مرکز پخش زعفران قائنات به تمام نواحی ایران

مرکز پخش زعفران قائنات به تمام نواحی ایران

با ثبت سفارش خود در مرکز پخش زعفران قائنات در سریع ترین ممکن کالای انتخابی را به تمام نواحی ایران ارسال می کنند. این محصول از مرغوبیت و کیفیت بالای برخوردار است و طعم، عطر دلنشینی دارد.

پخش زعفران قائنات

مرکز پخش زعفران قائنات به تمام نواحی ایران

فروشگاه زعفران ممتاز قائنات یکی از بزرگترین مراکز تولید و پخش زعفران قائنات می باشد. این مرکز در عرضه و فروش زعفران فله و بسته بندی شده فعالیت دارد و با مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه می کند.

نوع بسته بندی و محافظت از زعفران بسیار مهم است، ظروف کریستال و فلزی برای بسته بندی مناسب تر می باشند و ظروف خاتم فلزی برای صادرات از استحکام بیشتری برخوردار می باشد. این ادویه باید از نور و رطوبت دور باشد و عمر آن حدود ۳ سال خواهد بود. سایت ما نیز پخش زعفران قائنات را انجام می دهد.

مرکز پخش زعفران قائنات به تمام نواحی ایران

زعفران در شمار گران قیمت ترین ادویه دنیا جای دارد و جز اقلام صادراتی غیر نفتی ایران به حساب می آید. این گیاه خواص درمانی مختلفی دارد و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.

قیمت زعفران نرخ ثابتی ندارد چرا که با توجه به درجه کیفیت نرخ آن تعیین می شود‌. زعفران ایران از نظر حجم تولید و صادرات در دنیا رتبه نخست را دارد و عوامل مختلفی مانند: درصد مالیات اخذ شده، تعرفه های گمرکی، افزایش عرضه و کاهش میزان تقاضا برای خرید زعفران در بازار های خارجی بر میزان صادرات زعفران تاثیر می گذارند.

آب و هوایی که زعفران در آن رشد می کند بر میزان کیفیت زعفران تاثیر بسیار زیادی دارد و هر چه قدر کلاله های گل زعفران درشت تر و ضخیم تر باشد قدرت رنگ دهی بالاتری نیز دارد. در واقع عیار گل زعفران تعیین کننده کیفیت زعفرانی خواهد بود که از آن به عمل می آید.

مرکز پخش زعفران قائنات به تمام نواحی ایران

قدرت رنگ دهی، عطر و بو زعفران منطقه قائنات نسبت به زعفران سایر مناطق بیشتر می باشد و در مصارف مختلفی از این محصول با کیفیت بهره می برند.

از زعفران به عنوان یک رنگ دهنده و طعم دهنده طبیعی برای مواد غذایی از آن استفاده می کنند و در تهیه شربت ها، شیرینی جات، نوشابه ها، کیک، ژله، بستنی، رنگ نمودن سوسیس ها و غیره از آن استفاده می شود و همچنین باعث افزایش اشتها نیز می گردد.

سوال داری، من اینجام!