیا  و استفاده از زعفران مرغوب بدون رنگ و افزودنی های شیمیایی تولید شده اند به سایت فرانیز مراجعه کرده و همینطور از مشاوره و خدمات رایگان این گروه به نام و معتبر بهره مند شوید.

سایت معتبر فروشگاهی فرانیز، فعال در حوزه فروش زعفران به صورت خرده و عمده آماده همکاری با شما ست. شما می توانید از طریق این سایت چاشنی زعفرانی درجه یک و اعلا را هم جهت صادرات و هم عرضه در بازار های داخلی به صورت فله و کارتنی تهیه کنید.

سوال داری، من اینجام!