فروشگاه مرکزی عرضه چای نپتون زعفرانی

فروشگاه مرکزی عرضه چای نپتون زعفرانی

فروشگاه مرکزی عرضه چای نپتون زعفرانی

چای نپتون زعفرانی را از کجا بخریم؟ آیا فروشگاه مرکزی عرضه کننده آن در اینترنت هم فعالیت دارد؟ قیمت عمده ی این محصول برای شرکت های پخش مویرگی چقدر تعیین شده است؟

فروشگاه مرکزی عرضه چای نپتون زعفرانی

چای نپتون زعفرانی معمولا با قیمت هایی بین 24 تا 35 هزار تومان از سوی مراجع ذیصلاح به فروش می رسد که افراد متقاضی خرید عمده می توانند در طرح های خرید تخفیفی نیز شرکت کنند و این کالا را با سود بیشتری در بازار ایران کار کنند.

چای نپتون زعفرانی در ایران

در رابطه با تولید چای نپتون زعفرانی در ایران می توان گفت که ابتدا این محصول در انبار توسط متخصصین مربوطه مورد آزمایش قرار می گیرد. طی  فرآیندی چای موجود در انبار با یک دیگر مخلوط شده و روی نوار نقاله قرار می گیرند.

پس از تایید کارکنان مربوطه، تمامی چای ها در ظروف استوانه ای مانندی ریخته شده که هر کدام گنجایش و ظرفیت 2 تن چای را دارند. این پروسه ممکن است در حدود 10 دقیقه طول بکشد.

فروشگاه مرکزی عرضه چای نپتون زعفرانی

از استوانه به کیسه های یک تنی و بعد از آن جهت بسته بندی های کوچک به بخش وکیوم انتقال داده می شوند. در این بخش چای ارائه شده مجدد تست شده تا از نظر عطر و طعم تایید گردند.

جالب است بدانید که چای نپتون زعفرانی اولین بار در سال 1284 شمسی تولید شده و به بازار عرضه گردید. البته این را باید گفت که محتویات این چای نپتون ریز بوده و صرفا به خاطر نوع بسته بندی نمی شود به راحتی به تولیدکننده مجوز داد بلکه تمامی موارد به کار رفته در آن بایستی دارای کیفیت لازم و دارای عطر و طعم چای واقعی باشد.

یک نکته مهم: به دلیل آنکه استفاده کنندگان از چای نپتون زعفرانی انتظار ویژه ای از آن دارند تمامی مواد به کار رفته در این نوع چای بایستی از لحاظ ظاهری یکدست باشند. چرا که اگر برخی از محتویات درشت و برخی ریز باشند در هنگام دم کردن چای تداخل به وجود خواهد آمد.

فروشگاه مرکزی عرضه چای نپتون زعفرانی

پس با این تفاسیر استانداردی جهت این مسئله تعریف شده است که نشان می دهد، حجم خاکه مورد استفاده برای تولید چای، در هر صد گرم بایستی حدود 230 سانتی متر مکعب باشد.

ماندگاری چای نپتون زعفرانی

برخی از مصرف کنندگان به هنگام خرید هر محصولی بسیار دقت می کنند که کالا حتما مهلت استفاده یا تاریخ انقضاء داشته باشد. کار این دسته از مشتریان بسیار قابل تحسین می باشد. اما آیا چای نپتون زعفرانی هم چنین قواعدی در موردش صحت می کند؟

فروشگاه مرکزی عرضه چای نپتون زعفرانی

کارشناسان فرانیز به صراحت بیان کرده اند که مصرف کنندگان انواع چای نپتون نباید به هیچ وجه از چای زعفرانی که از مهلت تولید آن بیش از شش ماه گذشته باشد استفاده کنند. این گفته بدان علت است که رفته رفته عطر و طعم واقعی چای از بین می رود و کیفیت آن کاهش پیدا می کند.

فروشگاه مرکزی عرضه انواع چای نپتون مفتخر است که این محصولات باکیفیت را به صورت عمده روانه بازار ایران می کند. در برهه های زمانی پیشین تجار ایرانی بوده اند که توانسته اند بر روی صادرات آن به سایر کشورهای اروپایی و همچنین پیدا کردن بازار هدف آن در خارج ایران فعالیت مثمر ثمری داشته باشند.

فروشگاه مرکزی عرضه چای نپتون زعفرانی

البته در خارج ایران به بسته بندی محصولاتی مثل چای خیلی زیاد اهمیت می دهند و آنان همیشه تمایل دارند که از بسته بندی های کوچک استفاده نمایند تا برای استفاده بعدی نیز به فروشگاه مراجعه کرده و مجدد و به صورت تازه خرید خود را انجام دهند.

چنانچه شما نیز به عنوان فردی که می خواهد در راه محصولات و پخش عصاره زعفران فعالیت خود را شروع یا گسترش دهد، قرار گرفته اید توصیه می شود حتما با برقراری ارتباط با کارشناسان فروش زعفران ایرانی ارتباط برقرار نمائید.

سوال داری، من اینجام!