قیمت شربت زعفران 650 گرمی غلیظ

قیمت شربت زعفران 650 گرمی غلیظ

آیا خرید شربت زعفران غلیظ به‌صرفه می‌باشد؟ چگونه می‌توان این فرآورده ارزشمند را در بسته‌بندی ۶۵۰ گرمی و با قیمت مناسب خریداری نمود؟

قیمت شربت زعفران 650 گرمی غلیظ

قیمت شربت زعفران برای صادرات

قیمت شربت زعفران در کنار کیفیت بالا، این محصول را به یک گزینه صادراتی تبدیل نموده است. تجار برای حصول سود مناسب و موفقیت در تجارت، به دنبال خرید یک محصول ارزشمند هستند که بتوانند رضایت مصرف کنندگان را جلب کند.

نوشیدنی های سرد مانند شربت ها ی میوه ای و گیاهی یکی از پر مصرف ترین محصولات در فصل تابستان هستند. با وجود گرمای زیاد و طولانی بودن روز ها در این فصل، بدن انسان به وجود مایعات نیاز مبرمی دارد.

استفاده از نوشیدنی های سالم می تواند ضامن سلامت مصرف کننده باشد. میزان بالای فروش شربت زعفران نشان دهنده اهمیت افراد جامعه به این موضوع است. خیلی از امراضی که امروزه کشف می شوند ریشه در تغذیه نادرست انسان دارند.

قیمت شربت زعفران 650 گرمی غلیظ

نمایندگی فروش شربت زعفران

با توجه به مناسب بودن قیمت شربت زعفران، این محصول از فروش بالایی در تمام نقاط کشور برخوردار است.

افرادی که به دنبال یک سرمایه گذاری سودمند هستند می توانند با در اختیار گرفتن امتیاز نمایندگی فروش، مشغول به فعالیت شوند.

انتخاب شهر برای این منظور بسیار مناسب است. مناطق جنوب کشور به دلیل دارا بودن آب و هوای گرم و شرجی، از جمله مصرف کنندگان اصلی زعفران هستند.

دمای هوا در این شهر بسیار بالا بوده و تنها در فصول سرد درجه دما به حد اعتدال خواهد رسید. از آن جا که خلیج فارس در این منطقه وجود دارد لذا لنج های باربری و مسافربری بسیاری را در دریا می توان مشاهده کرد.

با توجه به سرعت پائین این لنج ها و طول سفر، استفاده از شربت هایی مانند زعفران برای رفع عطش ضروری می باشد.

قیمت شربت زعفران 650 گرمی غلیظ

قیمت شربت زعفران در آن سوی مرز ها

نرخ شربت زعفران در داخل کشور بسیار مناسب بوده و تجار را ترغیب به صادرات آن می کند. قیمت این محصول در آن سوی مرز ها بدون شک چندین برابر است چرا که برای ارسال آن هزینه های زیادی صرف می شود.

عمان یکی از کشور های عربی بوده که از جمله متقاضیان زعفران و فرآورده های آن می باشد. با توجه به خواص بی نظیر طلای سرخ و شناخته بودن زعفران ایرانی در جهان، این محصول به بیش از 60 کشور در پنج قاره به صورت مستقیم و غیر مستقیم صادر می شود.

سیر صعودی نمودار فروش فرآورده‌های زعفرانی

عموم مردم در طی سال‌های اخیر استقبال بالایی از عرضه فرآورده‌های زعفرانی داشته‌اند. خوشبختانه نمودار فروش این محصولات، سیر صعودی را نشان می‌دهد.

فروش بالای یک کالا، نشان‌دهنده کارایی زیاد آن و رضایت مصرف‌کننده از تهیه آن می‌باشد. مشتری اگر از خرید خود راضی باشد طبعا آن را به دیگران معرفی کرده و باعث افزایش فروش می‌گردد.

شربت زعفران غلیظ یک نمونه از نوشیدنی‌های گیاهی می‌باشد که همواره توانسته رضایت مصرف‌کننده را جلب کند. خرید این محصول بسیار به‌صرفه بوده چراکه قیمت آن بسیار مناسب است.

این فرآورده فروش بالایی دارد که از دلایل اصلی این امر، می‌توان به خواص درمانی آن اشاره کرد. شربت زعفران علاوه بر رفع عطش در فصل گرما، باعث القای حس سرزندگی نیز می‌شود.

فروش شربت زعفران غلیظ در بهار و تابستان

شربت زعفران غلیظ در فصل بهار و تابستان از فروش بالایی برخوردار است. این محصول جزء نوشیدنی‌های سرد محسوب می‌شود که در این ایام مصرف بالایی دارد.

آب‌‌و‌هوای ایران در بیشتر مناطق با شروع فصل بهار روبه گرمی می‌رود. مصرف انواع شربت و بستنی در این ایام به بیشترین میزان در سال می‌رسد.

برخی از نوشیدنی‌ها جنبه مجلسی داشته و در دورهمی‌ها و مراسمات سرو می‌شوند. زعفران محصولی ارزشمند و گران‌قیمت بوده که به‌عنوان یک کالای مجلسی و لوکس محسوب می‌گردد.

 

شربت و دمنوش زعفرانی جزء نوشیدنی‌های مجلسی به‌حساب می‌آیند که هرکدام در فصل بخصوصی کارایی دارند. شربت زعفرانی در فصول گرم سال بیشترین فروش را دارد.

فرآورده‌هایی از این قبیل را می‌توان در منزل تهیه کرد اما باید از درصد ترکیب مواد به‌خوبی آگاهی داشت. محصول تولیدشده در کارخانه، تحت‌نظر کارشناسان بوده و در تهیه آن از دانش روز استفاده می‌شود.

علاوه بر آگاهی لازم از درصد ترکیب مواد، انجام این کار زمان‌بر می‌باشد. درصد بالایی از افراد جامعه شاغل هستند و زمان کافی برای انجام این کار را ندارند.

خرید محصولات آماده‌به‌مصرف می‌تواند از اتلاف زمان برای آماده‌سازی جلوگیری کند. وجود چنین فرآورده‌هایی در فصول گرم لازم است چراکه به‌وسیله آن، می‌توان از مهمانان خود بهترین پذیرایی را به‌عمل آورد.

تولید زعفران در خراسان

خراسان بزرگترین تولیدکننده طلای‌سرخ در کشور محسوب می‌گردد. زعفران این منطقه از کیفیت و خواص بالایی برخوردار می‌باشد.

شرکت‌های تولیدی، بخشی از زعفران برداشت‌شده در خراسان را به تولید فرآورده اختصاص می‌دهند. کارخانجات برای ساخت بیشتر محصولات زعفرانی، از تمام گل زعفران استفاده می‌کنند.

هرچه کیفیت گل و کلاله بهتر باشد، محصول مرغوب‌تری تولید می‌شود. دلیل تفاوت قیمت یک محصول در برند‌های مختلف، انتخاب مواداولیه می‌باشد. هنگام مراجعه به فروشگاه‌های مجازی و آنلاین، می‌توان شاهد تنوع بالای فرآورده‌ها در قیمت و کیفیت بود.

شربت زعفران غلیظ در برند‌های مختلفی تولید می‌گردد که اکثر آن‌ها برای صادرات انتخاب می‌شوند‌. تجار محصولی را برای تجارت برمی‌گزینند که تمام مشخصه‌های یک کالای صادراتی را داشته باشد.

زعفران تولیدشده در خراسان بی‌همتا می‌باشد. استفاده از محصول این شهر باعث برخورداری از بهترین خواص طلای‌سرخ می‌گردد.

قاینات واقع در خراسان جنوبی صاحب برترین نمونه زعفران در جهان می‌باشد. بازرگانان این شهر را به‌عنوان پایتخت زعفران می‌شناسند چراکه محصول آن نظیر ندارد.

عرضه شربت زعفران غلیظ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

فروشگاه‌های زنجیره‌ای از عرضه‌کنندگان اصلی شربت زعفران غلیظ می‌باشند. این مراکز فروش می‌توانند برای خرید عمده این فرآورده پرطرفدار به‌صورت آنلاین اقدام فرمایند.

عموم مردم برای خرید به مراکزی مراجعه می‌کنند که از سلامت محصولات عرضه‌شده در آن مطمئن باشند. مراکز فروش برای جذب بیشتر مشتری، باید به ارائه برترین برند‌های داخلی و خارجی بپردازند.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح کشور گسترش پیدا کرده‌اند. در این مراکز تمام اقلام غذایی موردنیاز برای آشپزخانه را می‌توان یافت.

یکی از قفسه‌های ثابت در این فروشگاه‌ها، ردیف نوشیدنی‌ها می‌باشد. در این ردیف می‌توان انواع نوشیدنی گیاهی و گازدار را مشاهده نمود که انتخاب آن‌ها به سلیقه افراد بستگی دارد.

صادرات نوشیدنی زعفرانی به کشور‌های عربی

کشور‌های عربی از متقاضیان اصلی نوشیدنی‌های زعفرانی محسوب می‌شوند. شربت‌ زعفران غلیظ یکی از محصولات صادراتی بوده که ارزآوری خوبی را به‌دنبال دارد.

کشور‌های عربی داری قرایت مرزی با ایران هستند و هزینه حمل‌و‌نقل به این مناطق پایین است. این امر تجار را به معامله با این کشور‌ها ترغیب می‌کند.

ارسال محصول توسط بازرگانان به سه طریق؛ زمینی، هوایی و دریایی صورت می‌گیرد. استفاده از هرکدام از این روش‌ها، به مسافت کشور مقصد بستگی دارد.

صادرات محصول به کشور‌های عربی، عموما از راه‌های دریایی و زمینی صورت می‌گیرد. عراق از جمله همسایگان ایران بوده که بیشتر تبادلات بین آن‌ها به صورت زمینی می‌باشد.

بسته‌بندی مناسب شربت زعفران

شربت‌ زعفران غلیظ در بسته‌بندی مناسب با جرم ۶۵۰ گرمی در بازار موجود است. خرید این محصول برای مصارف خانگی بسیار مناسب می‌باشد.

غلظت این فرآورده بسیار بالا بوده و باید به‌ازای هر پیمانه از آن، ۵ پیمانه آب اضافه نمود. خرید این شربت بسیار به‌صرفه بوده چراکه برای تهیه آن در منزل، باید زعفران زیادی را مصرف کرد.

ظرفی که برای بسته‌بندی استفاده می‌شود باید از استحکام کافی برخوردار باشد تا در حمل‌و‌نقل آسیب نبیند. همچنین جنس آن باید به‌گونه‌ای باشد که از خواص محصول کاسته نشود.

متقاضیان داخلی و خارجی به هنگام سفارش محصول به تمام نکات دقت می‌نمایند. این افراد قبل از خرید نمونه‌ای از محصول را درخواست می‌کنند و در صورت رضایت، سفارش نهایی ثبت می‌گردد.

بسته‌بندی نقش بسزایی در میزان فروش یک محصول غذایی دارد. سلامت موادغذایی در گرو نگهداری صحیح از آن‌ها می‌باشد.

اگر شربت زعفران در معرض نور و هوا قرار گیرد عمر سلامت آن خیلی پائین می‌آید. بسته‌بندی این فرآورده باید به‌گونه‌ای باشد که هیچ راهی برای ورود آلودگی به داخل آن وجود نداشته باشد.

هرچه صنعت بسته‌بندی پیشرفته‌تر باشد، محصول نهایی پرفروش‌تر خواهد بود. خیلی از مشتریان به ظاهر کالا اهمیت زیادی می‌دهند لذا باید از ظروف شیک استفاده شود.

پیشرفت یک حرفه در گرو استفاده از دانش و خلاقیت است. افرادی در زمینه کاری خود موفق می‌باشند که در تلاش برای ترقی بیشتر هستند.

تولیدکنندگان فرآورده‌های زعفرانی باید سطح کیفی محصولات خود را هم‌تراز با نمونه‌های خارجی کنند. خوشبختانه برخی از برند‌های ایرانی در بازار‌های جهانی به‌خوبی می‌درخشند و از فروش بالایی برخوردار هستند.

سوال داری، من اینجام!