قیمت اسپری زعفران زرپاش با کارتن های 48 تایی

قیمت اسپری زعفران زرپاش با کارتن های 48 تایی

قیمت اسپری زعفران زرپاش با کارتن های 48 تایی

برای قیمت اسپری زعفران زرپاش با کارتن های 48 تایی می توانید به سایت معتبر فرانیز مراجعه نمایید. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

قیمت اسپری زعفران زرپاش با کارتن های 48 تایی

قیمت اسپری زعفران زرپاش

قیمت اسپری زعفران زرپاش نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار مناسب تر می باشد. این محصول از قدرت رنگ دهی بالایی برخوردار است و همچنین عطر و طعم بی نظیری به غذا های شما می دهد.

اسپری زعفران زرپاش با کیفیت و قیمت مناسبی که دارد افراد زیادی را از سراسر دنیا مجذوب خود کرده است. بهره وری از اسپری زعفران بسیار سریع و راحت می باشد. دیگر نیازی به طی کردن مراحل اضافی مانند ساییدن و دم کردن زعفران نمی باشد.

قیمت اسپری زعفران زرپاش نسبت به کیفیت آن بسیار به صرفه و اقتصادی می باشد. این محصول زیر نظر بهترین متخصصان روز دنیا و طبق استاندارد های جهانی و با رعایت تمامی موارد بهداشتی و با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها تولید می گردد.

قیمت اسپری زعفران زرپاش با کارتن های 48 تایی

اسپری زعفران زرپاش کاملا مرغوب می باشد. یکی از بهترین چاشنی ها برای آشپزخانه ها، رستوران ها، تالار ها و غیره است. با استفاده از مایع زعفران غذا ها رنگ و لعاب بی نظیری به خود می گیرند و باعث جذب مشتریان بیشتر می گردد.

صادرات اسپری زعفران زرپاش

با صادرات اسپری زعفران زرپاش که کیفیت و مرغوبیت لازم را دارد می توان ارز آوری خوبی را داشته باشید.

اگر مایل هستید که صادرات این محصول را انجام دهید بهتر است که آن را از مراکز معتبر خریداری کنید و سپس آن را وارد کننده های خارجی معرفی نمایید.

چرا که صادرات مهم ترین بخش اقتصادی هر کشور هست و کیفیت کالا ی صادراتی از اهمیت بالای برخوردار می باشد. اسپری زعفران زرپاش دارای استاندارد و نشان سیب سلامت از سازمان غذا و داروی ایران می باشد.

افشانه زعفران برای مصارف مختلفی مانند: جوجه کباب، انواع شربت، انواع خوراک، تزیین برنج، شله زرد، چای زعفرانی و غیره از آن استفاده می شود. اسپری زعفران زرپاش نیازی به تکان دادن قبل از مصرف ندارد.

قیمت اسپری زعفران زرپاش با کارتن های 48 تایی

هنگام خرید اسپری زعفران باید دقت کنید که محصولی را که خریداری می کنید اصل باشد. چرا که امروزه افراد بسیار محصولات تقلبی را تولید و به بازار وارد می کنند و با این کار سلامت افراد را به خطر می اندازند. هنگام خرید باید تمامی اطلاعات لازم بر روی کالا درج شده باشد.

راهکارهای مهم در فروش اسپری مخصوص زعفران

مهم ترین راه کارها در فروش محلول مخصوص زعفران یک حمایت دولت و مسئولین از این محصولات و دو حمایت و خرید تجار از این محصول است.

اگر این دو دست به دست هم دهند، این محصول به یکی از محصولات خاص و همه پسند و محبوب در بین مردم تبدیل می شود. کشورهای خارجی نیز علاقمند به خرید مایع زعفران می شوند و تجارت مایع مخصوص زعفران بسیار پررونق می شود.

مایع مخصوص زعفران از محلول آب و زعفران تولید می شود.اسپری زعفران امروزه در بین ایرانیان طرفداران زیادی پیدا کرده است. افشانه زعفران در کشور های دیگر نیز مورد استقبال قرار گرفته است.

اگر شما نیز آشپز هستید و رستوران دارید، یا حتی در خانه آشپزی می کنید، می توانید این محصول را تهیه کنید و با ان برنج و غذاهای دیگر را بسیار شیک تزیین کنید.

خواص مایع زعفران مانند افزایش گردش خون، افزایش ایمنی بدن، محافظت از سلامت قلب، کنترل دیابت و غیره می باشد.

اسپری مخصوص زعفران کار را برای آنان که دوست دارند در غذا زعفران استفاده کنن و یک تزیین زیبا بر روی غذا داشته باشند، آسان کرده است.

فرق زعفران خشک با اسپری مخصوص زعفران

مایع مخصوص زعفران در واقع همان زعفران خشک است. افشانه زعفران رنگ طلایی و بوی خوش را به غذا می دهد و خواص زعفران خشک را دارا می باشد.

اما  فرق اساسی بین این دو محصول نحوه استفاده شان است، همانطور که می دانید زعفران خشک را باید با آب جوش مخلوط کنید و منتظر بمانید تا حاضر شود.

در محلول زعفران آب و زعفران وجود دارد. به این ترتیب استفاده از آن بسیار سریع تر و راحت تر از زعفران خشک است. از این رو مردم مایل هستند، تا به جای زعفران خشک از محلول مخصوص زعفران استفاده کنند.

محلول مخصوص زعفران انواع مختلفی دارد و برند های متنوع ای در بازار ان را عرضه می کنند. اگر شما می خواهید این محصول استثنایی را داشته باشید و از جای معتبر و مطمئن  خرید کنید، می توانید ان را از سایت ما تهیه کنید.

تعدد کارخانه اسپری زعفران در خراسان

در پی افزایش تولید طلای سرخ در خراسان، شاهد تعدد کارخانه اسپری زعفران نیز در این شهر می باشیم. در حال حاضر چندین کارخانه مشغول به تولید این فرآورده ارزشمند هستند که از جمله آن ها می توان به زرشاد، سحرخیز و مصطفوی اشاره نمود.

خراسان را می توان مهد پرورش زعفران در جهان معرفی کرد چرا که بخش اعظم این محصول ارزشمند در این استان تولید می گردد. تأسیس کارخانه تولید اسپری زعفران در خراسان باعث ایجاد شفل برای جوانان شده است.

از آن جا که تولید این فرآورده نسبت به دیگر محصولات، حساسیت و دقت بیشتری را می طلبد لذا برای ساخت آن از دستگاه های مدرن و پیشرفته در کنار کارشناسان خبره استفاده می گردد.

صادرات اسپری زعفران

اسپری زعفران از جمله فرآورده های صادراتی بوده که به آن سوی مرز ها ارسال می گردد. تجار برای انتخاب این فرآورده حساسیت بالایی به خرج می دهند و سعی در انتخاب بهترین برند را دارند.

یکی از برند های صادراتی محلول زعفران دکتر بیز است. مایف زعفران دکتر بیز از کیفیت و پاکت های مناسبی برخوردار می باشد. انتخاب محصول با کیفیت برای صادرات، باعث افزایش میزان سفارش و در نتیجه کسب سود بالا تر خواهد شد.

کشور عراق یکی از مقصد های افشانه زعفران ایرانی است. هر ساله حجم بالایی از مایع زعفران از طریق مرز های زمینی به عراق ارسال می گردد. از آن جا که هزینه حمل و نقل آن به دلیل بعد مسافت کوتاه کم بوده لذا تجار از این معامله سود خوبی را کسب می نمایند.

خرید مستقیم از کارخانه اسپری زعفران

خیلی از متقاضیان حجم عمده تمایل به خرید مستقیم از کارخانه اسپری زعفران دارند تا محصولی اصل را با قیمت مناسب خریداری نمایند.

سایت فرانیز این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده تا بتوانند این فرآورده را به قیمت درب کارخانه تهیه کنند.

گروهی از مشتریان برای دریافت محصول اصل هزینه بالایی را پرداخت می کنند. این هزینه بالا بیشتر از سودی بوده که کشاورز بدست می آورد.

اما با وجود این سایت می توان دلال را حذف نموده و خریدی امن را تجربه کرد. بدون شک به این طریق یک معامله سود آور رخ خواهد داد.

 

سوال داری، من اینجام!