فروشنده عصاره گلبرگ زعفران

فروشنده عصاره گلبرگ زعفران

عصاره گلبرگ زعفران

فروشنده انواع زعفران دارای عصاره گلبرگ زعفران با کیفیت ها و قیمت های مختلف می باشد که برای موارد مختلفی مصرف می شود.

عصاره گلبرگ زعفران

عصاره گلبرگ زعفران

گلبرگ های ارزشمند زعفران تاثیرات فراوانی بر سلامت افراد مختلف دارد. از طرفی عصاره ی آن نیز که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار میگیرد می تواند تاثیرات مشابه داشته و بسیاری از بیماری ها را از انسان دورکند.
این عصاره به عنوان چاشنی در بسیاری از غذاهای استفاده می شود که علاوه بر بوی معطری که در غذا ایجاد می کند میتواند موجب رنگ خوب در غذا شود.

فروش عصاره گلبرگ زعفران

سالانه بیش از سیصد تن زعفران در کشور برداشت می شود که بخشی از آن در داخل کشور برای تامین نیاز مردم جامعه به بازار عرضه می شود و برخی برای صادرات روانه ی بازارهای خارجی شده و صادر می شود.
بخشی از این زعفران نیز برای تولید عرق یا عصاره ی زعفران استفاده شده و برای فروش به مراکز مربوطه به سراسر کشور عرضه می شود.
فروش عصاره گلبرگ زعفران در درجه های کیفی مختلفی صورت گرفته و قیمت آنها با توجه به کیفیت تغییر می کند،البته میزان عصاره گلبرگ زعفران نیز در قیمت آن تاثیرگذار است.
معمولا صادرات و فروش عصاره ی گلبرگ زعفران به کشورهای خارجی تاثیر به سزایی در رونق اقتصادی کشور داشته و می تواند موجب شکوفایی اقتصادی شود.

عصاره گلبرگ زعفران

مشخصات گیاه زعفران

گیاه زعفران دارای ارتفاعی به اندازه ی ده تا سی سانتی متر است.
گلبرگ های زعفران دارای رنگ قرمز مایل به نارنجی می باشد.
انتهای خامه و کلاله سه شاخه که در واقع همان زعفران است از قسمت های قابل استفاده این گیاه می باشد که دارای طعم تلخ و عطر بی نظیری می باشد.
این گیاه از جمله گیاهان گلدار می باشد که به زرپران نیز شناخته می شود.
از بزرگترین تولیدکنندگان زعفران می توان به کشور عزیزمان ایران اشاره کنیم.

عصاره گلبرگ زعفران

زعفران و افزایش ایمنی بدن

ویتامین سی یا اسید اسکوربیک از جمله ویتامین هایی است که موجب ثتقویت سیستم ایمنی بدن شده و از بدن را در برابر ابتلا به انواع بیماری ها محافظت می کند و تولید سلول های مربوط به ایمنی بدن را افزایش می دهد.
زعفران از جمله ادویه هایی است که برای طعم دادن به غذاهای مختلف ایرانی و یا کشورهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
این افزودنی خوشمزه دارای مقادیر فراوانی وبتامین سی می باشد.
همانطور که در بالا گفتیم ویتامین سی موجود در زعفران موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و می تواند بدن را از انواع بیماری ها مصون دارد.
این ماده در واقع موجب افزایش تولید گلبول های سفید که وظیفه ی تامین امنیت بدن را برعهده دارد می شود و سیستم ایمنی را تقویت می کند.

سوال داری، من اینجام!