قیمت اسپری زعفران زرشاد ۱۱۰ میلی لیتری

قیمت اسپری زعفران زرشاد ۱۱۰ میلی لیتری

قیمت اسپری زعفران زرشاد ۱۱۰ میلی لیتری

قیمت اسپری زعفران زرشاد که در حجم های مختلف مانند ۱۱۰ میلی لیتری به بازار عرضه می شود بسیار مقرون به صرفه است. اگر قصد خرید و فروش این محصول را دارید می توانید از طریق سایت فرانیز حجم عمده ای از این محصول را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

قیمت اسپری زعفران زرشاد ۱۱۰ میلی لیتری

قیمت اسپری زعفران زرشاد

برای دسترسی به قیمت اسپری زعفران زرشاد به سایت پیش رو مراجعه نمایید در این سایت قیمت انواع محصولات زعفرانی به صورت روزانه آپدیت می شوند. تمامی محصولات این شرکت به صورت تضمینی و با بهترین کیفیت و مرغوبیت در اختیار مشتریان قرار می گیرند. یکی از شعار های اصلی این شرکت تولید محصول ایرانی با کیفیت جهانی می باشد.

قیمت اسپری زعفران زرشاد نسبت به کیفیت آن بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. بهره وری از این محصول بسیار سریع و راحت است و دیگر نیازی به طی کردن مراحل اضافی مانند ساییدن و دم کردن زعفران نمی باشد. این محصول دارای عطر، طعم و رنگ خیره کننده ای است و با اصالت و کیفیت خود طرفداران زیادی را از سراسر دنیا جذب کرده.

قیمت اسپری زعفران زرشاد ۱۱۰ میلی لیتری

اسپری زعفران زرشاد تهیه شده از زعفران کاملا اصل و مرغوب می باشد و در مراحل تولید آن از مواد افزودنی و مواد شیمیایی استفاده نشده و فاقد هر گونه ناخالصی است. این محصول زیر نظر بهترین متخصصان روز دنیا و طبق استاندارد ها جهانی و با رعایت تمامی موارد بهداشتی و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها تولید می گردد.

اسپری زعفران زرشاد برای رستوران ها

افشانه زعفران زرشاد یکی از بهترین چاشنی های غذایی مورد نیاز رستوران ها و آشپزخانه ها می باشد که با استفاده از آن غذا رنگ و لعاب خاصی به خود می گیرد و سبب جذب مشتریان بیشتر می گردد. کارایی این محصول فوق العاده می باشد و با کمک آن می توانیم زیبایی سفره را چند برابر کنیم.

نوع بسته بندی این عصاره به نحوی است که حتی بدون نیاز به تکان دادن قوطی فلزی، در فاصله نزدیک به غذا مورد استفاده می توان آن را اسپری نمود و هر حروف و اشکالی را که می خواهید بر روی پلو تزسیم کنید.

قیمت اسپری زعفران زرشاد ۱۱۰ میلی لیتری

شرکت فرانیز عرضه کننده اسپری زعفران زرشاد و دیگر فرآورده های زعفرانی می باشد که آن ها را با کیفیت و قیمت عالی به مقصد مشتری ارسال می کند. این مجموعه با سفارش در حجم های بالا تخفیفات ارزنده ای را در نظر می گیرد که یک فرصت بسیار مناسب برای رستوران دار ها می باشد.

سوال داری، من اینجام!