قیمت خرید عصاره زعفران الیت 64 گرمی

قیمت خرید عصاره زعفران الیت 64 گرمی

عصاره زعفران الیت

عصاره زعفران الیت 64 گرمی به قیمت ارزان توسط بهترین سایت اینترنتی آن به فروش می رسد. جهت خرید آن به صورت عمده می توان در تمام ساعات شبانه روز تماس گرفت.

عصاره زعفران الیت چیست

قیمت خرید عصاره زعفران الیت 64 گرمی

عصاره زعفران یک محصول کاملا بهداشتی و استوریزه است که در شرکت های تولیدی محصولات زعفرانی به عرضه می رسد. شرکت الیت یک شرکت پیشگام و منحصر به فرد در عرصه بسته بندی فرآورده های زعفرانی بوده و یکی از محصولات بسیار پرطرفدار این شرکت، عصاره زعفران الیت می باشد.

این محصول با استفاده از زعفران کاملا خالص و طبیعی به دست می آید و به همین علت تمامی خواص و ویژگی های منحصر به فرد گیاه زعفران را دارا می باشد. عصاره زعفران الیت در حجم های متفاوت با بسته بندی های بسیار جذاب و شیک آماده عرضه به شماست و در صورت سفارش این محصول در سریع ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید.

همچنین لازم به ذکر است که عصاره زعفران الیت دارای مقادیری نمک می باشد که این سبب می گردد تا نیازمان در مواقعی که دسترسی به نمک نداریم، رفع شود.

قیمت خرید عصاره زعفران الیت 64 گرمی

مراحل تولید عصاره زعفران الیت

زعفران، یک گیاه بسیار مفید و سودمند با ارزش غذایی بسیار بالا بوده که در برابر گرما و سرما تا حد زیادی از خود مقاومت نشان داده و در مناطق کویری و نیمه گرم سیر کره زمین، کشت می گردد.

در اقصی نقاط جهان علی الخصوص در آسیای غربی، افراد زیادی هستند که دست به تولید و کاشت این محصول و گیاه بسیار مفید می زنند. برای تولید عصاره زعفران الیت هم نیاز به یکسری فعالیت های مستمر است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

قیمت خرید عصاره زعفران الیت 64 گرمی

مراحل کاشت گیاه زعفران از حساسیت نسبتا بالایی برخوردار است و نیاز به یک کشاورز زبده جهت عمل آوری زعفران می باشد. در اولین مرحله پیاز زعفران را در زمین زراعی می کارند که این در خرداد ماه صورت می گیرد. البته نکات مهمی راجع به خود زمین نیز وجود دارد از قبیل اینکه ph آن باید بین 7 تا 7.5 بوده تا گیاه زعفران بتواند در شرایط مناسبی تغذیه کرده و رشد خوبی داشته باشد و محصول باکیفیت عصاره زعفران الیت از آن پدید آید.

قیمت خرید عصاره زعفران الیت 64 گرمی

همچنین قبل از کاشت پیاز زعفران حتما باید آن را ضد عفونی کرد تا عاری از هرگونه ماده بیماری زا و یا قارچ باشد.

کشاورزان تا مهرماه صبر می کنند و در اواسط آن تا اواخر آبان ماه زمین زارعی خود را آّبیاری می نمایند. توجه داشته باشید که آبیاری بیش از حد و یا کم و ناکافی سبب خرابی محصول شده و زعفران خوبی به عمل نمی آید.

در اواخر آذر ماه نیز فرصت برداشت این گیاه به پایان می رسد چرا که گل دهی زمین های زراعی زعفرانی، پس از فصل آبیاری شروع می گردد. پس از برداشت نیز، کلاله قرمز آن را جدا کرده و خشک می کنند. در این مرحله است که کشاورزان محصول تولیدی خود را به شرکت های بسته بندی چون الیت ارائه می دهند و آن ها نیز فرآورده های زعفرانی چون عصاره زعفران الیت را پدید می آورند.

قیمت خرید عصاره زعفران الیت 64 گرمی

معامله و خرید عمده عصاره زعفران الیت

در سراسر دنیا معامله های گزافی بر سر این ماده غذایی صورت می گیرد که این نشان دهنده اهمیت و پرسود بودن تجارت زعفران می باشد. از پایه های معاملات زعفرانی، عصاره زعفران الیت است که در ایران تولید می شود و علاوه بر بازار داخلی بر بخشی از بازار خارجی نیز تسلط داشته و طرفدارانی در خارج از کشور پیدا کرده است. خرید عمده عصاره زعفران الیت تنها با یک تماس ساده و دریافت مشاوره از نمایندگان فروش فرانیز، امکان پذیر شده و شرکت های پخش و بازاریابان می توانند برای این منظور اقدام کنند.

سوال داری، من اینجام!